Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zitquote:
Hebben wij gisteren echt gepraat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zit
Wie ben jijquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vreemd dat hij altijd een dag later nog met een post van mij in de maag zit
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die hier 10 jaar eerder was. Stel jezelf eens voor
niets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die hier 10 jaar eerder was. Stel jezelf eens voor
Davy is vroeger de SC uitgetreiterd omdat niemand hem aardig vond.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt hoor ik ben er weer even
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De SC bestaat nog niet eens 10 jaar.
Oh dat klinkt wel als iemand met wie ik het heel goed zou kunnen vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is vroeger de SC uitgetreiterd omdat niemand hem aardig vond.
[..]![]()
![]()
Lokroep.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd geroepen met zo'n dinges en het werkte
Ik mag graag andere mensen naar de VBL SC helpen. Behalve die hoeren uit KLB.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Braavosi het volgende:
Ik werd gelokt door de TT, de eerste post die ik las stelde niet teleur.
[..]
Snap er ook niks van, maar zit ook vaak mobiel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh heet het zo. Al die nieuwe dingen, punten, lokroep, weet ik veel.
heb je ook notificatiesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap er ook niks van, maar zit ook vaak mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |