Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het gaan met Knut-san Meltdown? Zou hij al spijt hebben?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is een vrije SC dus ik mag doen wat ik wil vuile klootzak
#pray4knutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het gaan met Knut-san Meltdown? Zou hij al spijt hebben?
Dit postte @Caland al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)o-schuldig~a8f619d3/
Doei doei
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NSB TV is wel iets voor jou he
SCHOTENquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NSB TV is wel iets voor jou he
Dat heb ik met Peter.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk Holleeder-moe aan het raken.
Geen voetbal?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga die Holleeder tapes wel kijken ondanks de zelfbevlekking. Waar kan ik het transcript vinden?
De strafzaak is nog wel interessantquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
Ben al jaren PeterRdevries moequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Buitendam het volgende:
hoe laatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga die Holleeder tapes wel kijken ondanks de zelfbevlekking. Waar kan ik het transcript vinden?
Oh serieus, ik dacht een half uurtje ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
2
[..]
20:30 t/m 22:30
Zal wel geen sekstape zijn
jeetjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
2
[..]
20:30 t/m 22:30
Zal wel geen sekstape zijn
Neem wel iets later op, GTST loopt nog 8 minuten doorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh serieus, ik dacht een half uurtje ofzo
Dan neem ik het wel op
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-hele-transcriptquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen alquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk niet. Kan die Peter R niet uitstaan.
Haten op PeterGodquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk niet. Kan die Peter R niet uitstaan.
Vind je zijn stem vies, Patrick?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen al
Beauquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
Zitten daar Beau en een of andere halve tamme bij
Lol ja die is ook vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je zijn stem vies, Patrick?
Ik vind Beau nog steeds leuk, snap alleen niet waarom hij daar bij zit eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Prima hoor. Beetje druk vandaag maar verder goed. Amsterdam TIgers gaan ook weer goed, 6 punten gehaald dit weekendquote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Ja, en die zelfingenomenheidquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen al
rookiesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Net een wijf nu. Vroeger was ie nog wat arroganter. Veel mooierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Kan hem nu beter hebben.
;Pquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Dat betwijfel ik, hij wil gewoon een beetje tof doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent al zo lang weg dat ze je niet meer kennen
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
Karinaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Lekker onder je steen gelegen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.
Ik kijk geen televisie op voetbal na.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
ga je weer lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
Wowquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
Chill hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik werd geroepen vanmiddag en ik dacht: OK ik kom weer een keertje kijken.
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
kom je weer even kijken?
(karina.gif)
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill hoor.
Wat doe je tegenwoordig, beetje aan het werk nog?
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Zeker nu Danny al die nieuwe functies geïmplementeerd heeft.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik bedoelde mijn echte werk he. Maar dat snapte je wel.
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitZou 't uitmaken als iemand hier zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik eigenlijk niet, beetje raar idee, misschien is dat het.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou 't uitmaken als iemand hier zat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitOh, ben jij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitKlinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Je moet ook een mok nemen, beter voor het milieuquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
Ja een tijdje is leuk maar op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad plus meer geldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelen
Doet het nog steeds pijn ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is zo kansloos toch?
Oh wacht
@:Dj_Day-V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |