quote:
WAAR ZIJN DE HOOFDLETTERS?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:16 schreef Jojoortje het volgende:
Laarzen check.
Gereedschap check.
Bouwhelm check.
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau hier.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel knap dat het allemaal matige posts zijn.
Nu ik een beetje teruglees moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau hier.
Ik note crewbashes altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een note voor als de bash terecht is?
Wel een troost dat die features altijd een doorslaand succes zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het quote notificatie systeem is weer kapot.
Bijzonder hoevaak Fok gesloopt wordt als ze nutteloze features aan het toevoegen zijn.
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het quote notificatie systeem is weer kapot.
Bijzonder hoevaak Fok gesloopt wordt als ze nutteloze features aan het toevoegen zijn.
In dat geval stuur ik je gelijk een DM.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.
nu weer welquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DM systeem werkt ook niet echt mee deze ochtend. Als ik mobiel klik op een melding, logt mijn account uit.
Het watte?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel een troost dat die features altijd een doorslaand succes zijn
Iedereen is bijvoorbeeld verslaafd aan het puntensysteem, mensen kunnen er niet over ophouden
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Zal het nog even elders melden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |