Wowquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte en een paar wijven geloof ik
Chill hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik werd geroepen vanmiddag en ik dacht: OK ik kom weer een keertje kijken.
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
kom je weer even kijken?
(karina.gif)
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill hoor.
Wat doe je tegenwoordig, beetje aan het werk nog?
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje, beetje druk zelfs. Vanaf deze week gaat het steeds drukker worden denk ik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Zeker nu Danny al die nieuwe functies geïmplementeerd heeft.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik bedoelde mijn echte werk he. Maar dat snapte je wel.
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitZou 't uitmaken als iemand hier zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik eigenlijk niet, beetje raar idee, misschien is dat het.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou 't uitmaken als iemand hier zat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitOh, ben jij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
[..]
Even in een spoiler je weet maar nooit of iemand van mijn werk hier zitKlinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Je moet ook een mok nemen, beter voor het milieuquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat.
Wil je voortaan al die koffiebekertjes in de prullenbak gooien voordat je naar huis gaat?
Ja een tijdje is leuk maar op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad plus meer geldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt goed! Geen WW meer, al heeft dat ook z'n voordelen
Doet het nog steeds pijn ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is zo kansloos toch?
Oh wacht
@:Dj_Day-V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |