Ik vind Beau nog steeds leuk, snap alleen niet waarom hij daar bij zit eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Prima hoor. Beetje druk vandaag maar verder goed. Amsterdam TIgers gaan ook weer goed, 6 punten gehaald dit weekendquote:
Ik heb dat juist andersom.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Vroeger vond ik hem nog wel geinig. Ook dat studenten boekje van hem. Nu is het echt een kneus.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Ja, en die zelfingenomenheidquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de radio hierover, die stem alleen al
rookiesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen hier?
Net een wijf nu. Vroeger was ie nog wat arroganter. Veel mooierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Kan hem nu beter hebben.
;Pquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Dat betwijfel ik, hij wil gewoon een beetje tof doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent al zo lang weg dat ze je niet meer kennen
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beau
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
Karinaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat de vbl sc zo gezellig was, nou jij bent dan de uitzondering zeker ;P
Lekker onder je steen gelegen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het Rotterdam project is.
Ik kijk geen televisie op voetbal na.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland heeft Rotterdam Project gezien en is nu helemaal fan
ga je weer lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker onder je steen gelegen?
Wat heb je recent van Beau gezien dan dat je nu anders over hem denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |