Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het gaan met Knut-san Meltdown? Zou hij al spijt hebben?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is een vrije SC dus ik mag doen wat ik wil vuile klootzak
#pray4knutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het gaan met Knut-san Meltdown? Zou hij al spijt hebben?
Dit postte @Caland al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)o-schuldig~a8f619d3/
Doei doei
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NSB TV is wel iets voor jou he
SCHOTENquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NSB TV is wel iets voor jou he
Dat heb ik met Peter.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk Holleeder-moe aan het raken.
Geen voetbal?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga die Holleeder tapes wel kijken ondanks de zelfbevlekking. Waar kan ik het transcript vinden?
De strafzaak is nog wel interessantquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
Ben al jaren PeterRdevries moequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
hoe laatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga die Holleeder tapes wel kijken ondanks de zelfbevlekking. Waar kan ik het transcript vinden?
Oh serieus, ik dacht een half uurtje ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
2
[..]
20:30 t/m 22:30
Zal wel geen sekstape zijn
jeetjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
2
[..]
20:30 t/m 22:30
Zal wel geen sekstape zijn
Neem wel iets later op, GTST loopt nog 8 minuten doorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh serieus, ik dacht een half uurtje ofzo
Dan neem ik het wel op
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-hele-transcriptquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen alquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk niet. Kan die Peter R niet uitstaan.
Haten op PeterGodquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk niet. Kan die Peter R niet uitstaan.
Vind je zijn stem vies, Patrick?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen al
Beauquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
Zitten daar Beau en een of andere halve tamme bij
Lol ja die is ook vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je zijn stem vies, Patrick?
Ik vind Beau nog steeds leuk, snap alleen niet waarom hij daar bij zit eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Prima hoor. Beetje druk vandaag maar verder goed. Amsterdam TIgers gaan ook weer goed, 6 punten gehaald dit weekendquote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Ja, en die zelfingenomenheidquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen al
rookiesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Net een wijf nu. Vroeger was ie nog wat arroganter. Veel mooierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Kan hem nu beter hebben.
;Pquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Dat betwijfel ik, hij wil gewoon een beetje tof doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent al zo lang weg dat ze je niet meer kennen
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
Karinaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Lekker onder je steen gelegen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.
Ik kijk geen televisie op voetbal na.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
ga je weer lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
Wowquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
Chill hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik werd geroepen vanmiddag en ik dacht: OK ik kom weer een keertje kijken.
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
kom je weer even kijken?
(karina.gif)
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill hoor.
Wat doe je tegenwoordig, beetje aan het werk nog?
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Zeker nu Danny al die nieuwe functies geïmplementeerd heeft.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik bedoelde mijn echte werk he. Maar dat snapte je wel.
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitZou 't uitmaken als iemand hier zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik eigenlijk niet, beetje raar idee, misschien is dat het.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou 't uitmaken als iemand hier zat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitOh, ben jij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitKlinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Je moet ook een mok nemen, beter voor het milieuquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
Ja een tijdje is leuk maar op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad plus meer geldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelen
Doet het nog steeds pijn ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is zo kansloos toch?
Oh wacht
@:Dj_Day-V
Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zitquote:
Hebben wij gisteren echt gepraat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zit
Wie ben jijquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zit
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die hier 10 jaar eerder was. Stel jezelf eens voor
niets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die hier 10 jaar eerder was. Stel jezelf eens voor
Davy is vroeger de SC uitgetreiterd omdat niemand hem aardig vond.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt hoor ik ben er weer even
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De SC bestaat nog niet eens 10 jaar.
Oh dat klinkt wel als iemand met wie ik het heel goed zou kunnen vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is vroeger de SC uitgetreiterd omdat niemand hem aardig vond.
[..]![]()
![]()
Lokroep.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd geroepen met zo'n dinges en het werkte
Ik mag graag andere mensen naar de VBL SC helpen. Behalve die hoeren uit KLB.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Braavosi het volgende:
Ik werd gelokt door de TT, de eerste post die ik las stelde niet teleur.
[..]
Snap er ook niks van, maar zit ook vaak mobiel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh heet het zo. Al die nieuwe dingen, punten, lokroep, weet ik veel.
heb je ook notificatiesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap er ook niks van, maar zit ook vaak mobiel.
Ik ook maar ik kan niet zo goed typen mobielquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap er ook niks van, maar zit ook vaak mobiel.
SOOWOWOWOWOWWWWWquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Karina is wel een van de weinige vrouwen die ik leuk vind op den FOKS.
Nou ja Onlogisch vond ik ook leuk, maar nu niet meer.
Oh, bedankt voor het warme welkom dan denk ik. Richting welke club leunt deze SC?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag graag andere mensen naar de VBL SC helpen. Behalve die hoeren uit KLB.
AH dankjewelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Karina is wel een van de weinige vrouwen die ik leuk vind op den FOKS.
Nou ja Onlogisch vond ik ook leuk, maar nu niet meer.
Alsof het hier over voetbal gaat...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:29 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor het warme welkom dan denk ik. Richting welke club leunt deze SC?
Dat ja. Dat doen ze maar ergens anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof het hier over voetbal gaat...
Oh, mijn excuses voor die belachelijke aanname dan. Maar tja wat is er zoal te zeggen over negerseks?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof het hier over voetbal gaat...
Ik zou het oprecht niet weten...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:33 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses voor die belachelijke aanname dan. Maar tja wat is er zoal te zeggen over negerseks?
de zonnebloemquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:29 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor het warme welkom dan denk ik. Richting welke club leunt deze SC?
Waarom zijn het nou nooit negers die daar fan van zijn? Jeez, dit is de reden dat witten te boek staan als bètas?!quote:
Is dat zo? Geen idee waar mensen over te boek staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Waarom zijn het nou nooit negers die daar fan van zijn? Jeez, dit is de reden dat witten te boek staan als bètas?!
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee waar mensen over te boek staan eigenlijk.
Ik ken alleen stomme mensen en niet stomme mensen.
Leuk om je hier weer eens te zienquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt voor de oproep GGMM.
Leuk om hier weer eens te posten
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Waarom zijn het nou nooit negers die daar fan van zijn? Jeez, dit is de reden dat witten te boek staan als bètas?!
Ja maargoed er word door de rest van de wereld ook met dedain gekeken naar onze democratisch gekozen bestuurders omdat ze doorgaans meer ophebben met sterke dictatoriale mannen dus geen idee of we ons er iets van aan moeten trekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee waar mensen over te boek staan eigenlijk.
Ik ken alleen stomme mensen en niet stomme mensen.
Ga gewoon weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Braavosi het volgende:
[..]
IK trek me er iig niks van aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ja maargoed er word door de rest van de wereld ook met dedain gekeken naar onze democratisch gekozen bestuurders omdat ze doorgaans meer ophebben met sterke dictatoriale mannen dus geen idee of we ons er iets van aan moeten trekken.
al in de oudheid was dat zo. een kleine piemel was een teken van beschaving en wijsheid, maar zo af en toe werden er wel geile verhalen en beelden gemaakt over de wilde halfdieren die met een grote piemel konden begerenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:40 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Behoorlijk karikaturaal beeld van Afrikanen naar mijn idee. Vroeger kon je dat iemand niet kwalijk nemen omdat er amper echt contact was met hen maar tegenwoordig is dat toch wel anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
al in de oudheid was dat zo. een kleine piemel was een teken van beschaving en wijsheid, maar zo af en toe werden er wel geile verhalen en beelden gemaakt over de wilde halfdieren die met een grote piemel konden begeren
Durf niet, maatje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:21 schreef JanCees het volgende:
Jojoortje wanneer kom je ook in de app?
quote:i Top 100 van dinsdag 12 februari 2019
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 206 JR-Style-93
08. 184 maxi-mus
14. 159 GGMM
16. 147 Elan
26. 114 onlogisch
31. 103 KingRoland
31. 103 Coco. (vriend van de show)
34. 099 Doublepain
47. 076 JanCees
53. 070 Scrummie2.0
79. 052 skysherrif
88. 048 KnutdeIJsbeer (RIP AAN DE NABESTAANDEN)
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:
WAAR ZIJN DE HOOFDLETTERS?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:16 schreef Jojoortje het volgende:
Laarzen check.
Gereedschap check.
Bouwhelm check.
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau hier.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel knap dat het allemaal matige posts zijn.
Nu ik een beetje teruglees moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau hier.
Ik note crewbashes altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een note voor als de bash terecht is?
Wel een troost dat die features altijd een doorslaand succes zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het quote notificatie systeem is weer kapot.
Bijzonder hoevaak Fok gesloopt wordt als ze nutteloze features aan het toevoegen zijn.
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het quote notificatie systeem is weer kapot.
Bijzonder hoevaak Fok gesloopt wordt als ze nutteloze features aan het toevoegen zijn.
In dat geval stuur ik je gelijk een DM.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.
nu weer welquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.
Het watte?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel een troost dat die features altijd een doorslaand succes zijn
Iedereen is bijvoorbeeld verslaafd aan het puntensysteem, mensen kunnen er niet over ophouden
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Zal het nog even elders melden..
niet mijn probleemquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 13-02-2019 om 09:20:48Straks chips halen voor het voetbal vanavond. reageer retweet
Het nieuwe systeem om de autisten bezig te houden.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 13-02-2019 om 09:20:48Straks chips halen voor het voetbal vanavond. reageer retweet
quote:Je Tweet naar @InsomniaVBL is verzonden!
quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:15 schreef GGMM het volgende:
Ah, Roland weer met zijn 'ik lig op bed'-act.
DM gestuurd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alleen als je er iets leuks van koopt voor Onlo JR.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn bankieren-app niet werkt, ga je dan ook geld naar me sturen?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen als je er iets leuks van koopt voor Onlo JR.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen als je er iets leuks van koopt voor Onlo JR.
Gisteren viel mee, maar normaliter is er op dinsdag alleen maar gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand gisteren op je werk?
Maar je ging toch punaises op de stoel van die collega leggen of iets in die trant?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gisteren viel mee, maar normaliter is er op dinsdag alleen maar gezeik.
En het was DDAY want @:scrummie2.0 kwam terug.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar je ging toch punaises op de stoel van die collega leggen of iets in die trant?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]en in haar koffie gespuugd. Nou goed
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gisteren viel mee, maar normaliter is er op dinsdag alleen maar gezeik.
En het was DDAY want @:scrummie2.0 kwam terug.
Nou joepie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
wel over de coax dus zonder uitzending gemist en geloof alleen NPO in HD
maar toch
Schipholtwitter:dutchcreators twitterde op woensdag 13-02-2019 om 10:43:49My boeing 747 hits it’s successor the 787 during push back in Amsterdam #crash #787 #747 @KLM #kl601 #delay #cityofvancouver @at5 @NOS https://t.co/B1w70Er3Uw reageer retweet
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou joepie.
TV is toch niet meer van deze tijd man.
Heb het opgezegd nu Ziggo internet only voor 30 per maand de eerste 6 maanden daarna 40.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Klopt
Het kan omdat ik een grotere tv heb. Dat digitaal erbij boeit me geen zak ik kijk nooit tv
maar kan nu wel die 4:3 afleveringen Star Trek zeer groot opgeblazen kijken
Ja die heb ik dus net neergezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:35 schreef Elan het volgende:
Heb je die Samsung tv nog Saind? Die van je uni?
de huisbaas betaaltquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het opgezegd nu Ziggo internet only voor 30 per maand de eerste 6 maanden daarna 40.
Moet je met die meuk, je kan alles terugkijken.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus net neergezet
moest ff nieuwe voet kopen want die was spoorloos dus heb hem nu pas neergezet
heb je geen Ziggo GO ofzo? dan cast je dat toch naar je tvquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Klopt
Het kan omdat ik een grotere tv heb. Dat digitaal erbij boeit me geen zak ik kijk nooit tv
maar kan nu wel die 4:3 afleveringen Star Trek zeer groot opgeblazen kijken
Enige reden dat ik nog een tv heb is chromecastquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Chromestick en popcorntime app op je telefoon en je kunt knallen.
Ziggo Go kun je alleen gebruiken als je daadwerkelijk een abonnement hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je geen Ziggo GO ofzo? dan cast je dat toch naar je tv
ik zeg toch ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziggo Go kun je alleen gebruiken als je daadwerkelijk een abonnement hebt.
Ik heb uitzending gemist voor de NPO en verder kijk ik toch geen tvquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je geen Ziggo GO ofzo? dan cast je dat toch naar je tv
Hoorde laatst dat studentjes op de uni via Popcorntime films en porno downloaden naar hun laptop en thuis kijken, hoefden ze geen tv en internet meer.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog een tv heb is chromecast
beste uitvinding ooit
En dan thuis alleen mobiel internet? Da's wel next level shit jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat studentjes op de uni via Popcorntime films en porno downloaden naar hun laptop en thuis kijken, hoefden ze geen tv en internet meer.
Dat is toch wel het ultieme bezuinigen.
wat een debielenquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat studentjes op de uni via Popcorntime films en porno downloaden naar hun laptop en thuis kijken, hoefden ze geen tv en internet meer.
Dat is toch wel het ultieme bezuinigen.
Ja man.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan thuis alleen mobiel internet? Da's wel next level shit ja
Ze kunnen moeilijk je internet blokkeren op de uniquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man.
Maar goed, volgens mij ging dat wel uitgebreid tegen de policy van school in dus kwestie van tijd voor ze dat soort shit blokkeren.
Wel bepaalde adressen blokkeren ofc.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk je internet blokkeren op de uni
Doe jij uni?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:47 schreef JanCees het volgende:
ga denk ik stoppen met uni en op straat leven
meer geld voor bier
Bij mij op de uni is juist alles openquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bepaalde adressen blokkeren ofc.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij op de uni is juist alles open
Kan via daar ook nog gewoon op thepiratebay enzo
link?quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch wordt gesloopt op Twitter.
1-8.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
2-5quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
Als hij dat dansje van Atletico maar weer doet. Jammer dat ik nergens een gifje kan vinden.quote:
Ik weet alleen dat hij het voor de neus van Sjoerd Mossou deed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij dat dansje van Atletico maar weer doet. Jammer dat ik nergens een gifje kan vinden.
Schijnt iets van Fortnite te zijn, Knut kan ons er ongetwijfeld meer over vertellen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij het voor de neus van Sjoerd Mossou deed.
Marcelo deed dit dansje al jaren geledenquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt iets van Fortnite te zijn, Knut kan ons er ongetwijfeld meer over vertellen.
Ik word zo moe van dat Fortnite gejuich.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt iets van Fortnite te zijn, Knut kan ons er ongetwijfeld meer over vertellen.
Schöne tegen Real (lol)quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
1x tadic 1x schone, 2x benzema, 1x Vinicius, 1x Ramos, 1x Kroos in willekeurige volgorde
vrije trap denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat Fortnite gejuich.
[..]
Schöne tegen Real (lol)
Ik ga voor een 0-4, want ik zie ze inderdaad niet scoren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrije trap denk ik
Andere manier zie ik ajax niet scoren namelijk
Ohquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Marcelo deed dit dansje al jaren geleden
Is goed Drizzt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was beetje ziekjes denk ik.
Wel heerlijk geslapen hoor.
HALLO ZEGquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/InsomniaVBL/status/1095598651131482112
Uni? Jij?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:47 schreef JanCees het volgende:
ga denk ik stoppen met uni en op straat leven
meer geld voor bier
Vraag effe waar ze de moederkoek van Jojo hebben opgeslagen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys. Live vanuit ziekenhuis Enschede, niks ergs hoor, gewoon gesprekje met neuroloog.
Die heeft ze aan de hond gevoerd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vraag effe waar ze de moederkoek van Jojo hebben opgeslagen.
Ben jij vrij, GGMM?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je niet even vraagt of Elan vrij is.
Sgoequote:Op woensdag 13 februari 2019 13:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vraag effe waar ze de moederkoek van Jojo hebben opgeslagen.
Laat je wel even weten wat de uitkomst is?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys. Live vanuit ziekenhuis Enschede, niks ergs hoor, gewoon gesprekje met neuroloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |