oh... okéquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaal
Nee sowieso nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé.... maar niet voor Badeendje toch?
Dat was niet de afspraak!
Nee niet voor eend hehe. Voor niemandquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké
nou dan moet je dat maar met eendje bespreken........
Nee hij wilde een Parkietjequote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Hont.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los vanquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Ja Precies!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los van
quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat die ook een beest van een motor hebben gemaakt, dus die kunnen de boel ook volhangen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.
EN ik zie het al anders vermoedt ikquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Contrast van de tekst bedoel je? Dat is inderdaad niet heel handig gekozen.
Wall-E? Die film moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lijkt een beetje op een Robot uit een film
Mootie schildert ook?quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan-ie altijd nog naar mootie.
Ja diequote:Op donderdag 14 februari 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wall-E? Die film moet ik nog steeds een keer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |