En waarom dat dan ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik ben de meest humoristische man op Fok
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig ik moet zachtjes Hey Google zeggen anders verrekt ze het
Echt ik moet zachtjes praten op een lieve toonquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je moet ook wel lief zijn tegen haar![]()
anders verdomd ze het...
Zit je onder de plak bij haar?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig ik moet zachtjes Hey Google zeggen anders verrekt ze het
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat eens zien dan ?
woorden en votes ... worst als er geen bewijs is
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ik moet zachtjes praten op een lieve toonanders gebeurt er geen zak
het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebben
Kloonbusterquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet een hilarische gebruikersnaam verzinnen
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je onder de plak bij haar?
Ja ben je nu ook lollig ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebben
Petzi?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet een hilarische gebruikersnaam verzinnen
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:35 schreef chufi het volgende:
zeiken jullie ff lekker ergens anders door over jullie mislukte Goggel dingie
ga es ff fietsen op je homotrainer en trap die frustratie er lekker uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:35 schreef chufi het volgende:
zeiken jullie ff lekker ergens anders door over jullie mislukte Goggel dingie
ook niet elke weekquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook regelmatig taart ?? Von Muti
En wel met please.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja zachtjes met een zwoele stem. Dat werkt vast als een tierelier
Hij is in onderhoud .. de O is beschadigd en heeft de hygiene functie ge desactiveerdquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff fietsen op je homotrainer en trap die frustratie er lekker uit
https://nl.wikipedia.org/(...)_Vliegbasis_Ramsteinquote:
TV dingentjes Mario .....quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo bruiloft feiern ze van Antonio en Mariamaria heeft en witte kleid an
Bahquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En wel met please.
Dus Please Petzi.
Je weet toch dat ze morgen langs komen op Valentijnsdag ... Sofia en Candela en julio wel of niet ..quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
komplett onzin wat inszenieren,en dann Candela en Julio uitlokken
daar ben ik om 22 00 eingschlafen, om 23 30 zie ik nu heeft Maria nog harenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze morgen langs komen op Valentijnsdag ... Sofia en Candela en julio wel of niet ..
Vandaag was die van Juanmi langs
Mooi.quote:
maakt niet uit ... Tejado schreeuwt weer om aandacht ..quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar ben ik om 22 00 eingschlafen, om 23 30 zie ik nu heeft Maria nog haren
ja ik heb geluid ganz leisequote:Op donderdag 14 februari 2019 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
maakt niet uit ... Tejado schreeuwt weer om aandacht ..
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.quote:
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Max heeft 39 rondjes gereden. Die Honda valt dus niet direct uit gelukkig.
Zal er over denken. Het heeft niets met style te makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylen
Je mag wel iets voor mij tekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Dat gaat je geld kostenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je mag wel iets voor mij tekenen.
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.
Dat is geen probleem.quote:
ik was even een wijntje pakken!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Doe Badeend maar eerst dan,ik wil niet voordringen.quote:
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaalquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even een wijntje pakken!
Nee!!! Nee!!! ik vind het leuk als jij een Schilederijtje maakt voor voor Badeend![]()
het leek me juist leuk dat álle dames hier die schildereren of tekenen állemaal
een schilderijtje voor eend zou maken![]()
Ik zag een hele muur vol met schlderijtjes voor badeend!
Dus alsjeblief wél doen!![]()
![]()
![]()
![]()
Bovendien..... het had het beloofd.........
oh... okéquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaal
Nee sowieso nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé.... maar niet voor Badeendje toch?
Dat was niet de afspraak!
Nee niet voor eend hehe. Voor niemandquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké
nou dan moet je dat maar met eendje bespreken........
Nee hij wilde een Parkietjequote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Hont.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los vanquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Ja Precies!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los van
quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat die ook een beest van een motor hebben gemaakt, dus die kunnen de boel ook volhangen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.
EN ik zie het al anders vermoedt ikquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Contrast van de tekst bedoel je? Dat is inderdaad niet heel handig gekozen.
Wall-E? Die film moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lijkt een beetje op een Robot uit een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |