ja ik heb geluid ganz leisequote:Op donderdag 14 februari 2019 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
maakt niet uit ... Tejado schreeuwt weer om aandacht ..
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.quote:
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Max heeft 39 rondjes gereden. Die Honda valt dus niet direct uit gelukkig.
Zal er over denken. Het heeft niets met style te makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylen
Je mag wel iets voor mij tekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Dat gaat je geld kostenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je mag wel iets voor mij tekenen.
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.
Dat is geen probleem.quote:
ik was even een wijntje pakken!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Doe Badeend maar eerst dan,ik wil niet voordringen.quote:
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaalquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even een wijntje pakken!
Nee!!! Nee!!! ik vind het leuk als jij een Schilederijtje maakt voor voor Badeend![]()
het leek me juist leuk dat álle dames hier die schildereren of tekenen állemaal
een schilderijtje voor eend zou maken![]()
Ik zag een hele muur vol met schlderijtjes voor badeend!
Dus alsjeblief wél doen!![]()
![]()
![]()
![]()
Bovendien..... het had het beloofd.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |