aha! Video-scheidsen zijn goed toch? In hockey werkt het heel goed.quote:
Tja, het is niet anders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
ships, nu gaan jullie mij ontvrienden..
Het is ook wel goed. Alleen een beetje vervelend als de beslissing in het nadeel van je favoriet valtquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha! Video-scheidsen zijn goed toch? In hockey werkt het heel goed.
Zit je ook in een busje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Niet te veel veranderen, ik zie niets bijzonders maar ik snap je toestand erover.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Mij enigszins en ik volg de commentaren hier van Recce en Scrut
Deisyyquote:
hehequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef Lyza666 het volgende:
En de beslissing was in dit geval érg ver gezocht
Never!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Hier en daar net wat het onderscheid maakt tussen oke en goéd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te veel veranderen, ik zie niets bijzonders maar ik snap je toestand erover.
Aha, ja, amerikaanse dingen sla ik meestal over. Das daar, ik ben hier, ik wil niet weten.
Choco!quote:
quote:Tremeeeeeenda primera parte en el Johan Cruyff Arena. El Ajax le ha pegado un baño al Madrid, con intensidad, con ganas, con más velocidad. Y con un gol anulado que va a traer cola. Tadic estaba adelantado, pero vamos a tener debate sí o sí. El Madrid salva el empate al descanso, sale vivo de unos 45 minutos infernales... y esa es la mejor noticia.
Ik vind van niet, maar nou vind ik die Evers sowieso niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het zo bijzonder dat Edwin Evers er is? Dat wordt nu al voor de tweede keer gemeld.
Geen goede voetballer ook, lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar nou vind ik die Evers sowieso niet zo interessant.
Volgens mij meer een derde helft liefhebber.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen goede voetballer ook, lijkt me.
Was het lekker?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco!![]()
Ik heb vanavond in een vegetarisch restaurant gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |