abonnement Unibet Coolblue
pi_184968858





Huidige cast:


SPOILER: En dan hebben we dit nog:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:57 schreef Nathvi het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik deze lijst zie besef ik me wel inderdaad hoe snel acteurs weer verdwijnen. Tegen de tijd dat Kimberly, die er net iets meer dan 2 jaar in zit, bijna halverwege staat. En als je er boven kijkt zie je ook dat acteurs lang zijn weg geweest en ook pas rond die tijd of erna zijn teruggekeerd. (Linda, Mark, "Sjors" en dan zou je ook Lucas en Rik nog kunnen meenemen met een paar kleine onderbrekinkjes.)

Kijk; ik ben net gewend aan dat Zoë er in zit, en snap nu hoe ze in elkaar zit. En dat is vaak het moment dat zo'n acteur er dan mee ophoudt, en dat is soms jammer voor het verhaal.
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik vind haar helemaal niks :o Net als tiffy :r
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:31 schreef Thatsmelv het volgende:
Ik vind Shanti ook leuk! Leuker dan Tiffy iig.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Simpele verklaring: dat komt door die flexwet waarbij na twee tijdelijke contracten een vast contract moet worden aangeboden, of de werknemer zes maanden niet in dienst mag zijn voordat hij/zij een nieuw tijdelijk contract mag krijgen van de werkgever. Voorheen was dat drie maanden na drie tijdelijke contracten, dan schreven ze een personage drie maanden in coma, naar het buitenland, vermist, op vakantie, ontvoerd... Maar met een onderbreking van zes maanden wordt dat natuurlijk wel erg moeilijk om dat nog aardig te schrijven. Plus dat de acteur/actrice in kwestie niet zes maanden onbetaald en werkeloos thuis wil zitten. Nu zou de productie dat eventueel kunnen omzeilen (een acteur als Joep Sertons wordt bijvoorbeeld via een B.V.-constructie ingehuurd), maar dat is een juridisch dingetje.

En een andere verklaring is ook dat de meeste jonge acteurs na een paar jaar hun vleugels willen uitspreiden naar andere projecten. Barbara Sloesen gaf ook aan dat ze haar graag wilden behouden, maar dat zij toe was aan nieuwe rollen en projecten en niet jarenlang dezelfde rol wil spelen.


quote:
Poll: Hoe kijken jullie gtst?
Tv reguliere uitzending
Online reguliere uitzending
Vooruit op videoland
Ik volg alleen dit topic
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant
pi_184969149
Wederom als er een nieuw topic wordt geopend graag de OP updaten :).
pi_184969191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:14 schreef miaeak het volgende:
Wederom als er een nieuw topic wordt geopend graag de OP updaten :).
Heb echt geen idee hoe dat moet.....ik weet echt nog net hoe ik een nieuw deel moet openen..... :@ :@
pi_184969202
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb echt geen idee hoe dat moet.....ik weet echt nog net hoe ik een nieuw deel moet openen..... :@ :@
Open dan geen nieuw deel alsjeblief :X
pi_184969224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:20 schreef miaeak het volgende:

[..]

Open dan geen nieuw deel alsjeblief :X
Sorry!!!!!
pi_184969247
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sorry!!!!!
Ben niet boos :P.
Maar zo wordt elk nieuw topic wel onnodig veel gedoe :D.

Maargoed, laten we het even hebben over Lucas die na 10 minuten EMDR van zijn trauma is genezen :').
Doe je huiswerk even GTST...
pi_184969268
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:24 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ben niet boos :P.
Maar zo wordt elk nieuw topic wel onnodig veel gedoe :D.
Okee...
pi_184969311
Owwww Charlie....

Welke Charlie? Volgens mij hebben we er 3 gehad?
pi_184969374
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb echt geen idee hoe dat moet.....ik weet echt nog net hoe ik een nieuw deel moet openen..... :@ :@
Zit je op een computer? Dan is een post wijzigen nog wel makkelijk:

Ga met de muis onder de regel met de datum en tijd van de post staan. Naast 'Quote' staat er dan 'Wijzig'. Klik daarop en je kunt je eigen posts, dus in dit geval de OP, aanpassen. Let er wel op dat de vaste onderdelen (header, castfoto, in memoriam en links) behouden blijven. De dingen daartussen, zoals nu de foto van De Beer en de YouTube-linkjes kun je vervangen voor andere dingen, bijvoorbeeld een foto van Barrie Stevens als Rudy - zo linkt de OP nog aan de door jou bedachte TT. En voor het kopje Wat vooraf ging in de GTST topicreeks kun je posts van de laatste pagina uit het vorige topic pakken door die te quoten, kopiëren en hier in de OP te plakken onder het kopje.

Hopelijk is het zo wat duidelijk. En mocht je er niet uitkomen, vraag hulp aan een moderator van SHO.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_184969400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zit je op een computer? Dan is een post wijzigen nog wel makkelijk:

Ga met de muis onder de regel met de datum en tijd van de post staan. Naast 'Quote' staat er dan 'Wijzig'. Klik daarop en je kunt je eigen posts, dus in dit geval de OP, aanpassen. Let er wel op dat de vaste onderdelen (header, castfoto, in memoriam en links) behouden blijven. De dingen daartussen, zoals nu de foto van De Beer en de YouTube-linkjes kun je vervangen voor andere dingen, bijvoorbeeld een foto van Barrie Stevens als Rudy - zo linkt de OP nog aan de door jou bedachte TT. En voor het kopje Wat vooraf ging in de GTST topicreeks kun je posts van de laatste pagina uit het vorige topic pakken door die te quoten, kopiëren en hier in de OP te plakken onder het kopje.

Hopelijk is het zo wat duidelijk. En mocht je er niet uitkomen, vraag hulp aan een moderator van SHO.
Nee.....alleen mobiel......Nogmaals: ik kreeg de melding dat ik een nieuw deel moest openen dus dat deed ik braaf.....niet wetende dat ik nu deze reacties zou krijgen, maar het was van mij uit goed bedoeld.....
pi_184969472
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee.....alleen mobiel......Nogmaals: ik kreeg de melding dat ik een nieuw deel moest openen dus dat deed ik braaf.....niet wetende dat ik nu deze reacties zou krijgen, maar het was van mij uit goed bedoeld.....
Ah oké, dan weet ik niet direct hoe je een post zou moeten aanpassen (ik zit zelf altijd op pc). En geen paniek! Het is ook geen kritiek of zoiets op jou hoor, het kan gebeuren dat je net de laatste post in het topic hebt en dan ineens een nieuw deel moet openen. Het is al eens gebeurd dat een nieuw topicdeel ook exact dezelfde TT had als het vorige, dus dan valt dit nog mee :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_184969477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah oké, dan weet ik niet direct hoe je een post zou moeten aanpassen (ik zit zelf altijd op pc). En geen paniek! Het is ook geen kritiek of zoiets op jou hoor, het kan gebeuren dat je net de laatste post in het topic hebt en dan ineens een nieuw deel moet openen. Het is al eens gebeurd dat een nieuw topicdeel ook exact dezelfde TT had als het vorige, dus dan valt dit nog mee :P
Okee dankjewel :)
  dinsdag 12 februari 2019 @ 13:46:52 #13
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184971942
Op mobiel kun je berichten aanpassen door op dit icoontje te tikken:
edit.gif

Citeren uit eerdere gesloten delen is niet mogelijk op mobiel. Dan moet je de desktopmodus opvragen, maar die is heel onhandig in gebruik op mobiel.
pi_184972029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:46 schreef James1988 het volgende:
Op mobiel kun je berichten aanpassen door op dit icoontje te tikken:
[ afbeelding ]

Citeren uit eerdere gesloten delen is niet mogelijk op mobiel. Dan moet je de desktopmodus opvragen, maar die is heel onhandig in gebruik op mobiel.
Maar dan nog weet ik niet in welke tekst ik het wil veranderen en of ik plaatjes wil wijzigen.......asjeblieft zeg, heb alleen een nieuw deel geopend en weet nu wel dat ik het absoluut niet goed gedaan heb.....kunnen we nu weer gewoon ontopic??
pi_184972758
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar dan nog weet ik niet in welke tekst ik het wil veranderen en of ik plaatjes wil wijzigen.......asjeblieft zeg, heb alleen een nieuw deel geopend en weet nu wel dat ik het absoluut niet goed gedaan heb.....kunnen we nu weer gewoon ontopic??
Daarom zorg ik altijd dat ik niet de laatste post heb :P Echt geen zin in dit gemiep.
pi_184972775
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom zorg ik altijd dat ik niet de laatste post heb :P Echt geen zin in dit gemiep.
:)
pi_184973338
Waar is #632 eigenlijk gebleven? Is dit een foutje of heeft het te maken met het hele verhaal hierboven?
pi_184973451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:08 schreef Lisiga het volgende:
Waar is #632 eigenlijk gebleven? Is dit een foutje of heeft het te maken met het hele verhaal hierboven?
Ik ging er vanuit dat ik dat moest aanpassen, maar dat heb ik dus blijkbaar ook niet goed gedaan.....mijn oprechte excuses mensen......
pi_184975814
quote:
Q VERLAAT DEFINITIEF MEERDIJK: EXIT GIOVANNI KEMPER

Dinsdag 19 februari is Q Bouwhuis voor het laatst te zien in Meerdijk. Het achterneefje van Anton Bouwhuis vertrekt naar New York om daar te beginnen aan zijn modellencarrière. Liefje Lana laat hij met een gebroken hart achter, maar ze is vastbesloten om volgend jaar -als ze 18 jaar is- te verhuizen naar New York om bij haar grote liefde te kunnen zijn.

Het personage Q werd tot en met 27 november 2018 gespeeld door Max Willems. De rol werd daarna overgenomen door Giovanni Kemper, omdat Willems een rol had bemachtigd in de Amerikaanse film ‘College’.
Wat is dan zelfs het nut van de recast geweest? Alleen maar om het verhaal te kunnen afronden?

Maar ja, we zijn tenminste weer van een eendimensionaal personage zonder enige toegevoegde waarde of memorabele verhaallijn verlost. Op naar de volgende...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:12:58 #20
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184975842
Misschien loopt de sponsordeal met Lidl af? Aangezien Q en de supermarkt zo'n beetje tegelijk in Meerdijk verschenen zou het me niet verrassen als ze ook tegelijk vertrekken.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2019 @ 20:28:06 #21
230491 Zith
pls tip
pi_184980271
"ik belde aan en niemand deed open" dus breek ik maar in het huis van Anton :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 12 februari 2019 @ 20:39:01 #22
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184980523
Jezus wat slecht dit :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 februari 2019 @ 20:39:21 #23
367000 roos94
pi_184980538
Dit is echt de meest kutte scene ooit
pi_184980541
RIP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 februari 2019 @ 20:40:04 #25
367000 roos94
pi_184980551
Zo voorspelbaar :')
pi_184985763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat is dan zelfs het nut van de recast geweest? Alleen maar om het verhaal te kunnen afronden?

Maar ja, we zijn tenminste weer van een eendimensionaal personage zonder enige toegevoegde waarde of memorabele verhaallijn verlost. Op naar de volgende...
Nou idd. Doei :W.

Ik vond Max wel leuk. Kan hij niets aan doen dat hij kut geschreven was :P.
Die recast was wel een flop hoor. Max had al aangegeven de rol maar een jaar te willen spelen en hij was al een tijd een ondersteunend karakter. Dus ze hadden hem er beter toen fatsoenlijk uit kunnen schrijven en te wachten op een eventuele terugkeer na de film opnames.

[ Bericht 0% gewijzigd door miaeak op 14-02-2019 00:16:26 ]
  woensdag 13 februari 2019 @ 02:42:51 #27
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_184985935
Zeg in plaats van dat onnodige gezeur over een topic, waar blijven de seksscènes van Tiffy gofferdegoffedomme. :(
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 13 februari 2019 @ 02:45:23 #28
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_184985936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:12 schreef James1988 het volgende:
Misschien loopt de sponsordeal met Lidl af? Aangezien Q en de supermarkt zo'n beetje tegelijk in Meerdijk verschenen zou het me niet verrassen als ze ook tegelijk vertrekken.
Met zijn allen naar de Aldi en de Action nu jolijt als er maar één wijf haar benen spreid!
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 13 februari 2019 @ 03:00:24 #29
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_184985943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:12 schreef James1988 het volgende:
Misschien loopt de sponsordeal met Lidl af? Aangezien Q en de supermarkt zo'n beetje tegelijk in Meerdijk verschenen zou het me niet verrassen als ze ook tegelijk vertrekken.
Lucy neemt Q als getuige en neukt uiteindelijk Q ook in Meerdijk, sterker nog Q en Lucy worden betrapt door Flo als ze samen in een liefdeslied gebukt gaan in de homoliefde. Als straf wordt Lana door Flo uitgescheurd en schreeuwt ze om Sjors, Flo schreeuwt ook om Sjors omdat hij ze allebei wil.

Q verlaat de serie als hij voor de laatste keer in Lucy stoot en ze zwijmelen samen neer, het zaad vloeit rijkelijk, bij de Meerdijkers. Op de achtergrond klinkt het lied "het was maar een clown". "Als ik maar stoot.,"

Ondertussen heeft Maxime de Staatsloterij, de Lotto en Bankgiro The Wall gewonnen en heeft Dorothea het contract verscheurd en is pissed. Linda is de nieuwe presentatrice van All you need is love en Nina pakt een verkeerde koffer bij Miljonairs omdat haar wallen in de weg zaten maar daar is Carlos weer! Surprise surprise!!!! Nina is superblij, Dorothea niet.

Anton zat in de kluis van een andere quiz en komt er niet meer uit, hij wist de code niet meer, gelukkig voor hem was Aysen, Meerdijk Hills Cop, er top the resque!

Laura doet nog steeds niks, alhoewel.... Lucy slikt nog steeds zaad. Tiffy en Kimberly hebben hete seksscènes die we alleen op Videoland zien. Tempation!!!

Laura is één van de sexy verleidsters!!! En ze is heet en staat op scherp!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Devil010 op 13-02-2019 11:05:46 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_184992036
Hoeveel leader updates heeft dit seizoen eigenlijk? Vergeleken met voorgaande seizoen kan ik ze niet echt meer bijhouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184992151
Volgens mij is deze leader makkelijker te updaten omdat de personages er als losse kaarten ingeplakt zijn. Bij de fotoboeken moest het hele frame aangepast worden, en bij de huiskamerleaders moest er een goed shot zijn. Nu zijn het losse foto's die als het ware vóór de film worden geplaatst. Die zijn makkelijker aan te passen,
't Echte en 't ware!
pi_185005959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Japepk het volgende:
Volgens mij is deze leader makkelijker te updaten omdat de personages er als losse kaarten ingeplakt zijn. Bij de fotoboeken moest het hele frame aangepast worden, en bij de huiskamerleaders moest er een goed shot zijn. Nu zijn het losse foto's die als het ware vóór de film worden geplaatst. Die zijn makkelijker aan te passen,
Ja maar daar snijden ze zichzelf wel mee ijn de vingers want nu moeten ze elke verhaallijn en verandering updaten. Shanti hadden ze bij Mark gezet, waarmee de groepjes ineens nergens meer op slaan want Mark en Shanti hebben nooit een scène samen gehad.

En die patatzaak was ook maar een vreemd tussendoortje :').
  donderdag 14 februari 2019 @ 14:06:23 #33
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_185012833
Volgens mij heeft dit seizoen al 20 leaderversies gehad.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 14 februari 2019 @ 14:37:06 #34
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185013311
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 23:59 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja maar daar snijden ze zichzelf wel mee ijn de vingers want nu moeten ze elke verhaallijn en verandering updaten. Shanti hadden ze bij Mark gezet, waarmee de groepjes ineens nergens meer op slaan want Mark en Shanti hebben nooit een scène samen gehad.

En die patatzaak was ook maar een vreemd tussendoortje :').
Die scene komt misschien nog als Mark Shanti een veeg geeft net zoals Sjors ;)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:57:07 #35
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_185015549
Rikki, mei 2007:

Sil is mijn vriend. Wij gaan later trouwen.


Ahww O+
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_185018021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:57 schreef LetsGame het volgende:
Rikki, mei 2007:

Sil is mijn vriend. Wij gaan later trouwen.

Ahww O+
Toen Rikki nog schattig was en Sil geen moordenaar. Goede tijden O+
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_185018457
Ik vind de leader ook maar niks, en vind het ook onzinnig dat er zoveel gastrollen in verwerkt worden. Hoelang heeft die Carlos bijvoorbeeld in de leader gezeten? 3 weken? En dan heb ik het nog niet eens over "Sinterjef".

Vind het sowieso jammer dat hoofdrollen tegenwoordig niet eens lang in de serie te hoeven zitten. Vroeger gebeurde het toch nooit of zelden dat een hoofdpersonage binnen een jaar al weer weg was (zoals Mark en Marieke nu)?
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2019 @ 20:20:52 #38
230491 Zith
pls tip
pi_185019280
Weet Linda dat dit niet haar huis is?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:28:04 #39
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185019459
Die appelgooiscène van zojuist... Rover blijft gewoon staan terwijl JoJo rustig een appel pakt, mikt, en vervolgens vol op z'n oog gooit? :')
pi_185021462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:20 schreef Zith het volgende:
Weet Linda dat dit niet haar huis is?
:D :D _O- _O-
pi_185021478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:20 schreef Zith het volgende:
Weet Linda dat dit niet haar huis is?
Zo is Barbara ook aan haar huis gekomen toch? :P
't Echte en 't ware!
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2019 @ 22:00:00 #42
230491 Zith
pls tip
pi_185021565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:28 schreef James1988 het volgende:
Die appelgooiscène van zojuist... Rover blijft gewoon staan terwijl JoJo rustig een appel pakt, mikt, en vervolgens vol op z'n oog gooit? :')
Goed dat ze aandacht hebben voor domestic abuse.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185026508
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Goed dat ze aandacht hebben voor domestic abuse.
Wat een schwalbe maakte hij daar zeg :').
pi_185052299


Prachtig staaltje photoshop weer, vooral bij Nina en Anton _O-
En de verhoudingen kloppen ook weer totaal niet, sommigen op de voorgrond lijken wel dwergen vergeleken bij de castleden op de tweede rij :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:26:01 #45
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_185054614
Die verhouding van Bianca klopt voor geen meter wtf :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_185058411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig staaltje photoshop weer, vooral bij Nina en Anton _O-
En de verhoudingen kloppen ook weer totaal niet, sommigen op de voorgrond lijken wel dwergen vergeleken bij de castleden op de tweede rij :P
Ik begrijp sowieso niet waarom ze niet gewoon de cast foto gebruiken :?.

En Laura heeft beetje inkijk :9.
En die grondschaduwen gaan ook alle kanten op :D
pi_185058602
Janine lijkt qua grootte ook dichterbij te staan dan Aysen? xD

En dat van Nina en Anton is gewoon echt schandalig.
pi_185061754
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:14 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom ze niet gewoon de cast foto gebruiken :?.
Omdat de originele castfoto, net als die van seizoen 22, nogal horizontaal is doordat iedereen op een rijtje staat. Zou je die zo op de cover zetten, dan zijn de castleden nogal klein en blijft er heel veel lege ruimte over.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:29 schreef Nathvi het volgende:
Janine lijkt qua grootte ook dichterbij te staan dan Aysen? xD
Janine staat op de originele foto verhoudingsgewijs ook dichterbij dan Aysen. Maxime staat op rij 2, maar in deze photoshop zijn de verhoudingen messed up doordat ze het groepje Noud/Janine/Ludo/Nina áchter de originele tweede rij hebben geplaatst zonder de verhoudingen goed aan te passen _O-

quote:
En dat van Nina en Anton is gewoon echt schandalig.
Nog leuker: Anton lijkt ineens een ander kleur jasje te dragen terwijl hij eigenlijk een grijs jasje droeg, en dat zelfs met alle edits nog licht te zien is boven het hoofd van Sjors :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_185074617
Ben ik trouwens de enige die zich afvraagt waarom Bram regelmatig bij Rik is en Teddy niet? Ik bedoel; in de serie zal ze nu ook wel een jaar of 5 zijn, toch?
pi_185074926
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:32 schreef Nathvi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich afvraagt waarom Bram regelmatig bij Rik is en Teddy niet? Ik bedoel; in de serie zal ze nu ook wel een jaar of 5 zijn, toch?
Heel vreemd idd.
pi_185075746
Ze doen het zo voorkomen alsof Meerdijk-Rotterdam een wereldafstand is maar Bram komt wel lekker op bezoek bij opa na school. Mama had alleen geen tijd om haar vader op te zoeken in het ziekenhuis toen hij daar half dood lag :’)
pi_185075854
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef loezzzje het volgende:
Ze doen het zo voorkomen alsof Meerdijk-Rotterdam een wereldafstand is maar Bram komt wel lekker op bezoek bij opa na school. Mama had alleen geen tijd om haar vader op te zoeken in het ziekenhuis toen hij daar half dood lag :’)
Ik was geen fan van het karakter Rikkie maar haar er uberhaupt uitschrijven was al best raar als je ziet wat er nu aan losse karakters losloopt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185078827
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik was geen fan van het karakter Rikkie maar haar er uberhaupt uitschrijven was al best raar als je ziet wat er nu aan losse karakters losloopt
Als Rikkie er nog was geweest was die hele soras van lana niet nodig geweest.
pi_185080654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig staaltje photoshop weer, vooral bij Nina en Anton _O-
En de verhoudingen kloppen ook weer totaal niet, sommigen op de voorgrond lijken wel dwergen vergeleken bij de castleden op de tweede rij :P
Het seizoen met Mike O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_185096837
Wat ik zo fascinerend vind is dat de oude villa van Ludo een gerecycled decor is uit de oude serie Goudkust. In onderstaand fragment kun je het goed zien (het voelt alsof je naar een parodie op gtst zit te kijken). Weet iemand wat het verhaal achter die switch?

't Echte en 't ware!
pi_185098635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 00:35 schreef Japepk het volgende:
Wat ik zo fascinerend vind is dat de oude villa van Ludo een gerecycled decor is uit de oude serie Goudkust. In onderstaand fragment kun je het goed zien (het voelt alsof je naar een parodie op gtst zit te kijken). Weet iemand wat het verhaal achter die switch?

Redelijk simpel: zowel GTST als Goudkust hadden Annet Nederveld als art-director. Toen Goudkust eind 2000 op de fles ging, zijn een aantal decors verdeeld onder andere Endemol-series: Huize Van Cloppenburg en Kantoor Verweijden gingen naar GTST (als respectievelijk Huize Sanders en de hotelkamer van De Rozenboom), terwijl een paar andere grote decors een tweede leven kregen bij Rozengeur & Wodka-lime.

Andersom gebeurde het ook een paar keer. Zo werd een decor van het kindertehuis waar Kim zat bij haar intrede in 1996 een jaar later gebruikt als appartement in Goudkust. De slaapkamer van Harm van Cloppenburg werd speciaal ontworpen voor de pilots van Goudkust, werd daarna kortstondig gebruikt als slaapkamer van Arnie en Roos in GTST en ging vervolgens terug naar Goudkust toen dat werd aangekocht door SBS 6. En er is ook een wisselset die eind jaren '90 steeds heen en weer ging tussen GTST en Goudkust: het werd onder andere gebruikt als hotelkamer van Bowien begin seizoen 10.

En voor zover ik weet is er één Nederveld-decor in alle drie de grote soaps gebruikt: de verhoorkamer van de politie. Deze werd zowel in Goudkust, GTST als Onderweg naar Morgen gebruikt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_185101009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185101437
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Redelijk simpel: zowel GTST als Goudkust hadden Annet Nederveld als art-director. Toen Goudkust eind 2000 op de fles ging, zijn een aantal decors verdeeld onder andere Endemol-series: Huize Van Cloppenburg en Kantoor Verweijden gingen naar GTST (als respectievelijk Huize Sanders en de hotelkamer van De Rozenboom), terwijl een paar andere grote decors een tweede leven kregen bij Rozengeur & Wodka-lime.

Andersom gebeurde het ook een paar keer. Zo werd een decor van het kindertehuis waar Kim zat bij haar intrede in 1996 een jaar later gebruikt als appartement in Goudkust. De slaapkamer van Harm van Cloppenburg werd speciaal ontworpen voor de pilots van Goudkust, werd daarna kortstondig gebruikt als slaapkamer van Arnie en Roos in GTST en ging vervolgens terug naar Goudkust toen dat werd aangekocht door SBS 6. En er is ook een wisselset die eind jaren '90 steeds heen en weer ging tussen GTST en Goudkust: het werd onder andere gebruikt als hotelkamer van Bowien begin seizoen 10.

En voor zover ik weet is er één Nederveld-decor in alle drie de grote soaps gebruikt: de verhoorkamer van de politie. Deze werd zowel in Goudkust, GTST als Onderweg naar Morgen gebruikt.
Interessant wel! Ik vraag me af of dat nou echt zo'n enorme kostenbesparing is. Het voelt toch een beetje cheap. Nu keek ik nooit Goudkust, maar als ik het nu terug zie voelt het raar. Dat moet voor kijkers van beide soaps toch ook raar geweest zijn. Een verhoorkamer, oké, maar een redelijk promiment decor als de villa..
't Echte en 't ware!
pi_185101555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:04 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat denk ik nou ook :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Redelijk simpel: zowel GTST als Goudkust hadden Annet Nederveld als art-director. Toen Goudkust eind 2000 op de fles ging, zijn een aantal decors verdeeld onder andere Endemol-series: Huize Van Cloppenburg en Kantoor Verweijden gingen naar GTST (als respectievelijk Huize Sanders en de hotelkamer van De Rozenboom), terwijl een paar andere grote decors een tweede leven kregen bij Rozengeur & Wodka-lime.

Andersom gebeurde het ook een paar keer. Zo werd een decor van het kindertehuis waar Kim zat bij haar intrede in 1996 een jaar later gebruikt als appartement in Goudkust. De slaapkamer van Harm van Cloppenburg werd speciaal ontworpen voor de pilots van Goudkust, werd daarna kortstondig gebruikt als slaapkamer van Arnie en Roos in GTST en ging vervolgens terug naar Goudkust toen dat werd aangekocht door SBS 6. En er is ook een wisselset die eind jaren '90 steeds heen en weer ging tussen GTST en Goudkust: het werd onder andere gebruikt als hotelkamer van Bowien begin seizoen 10.

En voor zover ik weet is er één Nederveld-decor in alle drie de grote soaps gebruikt: de verhoorkamer van de politie. Deze werd zowel in Goudkust, GTST als Onderweg naar Morgen gebruikt.
wat grappig om te weten. Ik zal er eens op gaan letten :9 :9
pi_185104175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef Japepk het volgende:

[..]

Interessant wel! Ik vraag me af of dat nou echt zo'n enorme kostenbesparing is. Het voelt toch een beetje cheap. Nu keek ik nooit Goudkust, maar als ik het nu terug zie voelt het raar. Dat moet voor kijkers van beide soaps toch ook raar geweest zijn. Een verhoorkamer, oké, maar een redelijk promiment decor als de villa..
Het kan in de kosten lopen als het gaat om het ontwerpen, realiseren en aankleden van zo'n decor. Dan is een decor dat nog in prima staat is en voldoet aan de eisen van de productie overnemen uit de 'failliete boedel' van een zustersoap stukken goedkoper. Nu is het wel zo dat Huize Van Cloppenburg zonder enige grote verandering is overgegaan naar GTST, waardoor het erg opvalt. Als ze bijvoorbeeld direct de veranderingen in het decor hadden gemaakt zoals gebeurd is in seizoen 20 had het direct een eigen touch gehad.

Klein beetje off-topic: ik vond het eerlijk gezegd storender dat, toen Annet Nederveld in het najaar van 2001 aan de slag ging als art-director van Onderweg, daar gezichtsbepalende decors ineens een enorme make-over kregen en er dat Nederveld-sausje overheen werd gegoten. Zeker omdat haar decors en de aankleding daarvan steeds meer eenheidsworst werden. Haar jaren '90-decors zijn subliem, maar de decors in de jaren '00 steeds inspiratielozer en eentonig. Kantoren werden kil, woningen steeds minder uniek, het veranderde echt. Ook bij GTST: als je het decor van Alberts en Alberts in de jaren '00 vergelijkt met het decor van AA&F/V in de 90s, dan wint die laatste het met gemak.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 19 februari 2019 @ 14:42:58 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_185105397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
het decor van AA&F/V in de 90s
Zonder twijfel mijn meest favoriete decor uit de hele serie, vooral na de eerste verbouwing.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_185106952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:04 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_185106975
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Zonder twijfel mijn meest favoriete decor uit de hele serie, vooral na de eerste verbouwing.
Absoluut, dat grote AA&F-decor blijft fantastisch om te zien _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:14:30 #64
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185111436
Dus Flo wil ineens een kind en Lucas gaat erin mee? :')
pi_185115431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Redelijk simpel: zowel GTST als Goudkust hadden Annet Nederveld als art-director. Toen Goudkust eind 2000 op de fles ging, zijn een aantal decors verdeeld onder andere Endemol-series: Huize Van Cloppenburg en Kantoor Verweijden gingen naar GTST (als respectievelijk Huize Sanders en de hotelkamer van De Rozenboom), terwijl een paar andere grote decors een tweede leven kregen bij Rozengeur & Wodka-lime.

Andersom gebeurde het ook een paar keer. Zo werd een decor van het kindertehuis waar Kim zat bij haar intrede in 1996 een jaar later gebruikt als appartement in Goudkust. De slaapkamer van Harm van Cloppenburg werd speciaal ontworpen voor de pilots van Goudkust, werd daarna kortstondig gebruikt als slaapkamer van Arnie en Roos in GTST en ging vervolgens terug naar Goudkust toen dat werd aangekocht door SBS 6. En er is ook een wisselset die eind jaren '90 steeds heen en weer ging tussen GTST en Goudkust: het werd onder andere gebruikt als hotelkamer van Bowien begin seizoen 10.

En voor zover ik weet is er één Nederveld-decor in alle drie de grote soaps gebruikt: de verhoorkamer van de politie. Deze werd zowel in Goudkust, GTST als Onderweg naar Morgen gebruikt.
Zo grappig! Althans, dat vind ik nu. Maar ik was zoooo boos toen dat ze klakkeloos dat van Cloppenburg decor in GTST geplaatst hadden en niet een heel klein beetje hun best gedaan er een nieuwe twist aan te geven. Wat dat betreft handelen ze nog steeds zo. En nog wel bij de decors van dezelfde karakters haha

Tot wanneer heeft Nederveld eigenlijk de art direction gedaan?
pi_185116917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:31 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Zo grappig! Althans, dat vind ik nu. Maar ik was zoooo boos toen dat ze klakkeloos dat van Cloppenburg decor in GTST geplaatst hadden en niet een heel klein beetje hun best gedaan er een nieuwe twist aan te geven. Wat dat betreft handelen ze nog steeds zo. En nog wel bij de decors van dezelfde karakters haha
Inderdaad, het is echt vreemd hoe ze soms denken. Alsof de kijkers niet zien dat een bepaald decor al eerder gebruikt is, zoals nu dan met Huize Ludo en Janine. Had er van mijn part ergens een trap in geplaatst, een ander (groter) raamkozijn in dat rare hoekje gezet, maar in elk geval toch iets om het te doen lijken op een andere ruimte.
Dat ze in de beginjaren (delen van) de decors met regelmaat hergebruikten snap ik nog: er was niet veel tijd, geld of studioruimte om uit te pakken met voor iedere ruimte elk een apart decor. Maar anno 2019 kan dat - in mijn optiek - echt niet meer. Zeker niet wanneer de landen om ons heen investeren om het soapgenre naar een hoger plan te tillen.

quote:
Tot wanneer heeft Nederveld eigenlijk de art direction gedaan?
Tot 2009, toen is ze zich volledig gaan toeleggen op schilderen en heeft Stijn Severijn (toen al ruim tien jaar haar assistent) haar opgevolgd.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_185127260
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou het zijn?
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:59:06 #68
109683 TheVulture
pi_185127400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef WorkBitch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou het zijn?
Ferry Doedens? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 februari 2019 @ 16:14:18 #69
411579 WorkBitch
pi_185127691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ferry Doedens? :P
:W :W :W
  woensdag 20 februari 2019 @ 16:15:56 #70
263481 PeterKelder
pi_185127715
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ferry Doedens? :P
Die was niet meer in bedwang te houden na de sneeuwval natuurlijk :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 20 februari 2019 @ 18:25:13 #71
436222 Japepk
Padvinder
pi_185130226
Dat van die scripts niet kennen was bij de seizoensstart ook al een dingetje toch?
't Echte en 't ware!
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:31:35 #72
463786 Nathvi
pi_185137996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:25 schreef Japepk het volgende:
Dat van die scripts niet kennen was bij de seizoensstart ook al een dingetje toch?
Ja, ik geloof dat Carolien daar iets over had gezegd.

Vind het wel erg om te lezen dat mensen nu dus blijkbaar hun werk niet serieus nemen. Ik vraag me ook af over wie het gaat. Ik dacht zelf aan Dorian, maar dat is meer door z'n personage. :p
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:33:46 #73
463786 Nathvi
pi_185138039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef WorkBitch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou het zijn?
Sorry voor de dubbele post. Maar ik vertrouw nieuwssites waarbij je geld moet betalen om het te lezen überhaupt niet.
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:36:25 #74
269767 miaeak
haw haw!
pi_185138090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:31 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat Carolien daar iets over had gezegd.

Vind het wel erg om te lezen dat mensen nu dus blijkbaar hun werk niet serieus nemen. Ik vraag me ook af over wie het gaat. Ik dacht zelf aan Dorian, maar dat is meer door z'n personage. :p
"Leer je tekst verdomme!" :D

Maar Ferry Doedens is toch de enige die echt ontslagen is en daarna weer aangenomen?

IK begrijp overigens niets van Daan met z'n baby :').
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:53:50 #75
117948 loezzzje
pi_185138346
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

"Leer je tekst verdomme!" :D

Maar Ferry Doedens is toch de enige die echt ontslagen is en daarna weer aangenomen?

IK begrijp overigens niets van Daan met z'n baby :').
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2019 @ 00:07:19 #76
230491 Zith
pls tip
pi_185138470
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 21 februari 2019 @ 00:23:32 #77
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185138621
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:07 schreef Zith het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:06:02 #78
269767 miaeak
haw haw!
pi_185142979
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:23 schreef Devil010 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp deze verhaallijn gewoon niet of waar die heengaat. Gaat Daan zich realiseren dat hij niet snapt van babies en gaan Flo en Lucas haar adopteren?
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:11:12 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185143086
Ik denk eerder dat Lucas er tussenuit piept. Die zit er helemaal niet op te wachten om vader te zijn, maar hij wil Flo niet teleurstellen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:18:54 #80
470572 Lisiga
pi_185143256
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef James1988 het volgende:
Ik denk eerder dat Lucas er tussenuit piept. Die zit er helemaal niet op te wachten om vader te zijn, maar hij wil Flo niet teleurstellen.
Nou...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:50:28 #81
269767 miaeak
haw haw!
pi_185144090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:18 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Nou...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:07:09 #82
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185144502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:31 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat Carolien daar iets over had gezegd.

Vind het wel erg om te lezen dat mensen nu dus blijkbaar hun werk niet serieus nemen. Ik vraag me ook af over wie het gaat. Ik dacht zelf aan Dorian, maar dat is meer door z'n personage. :p
Maar die heeft sowieso ook al musicals gedaan toch? Dat lijkt me ergens behoorlijk pittig qua teksten leren, dan kunnen scènes in GTST toch niet echt een probleem zijn :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:42:25 #83
269767 miaeak
haw haw!
pi_185145079
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar die heeft sowieso ook al musicals gedaan toch? Dat lijkt me ergens behoorlijk pittig qua teksten leren, dan kunnen scènes in GTST toch niet echt een probleem zijn :?
Als je de tekst van een complete musical kunt onthouden lijkt me gtst inderdaad niet zo'n probleem.
Maar het gaat om iemand die al eerder ontslagen was. Dorian is toch nooit ontslagen?
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:54:12 #84
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185145313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:42 schreef miaeak het volgende:

[..]

Als je de tekst van een complete musical kunt onthouden lijkt me gtst inderdaad niet zo'n probleem.
Maar het gaat om iemand die al eerder ontslagen was. Dorian is toch nooit ontslagen?
Oh, ik dacht dat dat los stond :D Nou heeft Ferry (de enige die ooit publiekelijk ontslagen is, toch?) ook Wicked gedaan, dus in dat opzicht :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 21 februari 2019 @ 13:12:43 #85
263481 PeterKelder
pi_185145794
Ik dacht meer aan Roel eigenlijk :D Flo was ineens een hele tijd buiten beeld (maar bleef wel in de leader, gek genoeg), komt ineens weer terug en als ik dan lees in welke versnelling de verhaallijn met Flo en Lucas nu gaat... Ze kennen elkaar wat, nog geen half jaar? En dan nu al trouwen en voor een kind gaan?

quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar die heeft sowieso ook al musicals gedaan toch? Dat lijkt me ergens behoorlijk pittig qua teksten leren, dan kunnen scènes in GTST toch niet echt een probleem zijn :?
Mja, er is een verschil tussen je tekst kennen (ofwel voorbereiden) of je tekst onthouden. Als het op het eerste punt fout gaat maakt het niks uit als je in een andere productie wel je teksten kent. En vergis je niet, er gaat een hoop tijd/energie in steken om de teksten voor een soap uit het hoofd te leren. Je draait in een week namelijk voor twee weken: buitenopnames van een blok afleveringen worden voor de continuïteit een week eerder opgenomen dan de studioscènes, dan zit je nog met de scènes van het blok in de studio en in je postvakje liggen ook al de teksten voor de opnames van de komende week op je te wachten. Als daar ergens de klad in komt ben je zwaar de Sjaak.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 21 februari 2019 @ 15:07:12 #86
109683 TheVulture
pi_185147837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik dacht meer aan Roel eigenlijk :D Flo was ineens een hele tijd buiten beeld (maar bleef wel in de leader, gek genoeg), komt ineens weer terug en als ik dan lees in welke versnelling de verhaallijn met Flo en Lucas nu gaat... Ze kennen elkaar wat, nog geen half jaar? En dan nu al trouwen en voor een kind gaan?

[..]

Mja, er is een verschil tussen je tekst kennen (ofwel voorbereiden) of je tekst onthouden. Als het op het eerste punt fout gaat maakt het niks uit als je in een andere productie wel je teksten kent. En vergis je niet, er gaat een hoop tijd/energie in steken om de teksten voor een soap uit het hoofd te leren. Je draait in een week namelijk voor twee weken: buitenopnames van een blok afleveringen worden voor de continuïteit een week eerder opgenomen dan de studioscènes, dan zit je nog met de scènes van het blok in de studio en in je postvakje liggen ook al de teksten voor de opnames van de komende week op je te wachten. Als daar ergens de klad in komt ben je zwaar de Sjaak.
Dat zou ook best wel eens kunnen ja... hij was vrij lang niet in beeld terwijl hij er ook niet echt een project naast had lopen volgens mij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 21 februari 2019 @ 15:49:08 #87
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185148741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op rondreis met Olcay Gulcen, Peter Faber, Willibrord Frequin en Gerard Cox.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:46:30 #88
463786 Nathvi
pi_185154005
Van die mensen die dan op die Q&A met Bertrie en Joep reageren: Ben jij de zus van Loes. Omdat ze een beetje op elkaar lijken xD.
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:02:07 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185154483
Hahaha, Bing die het niet meer heeft _O-
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:32:29 #90
117948 loezzzje
pi_185155516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef James1988 het volgende:
Hahaha, Bing die het niet meer heeft _O-
Heerlijk :P
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:36:29 #91
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185155662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Heerlijk :P
Ik vraag me af of het een acteerklus was, of dat Everon het echt niet meer had. :D
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2019 @ 20:53:00 #92
230491 Zith
pls tip
pi_185156229
Was inderdaad een bazenlach
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:46:30 #93
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185161464
Vond het sowieso stiekem wel grappig met die jurk :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:46:46 #94
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185161471


En hier moest ik ook wel om lachen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 00:01:28 #95
117948 loezzzje
pi_185161811
^wel een super mooi kindje O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het een acteerklus was, of dat Everon het echt niet meer had. :D
Het werkte iig heel aanstekelijk voor mij :P
  vrijdag 22 februari 2019 @ 00:08:44 #96
463786 Nathvi
pi_185161950
Aangezien Ferry zo reageert verwacht ik niet dat hij die ontslagen persoon is.
Is dat überhaupt waar, trouwens?
  vrijdag 22 februari 2019 @ 10:22:50 #97
269767 miaeak
haw haw!
pi_185165861
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 21:47:48 #98
263481 PeterKelder
pi_185182037

Ik vind het pas echt BIZAR dat die baby er zo verdomde snel is. Wanneer speelde dat met die hele komedie van Daan en Zoë en dat ze op zoek gingen naar een draagmoeder, ergens eind september, begin oktober? En nu zitten we eind februari en wordt er - nog net niet door een koerier van Thuisbezorgd, maar het scheelt niet veel - een baby afgeleverd. Er vanuit gaande dat de verwekking bij de eerste keer al direct raak was, is dat kind dan nog niet een maand of drie, vier te vroeg geboren? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 23 februari 2019 @ 10:07:13 #99
269767 miaeak
haw haw!
pi_185188872
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef PeterKelder het volgende:

Ik vind het pas echt BIZAR dat die baby er zo verdomde snel is. Wanneer speelde dat met die hele komedie van Daan en Zoë en dat ze op zoek gingen naar een draagmoeder, ergens eind september, begin oktober? En nu zitten we eind februari en wordt er - nog net niet door een koerier van Thuisbezorgd, maar het scheelt niet veel - een baby afgeleverd. Er vanuit gaande dat de verwekking bij de eerste keer al direct raak was, is dat kind dan nog niet een maand of drie, vier te vroeg geboren? :')
Nina had ook een zwangerschapsduur van een knaagdier en was bij 7 maanden al zo enorm dat dat niet veel langer had moeten duren. :')
  maandag 25 februari 2019 @ 08:54:09 #100
443801 RipCity
pi_185229096
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 25 februari 2019 @ 11:12:43 #101
269767 miaeak
haw haw!
pi_185231780
quote:
Verbaast me niks met dat geklaag over de nieuwe aanvoer de laatste tijd :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door miaeak op 25-02-2019 11:41:33 ]
  maandag 25 februari 2019 @ 14:55:22 #102
463786 Nathvi
pi_185236100
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:12 schreef miaeak het volgende:

[..]

Verbaast me niks met dat geklaag over de nieuwe aanvoer de laatste tijd :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:16:28 #103
463786 Nathvi
pi_185250122
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:32:53 #104
269767 miaeak
haw haw!
pi_185252358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:16 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:33:20 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185261949
Kimberly die moeite heeft met eigen gevoelens voor Tiffy, ik vind het toch wel goed gebracht.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:54:07 #106
269767 miaeak
haw haw!
pi_185262388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef James1988 het volgende:
Kimberly die moeite heeft met eigen gevoelens voor Tiffy, ik vind het toch wel goed gebracht.
Ik vind het vooral uit de lucht komen vallen.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 20:58:14 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185262489
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik vind het vooral uit de lucht komen vallen.
Dat wel.
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:52:14 #108
269767 miaeak
haw haw!
pi_185273465
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:27:13 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185283302
Dat ging snel. Gisteren gaven Kimberly en Tiffy elkaar een kusje en vandaag hebben ze al het bed gedeeld. :')
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:49:05 #110
269767 miaeak
haw haw!
pi_185285986
Die hele patatzaak zooi was dat even een onduidelijk tussendoortje? :P
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoCyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 28 februari 2019 @ 21:52:56 #111
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_185308250
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 februari 2019 @ 22:01:23 #112
269767 miaeak
haw haw!
pi_185308504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Woelli het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh... Dat is raar dat dat er nu al op staat... :?

En sinds wanneer is ze de beste vriendin van jojo?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 09:31:44 #113
477126 vanThijn
pi_185315081
Woehh ik mag zo weer komen figureren. Nu onderweg naar 'Meerdijk'. Haha ben benieuwd wat er nu allemaal weer gaat gebeuren (maar ik hou mn mond..want..boete anders).
  vrijdag 1 maart 2019 @ 09:58:46 #114
269767 miaeak
haw haw!
pi_185315559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:31 schreef vanThijn het volgende:
Woehh ik mag zo weer komen figureren. Nu onderweg naar 'Meerdijk'. Haha ben benieuwd wat er nu allemaal weer gaat gebeuren (maar ik hou mn mond..want..boete anders).
Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door miaeak op 01-03-2019 10:05:13 ]
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:50:51 #115
263481 PeterKelder
pi_185316240

Goh, dat met Kimberly komt eigenlijk niet als een verrassing...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:01:08 #116
463786 Nathvi
pi_185316410
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:02:21 #117
477126 vanThijn
pi_185316437
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:58 schreef miaeak het volgende:

[..]

Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?

1000 per overtreding
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:07:35 #118
463786 Nathvi
pi_185316530
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh had de video toen nog niet gezien :p
  vrijdag 1 maart 2019 @ 21:07:14 #119
477126 vanThijn
pi_185328406
zo, ik ben weer terug! het was super leuk en de acteurs waren allemaal super relaxt en weer erg aardig!
t was weer een interessante toestand allemaal maar dat zien jullie over, ik gok, 2 maanden wel. :X
  vrijdag 1 maart 2019 @ 21:58:52 #120
269767 miaeak
haw haw!
pi_185330043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:50 schreef PeterKelder het volgende:

Goh, dat met Kimberly komt eigenlijk niet als een verrassing...
Wie is die man bij Janine??? :o

Hij heeft een bekende stem.
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 1 maart 2019 @ 23:25:04 #121
263481 PeterKelder
pi_185332639
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wie is die man bij Janine??? :o

Hij heeft een bekende stem.
Rob, volgens mij. Hij gaat (als ik het juist heb) ook als haar therapeut aan de slag.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:56:15 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_185341722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wie is die man bij Janine??? :o

Hij heeft een bekende stem.
Victor uit ONM. Werkte daarna achter de schermen bij GTST.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:58:34 #123
269767 miaeak
haw haw!
pi_185349017
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Victor uit ONM. Werkte daarna achter de schermen bij GTST.
Ja de therapeut van Linda dus :P.
Nou die heeft heel wat te therapiën aan Janine lijkt me zo :D.

[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 03-03-2019 23:46:47 ]
  maandag 4 maart 2019 @ 15:13:07 #124
263481 PeterKelder
pi_185384450
https://www.gtst.nl/item/(...)-geheimen-van-shanti

De belangrijkste vraag is toch wel: WELKE THEE HAD ZE NOU? :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 4 maart 2019 @ 19:53:21 #125
477126 vanThijn
pi_185389649
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.gtst.nl/item/(...)-geheimen-van-shanti

De belangrijkste vraag is toch wel: WELKE THEE HAD ZE NOU? :') _O-
:') :') :') het geheim van de schrijfster ja _O- _O-
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2019 @ 20:06:58 #126
230491 Zith
pls tip
pi_185390019
Dus de huidige generatie heeft 2 draagmoeders en een externe donor nodig voor hun kinderen :N Sjoerd zou zich kapotschamen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:48:12 #127
477126 vanThijn
pi_185400886
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:51:56 #128
263481 PeterKelder
pi_185400957
quote:
Het is mooi dat ze nog eens met een dubbele aflevering komen en naar het buitenland gaan, maar de inhoud klinkt weinig spannend :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:05:22 #129
463786 Nathvi
pi_185401227
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:13:03 #130
117948 loezzzje
pi_185401376
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:58 schreef miaeak het volgende:
[..]

Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:20:48 #131
477126 vanThijn
pi_185401516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Het is mooi dat ze nog eens met een dubbele aflevering komen en naar het buitenland gaan, maar de inhoud klinkt weinig spannend :O
het zal mij benieuwen idd. We zullen zien!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:48:52 #132
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_185402110
Baby's! Baby's! Baby's! Krijgen ze niks anders meer verzonnen?! Het gaat alleen maar om baby's krijgen, de laatste tijd. Als het niet gaat om baby's krijgen, dan gaat het over van wie die baby's zijn of van wie ze horen te zijn. Vroeger ging het haast nooit over baby's. Dat was beter!

Ik heb niks tegen baby's of kinderen, maar in een serie zijn ze verschrikkelijk. GTST kan binnenkort wel een basisschool gaan inhuren, want kinderen mogen slechts een beperkt aantal uur werken. Krijgen we weer fijn wisselpersonages. Pas op, want over een jaar of 5 zijn deze baby's volwassen en kunnen ze hoofdrollen worden. Zo komt Teddy binnenkort in de serie als Ted en is ze 16 jaar (en binnen één jaar in Meerdijk moeder én lesbisch). Komt samen met haar grote Broer Bram van 20 mee (een goedzak die NOOIT iets meemaakt en toch in de serie blijft), opa bezoeken voor zijn 50e verjaardag...

Heb liever dat ze zich eens op iets verrassends concentreren, in plaats van continu liefdeslevens en baby's. We hebben het allemaal al eerder gezien, bij eerdere personages. Sommige rollen daarvan zitten nog steeds in de serie. Het is onmogelijk om niet in herhaling te vallen na al die jaren, maar waarom moeten er ineens zoveel verhaallijnen over hetzelfde gaan?! En Lucas als vader? Die vent is zelf kinderachtig! Hij kan niks, weet niks, doet niks en als het erop aankomt heb je er ook helemaal niks aan. Waarom moet hij een vader worden?

Nog meer gezeul met kinderwagens en wisselbaby's. De serie is weer lekker ingezakt. Breng eens een nieuw element. Zo zou de serie gebaat zijn bij een vaste slechterik, die niet weggaat na 1 verhaallijn en ook niet zo snel verslagen is. Een vast personage, dat anderen weer wat te doen geeft. Een beetje strijd en conflict. Dus NIET: komt in de serie om ophef te veroorzaken, maar hoort na twee weken bij de brave rollen of verlaat de reeks. :N

En dan heb je nog wat Anton momenteel aan het uitspoken is. Welke malloot heeft dat verhaal bedacht?! Komt uit het niets en beheerst ineens alles. Wie vindt Shanti leuk? Of Tiffy? Of Zoë? Ik stoor me daar verschrikkelijk aan. Opbouw? Niet nodig. Eén of twee afleveringen is ook wel genoeg om lesbisch te worden. Ondertussen gaat het allemaal nergens heen. Spanning? Dat is voor de cliffhanger. Schrijvers hoeven niet iedere week te werken. 2X per jaar moet wel voldoende zijn. De rest vul je op met... |:(

Ik kijk wel als ik zin heb. Ik heb geen zin voorlopig...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 05-03-2019 11:54:19 ]
  dinsdag 5 maart 2019 @ 12:51:44 #133
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185403779
quote:
Maar.. het vrijgezellenfeest van Amir hebben we al gevierd, toch :? Met die jurk :+ Waarom zouden ze het nog eens vieren? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:42:09 #134
263481 PeterKelder
pi_185406295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:48 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Baby's! Baby's! Baby's! Krijgen ze niks anders meer verzonnen?! Het gaat alleen maar om baby's krijgen, de laatste tijd. Als het niet gaat om baby's krijgen, dan gaat het over van wie die baby's zijn of van wie ze horen te zijn. Vroeger ging het haast nooit over baby's. Dat was beter!

Ik heb niks tegen baby's of kinderen, maar in een serie zijn ze verschrikkelijk. GTST kan binnenkort wel een basisschool gaan inhuren, want kinderen mogen slechts een beperkt aantal uur werken. Krijgen we weer fijn wisselpersonages. Pas op, want over een jaar of 5 zijn deze baby's volwassen en kunnen ze hoofdrollen worden. Zo komt Teddy binnenkort in de serie als Ted en is ze 16 jaar (en binnen één jaar in Meerdijk moeder én lesbisch). Komt samen met haar grote Broer Bram van 20 mee (een goedzak die NOOIT iets meemaakt en toch in de serie blijft), opa bezoeken voor zijn 50e verjaardag...

Heb liever dat ze zich eens op iets verrassends concentreren, in plaats van continu liefdeslevens en baby's. We hebben het allemaal al eerder gezien, bij eerdere personages. Sommige rollen daarvan zitten nog steeds in de serie. Het is onmogelijk om niet in herhaling te vallen na al die jaren, maar waarom moeten er ineens zoveel verhaallijnen over hetzelfde gaan?! En Lucas als vader? Die vent is zelf kinderachtig! Hij kan niks, weet niks, doet niks en als het erop aankomt heb je er ook helemaal niks aan. Waarom moet hij een vader worden?

Nog meer gezeul met kinderwagens en wisselbaby's. De serie is weer lekker ingezakt. Breng eens een nieuw element. Zo zou de serie gebaat zijn bij een vaste slechterik, die niet weggaat na 1 verhaallijn en ook niet zo snel verslagen is. Een vast personage, dat anderen weer wat te doen geeft. Een beetje strijd en conflict. Dus NIET: komt in de serie om ophef te veroorzaken, maar hoort na twee weken bij de brave rollen of verlaat de reeks. :N

En dan heb je nog wat Anton momenteel aan het uitspoken is. Welke malloot heeft dat verhaal bedacht?! Komt uit het niets en beheerst ineens alles. Wie vindt Shanti leuk? Of Tiffy? Of Zoë? Ik stoor me daar verschrikkelijk aan. Opbouw? Niet nodig. Eén of twee afleveringen is ook wel genoeg om lesbisch te worden. Ondertussen gaat het allemaal nergens heen. Spanning? Dat is voor de cliffhanger.
Quoted for truth.

quote:
Schrijvers hoeven niet iedere week te werken. 2X per jaar moet wel voldoende zijn. De rest vul je op met... |:(
...op een terras zitten en je thee koud laten worden. Althans, dat maakte ik toch op uit die column van die scenariste :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:53:33 #135
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185406544
Ligt het trouwens aan mij, of is die vader van Zoë inmiddels weer uit beeld verdwenen?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:04:16 #136
235325 magikmichael
pi_185406758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef James1988 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die vader van Zoë inmiddels weer uit beeld verdwenen?
Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:45:19 #137
470572 Lisiga
pi_185409016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]

Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?
Geen idee, maar hij is zeker niet de eerste personage die eerst met heel veel media aandacht wordt aangekondigd om vervolgens na 2-3 weken - stilzwijgend - uit beeld te verdwijnen. -O-
  dinsdag 5 maart 2019 @ 20:09:53 #138
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185413862
"Wannabe bakfietsmoeder" _O-
  dinsdag 5 maart 2019 @ 21:10:54 #139
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185415792
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef James1988 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die vader van Zoë inmiddels weer uit beeld verdwenen?
Die is op rondreis met Olcay Gulcen en Peter Faber, Gerard Cox en Willibrord Frequin.

Die scènes van Lucy en Flo mogen ook wat minder, gatverdamme.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:47:11 #140
269767 miaeak
haw haw!
pi_185419812
Ik vind het zo'n enorm onsamenhangende chaos de laatste tijd!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZavvi - Fandom en GeekgearDe snelste VPN - FastestVPN
  † In Memoriam † dinsdag 5 maart 2019 @ 22:49:09 #141
230491 Zith
pls tip
pi_185419888
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef miaeak het volgende:
Ik vind het zo'n enorm onsamenhangende chaos de laatste tijd!
Verhaallijnen duren een week en dan weer NEXT!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:59:18 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185420310
2 weken geleden wilde Shanti nog niks van Anton weten, en nu is ze ineens verliefd? :')
  woensdag 6 maart 2019 @ 10:07:34 #143
269767 miaeak
haw haw!
pi_185425249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]

Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?
In een interview met Olcay sprak hij in de verleden tijd over de opnames en dat hij het erg lastig vond en ze hem veel hebben moeten sturen.

Op de vraag of hij een tijdje zou blijven of maar een korte rol heeft was hij even stil en zei hij; "Hij gaat niet dood in het script."

[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 06-03-2019 10:15:21 ]
  donderdag 7 maart 2019 @ 10:35:17 #144
432736 Mriekie
pi_185448100
Billy de Palma komt terug vanaf 1 april, volgens Instagram is het geen grap...

https://www.gtst.nl/item/(...)5eaec4244%2C.gtst.nl

(Eerste keer dat ik een link gebruik, hopelijk werkt het)
  donderdag 7 maart 2019 @ 11:27:43 #145
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185449078
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat slaat ergens op ja :')
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:00:34 #146
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185453098
Billy met de flinke jopen.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:36:20 #147
263481 PeterKelder
pi_185455059
quote:
Billy is vanaf maandag 1 april (geen grap) te zien bij RTL 4
Tja, de serie zelf is al één grote grap geworden, en zeker met deze belachelijke plottwist :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:38:02 #148
269767 miaeak
haw haw!
pi_185456345
Als Ludo en Janine uit elkaar gaan ga ik de series boycotten:P.
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:28:51 #149
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_185461009
Wie zijn die 2 lesbiennes?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:38:46 #150
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185461300
Dus, Jojo tekent gisteren een platencontract en vandaag ziet ze er alweer vanaf. Nouja, in ieder geval is het geen Thijs-en-Rikki-lijn. :')
De snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:38:51 #151
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185461302
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:28 schreef superniger het volgende:
Wie zijn die 2 lesbiennes?
Lucy en Floor haha nee geintje dat zijn die homo's, de potjes zijn Tiffy en Kimberly.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 7 maart 2019 @ 23:54:46 #152
269767 miaeak
haw haw!
pi_185468173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:38 schreef James1988 het volgende:
Dus, Jojo tekent gisteren een platencontract en vandaag ziet ze er alweer vanaf. Nouja, in ieder geval is het geen Thijs-en-Rikki-lijn. :')
Ik vroeg me af wat die kleine lettertjes betekende. Potentieel interessante verhaallijn met een shady nep platenbaas. Maar nee hoor. Ze moet betalen.
  donderdag 7 maart 2019 @ 23:57:48 #153
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185468222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:54 schreef miaeak het volgende:
[..]

Ik vroeg me af wat die kleine lettertjes betekende. Potentieel interessante verhaallijn met een shady nep platenbaas. Maar nee hoor. Ze moet betalen.
Ja, dat dacht ik dus ook. Shady mannetje dat nog eens extra benadrukt dat ze alles gelezen moet hebben (wat ze duidelijk niet had). Maar in plaats daarvan schudden ze nu een hand, krijgt Jojo de rekening, en dat is het dan? :?

Deze schrijvers kennende wel, dan gaan ze nu beginnen aan een verhaallijn over hoe Jojo aan dat geld komt en over een maand zijn we vergeten waar ze het eigenlijk voor nodig heeft _O-
  vrijdag 8 maart 2019 @ 00:08:58 #154
269767 miaeak
haw haw!
pi_185468351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:57 schreef James1988 het volgende:
[..]

Ja, dat dacht ik dus ook. Shady mannetje dat nog eens extra benadrukt dat ze alles gelezen moet hebben (wat ze duidelijk niet had). Maar in plaats daarvan schudden ze nu een hand, krijgt Jojo de rekening, en dat is het dan? :?

Deze schrijvers kennende wel, dan gaan ze nu beginnen aan een verhaallijn over hoe Jojo aan dat geld komt en over een maand zijn we vergeten waar ze het eigenlijk voor nodig heeft _O-
Irritant wel :').
Ik heb ook zó geen zin in die verhaallijn met Billy. Actrice was geweldig, maar wat een warboel was dat joh. En hoezo nu verliefd op Ludo? Eerst veranderen ze de verhaallijn uit het niets van een drugskartel naar een illegale kunsthandel, vervolgens verdwijnt mevrouw in een helikopter om maanden niks van zich te latten horen. Ondertussen maken Ludo, Aysen een Daan zich verdacht weinig zorgen om haar en moeten wij straks maar weer meegaan in het volgende krantenknipsel?
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:52:45 #155
263481 PeterKelder
pi_185476590
Tja, de enige logische reden die ik kan bedenken is dat Billy door die elleboog van Ludo haar verstand is verloren en daardoor plotsklaps verliefd op hem is geworden.

Intussen is dit de zoveelste onlogische plotwending die op de lijst kan worden gezet voor dit seizoen. Klein, misschien niet-compleet overzichtje:
- Carlos vangt Nina op, ze starten een relatie maar van zodra zij haar geheugen terug heeft vertrekt hij
- Rik moet minstens een jaar revalideren in Engeland, maar keert na drie maanden al lopend weer terug
- Noud is ineens weer hoteldebotel op Nina en besluit dan maar naar Japan te vertrekken. Ach ja, dat was toch alleen maar om een exit voor Ruud te faciliteren
- Bing heeft ineens een halfzusje in de vorm van een Jojo. Waarom? No one knows, want ze hebben totaal geen verhaallijn met elkaar
- Rover komt terug, wil Kimberly voor zich winnen en stookt in haar relatie met Noud, heeft hij haar bijna zover, duikt ie ineens op Jojo en is hij Kimberly straal vergeten. Prima joh
- Daan en Zoë faken een relatie voor Eduard. Nuff said.
- Daan en Aysen starten de patatkartelzaak, want iets met drugs in plaats van zout op de friet. Denk ik. Aysen infiltreert bij Billy, die ineens ook verstand heeft van kunst en dus fietsen we Ludo maar binnen, waardoor het ineens gaat over Il Figlio en niet over die drugs en na een confrontatie in een kunstopslag waarbij Ludo en Aysen vijf seconden met elkaar praten is Billy ineens verdwenen mét een helikopter en ach, no one cares
- Maria blijkt ineens de moeder van Daan te zijn, maar vertrekt dan halsoverkop weer naar Canada want... waarom?
- Flo is een wereldverbeteraar die vlogt en ten strijde trekt om één lullige boom bij het ziekenhuis. En ineens is hij spoorloos verdwenen
- Er is een moeder van Zoë, maar die is na vier scènes ineens spoorloos verdwenen
- Janine brengt een luisterboek uit en prompt wordt dat boek nagedaan. Dit blijkt te worden gedaan door De Beer in opdracht van Hein, die blijkbaar twee jaar eerder al wisten dat Janine een luisterboek zou maken en dus fakete De Beer een halfjaar eerder al zijn dood in een brand en heeft de overige maanden waarschijnlijk saucijzenbroodjes zitten kanen. Soaplogica
- Ze hebben de kans om Ferri Somogyi nu eens eindelijk uit de serie te schrijven met de plotlijn van de wraak van De Beer, doen ze het niet
- Flo is ineens weer terug als Lucas verdwenen is. Lucas duikt weer op en amper een maand later willen de twee al trouwen en een gezin stichten
- Ineens duikt Tiffy op om haar vader te leren kennen, en dat was het dan ook wel
- Anton krijgt ineens te maken met zijn achtenvijftigste midlifecrisis en wil dj worden
- Mark schiet Hein dood en verdwijnt vijftien jaar in de bak terwijl de politie op een sukkeldrafje kwam aanlopen terwijl Hein Janine probeerde te vermoorden. Soaplogica
- Ineens is daar Shanti. Geen idee waarom, maar ze is er en om onbegrijpelijke redenen valt DJ Tony Bouwhouse als een blok voor haar
- Eduard duikt ineens weer op nadat hij eerder Zoë heeft aangerand maar sterft na twee scènes
- Daan heeft een draagmoeder ingeschakeld (zie de Daan en Zoë-lijn) en die bevalt na amper vijf maanden van een kerngezond kind dat wordt afgeleverd door iemand van Thuisbezorgd
- Rik gaat op zoek naar de echte vader van Zoë, die wordt gevonden in de vorm van Barrie Stevens, die heeft drie scènes met Zoë en is ineens spoorloos verdwenen
- Amir krijgt vadergevoelens voor Max, het kind van Bing en Nina dat hij verwekt heeft en noemt het steeds Ravi. Blijkbaar vindt Bing dat geen mooie naam, want hij wil wraak op Amir, regelt dat Daan meewerkt, maakt Amir kapot en na twee weken zijn ze weer goede vrienden
- Jojo kan ineens zingen. Denkt zij tenminste, anderen denken daar anders over
- Linda wordt verliefd op haar relatietherapeut die verdacht veel weg heeft van Victor Couwenberg. Maar die is dood, dus dat kan niet
- Vanuit het niets wordt Kimberly verliefd op Tiffy, ze duiken met elkaar het bed in en na een week of twee is dat intussen ook alweer voorbij, want waarschijnlijk is dit toch alleen maar om een exit voor Britt te faciliteren

Ik zal vast iets vergeten zijn, maar mijn hoofd gaat al tollen van dit overzicht aan onlogische verhaallijnen en plotwendingen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:00:58 #156
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185476759
quote:
- Ze hebben de kans om Ferri Somogyi nu eens eindelijk uit de serie te schrijven met de plotlijn van de wraak van De Beer, doen ze het niet
:D
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:34:11 #157
473710 YT123
pi_185480743
Vorig jaar was het grootste kritiekpunt dat het allemaal veel te langzaam ging (oplossen van die moord op Jan Maas duurde 6 maanden). Nu doen ze juist het tegenovergestelde: continu super vage wendingen en verhaallijnen die heel erg worden afgeraffeld.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 20:15:57 #158
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185483723
Ja hoor, denken dat je ¤2500 kunt lenen met je studiefinanciering :')
  vrijdag 8 maart 2019 @ 20:29:51 #159
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185483996
En Rover van een jaar of 17 geeft levensadvies aan Amir, die minstens 10 jaar ouder is? :')
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2019 @ 20:39:46 #160
230491 Zith
pls tip
pi_185484193
Ene dag als een mietje ontbijt maken voor je vrouw en de dag erna de 'je kent je plek niet' afgaan spelen _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPN
  zaterdag 9 maart 2019 @ 11:38:16 #161
269767 miaeak
haw haw!
pi_185493188
Vrijdag 15 mrt:

Ooooohhhh wat erger ik me kapot aan Anton en Shanti.
En LINDA!!!! MY GOD!!!
Deze aflevering is echt niet te doen...
  zaterdag 9 maart 2019 @ 23:09:34 #162
269767 miaeak
haw haw!
pi_185508583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 20:29 schreef James1988 het volgende:
En Rover van een jaar of 17 geeft levensadvies aan Amir, die minstens 10 jaar ouder is? :')
Zal ik jou eens vertellen dat de acteur die rover speelt bijna een half jaar ouder is dan Alkan? ;)
  zaterdag 9 maart 2019 @ 23:10:38 #163
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185508627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef miaeak het volgende:
[..]

Zal ik jou eens vertellen dat de acteur die rover speelt bijna een half jaar ouder is dan Alkan/Amir? ;)
Dat had ik eigenlijk niet verwacht :)
  zaterdag 9 maart 2019 @ 23:15:27 #164
269767 miaeak
haw haw!
pi_185508815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef James1988 het volgende:
[..]

Dat had ik eigenlijk niet verwacht :)
Nee ik krijg ook eigenlijk totaal geen hoogte van de leeftijd van Amir eerlijk gezegd. Hij was al jaren arts is Afghanistan Toen hij 23 jaar was? :?

Ik neem aan dat ze hem rond Sjors haar leeftijd hebben gecast. Ik had hem eerlijk gezegd ook wel zoiets geschat. Erg volwassen uitstraling voor 24 als je naar rover kijkt :P.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 23:26:43 #165
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185509123
Volgens Wikipedia zou Amir zijn geboren op 1 januari 1987, wat hem 32 jaar oud zou maken. Rover Dekker is geboren op 14 maart 1999, die wordt deze maand dus 20.

Zouden ze daar eigenlijk nog wat mee gaan doen? Een verjaardagsfeestje dat gruwelijk uit de klauw loopt ofzo?
  zaterdag 9 maart 2019 @ 23:38:12 #166
269767 miaeak
haw haw!
pi_185509430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, de enige logische reden die ik kan bedenken is dat Billy door die elleboog van Ludo haar verstand is verloren en daardoor plotsklaps verliefd op hem is geworden.

Intussen is dit de zoveelste onlogische plotwending die op de lijst kan worden gezet voor dit seizoen. Klein, misschien niet-compleet overzichtje:
- Carlos vangt Nina op, ze starten een relatie maar van zodra zij haar geheugen terug heeft vertrekt hij
- Rik moet minstens een jaar revalideren in Engeland, maar keert na drie maanden al lopend weer terug
- Noud is ineens weer hoteldebotel op Nina en besluit dan maar naar Japan te vertrekken. Ach ja, dat was toch alleen maar om een exit voor Ruud te faciliteren
- Bing heeft ineens een halfzusje in de vorm van een Jojo. Waarom? No one knows, want ze hebben totaal geen verhaallijn met elkaar
- Rover komt terug, wil Kimberly voor zich winnen en stookt in haar relatie met Noud, heeft hij haar bijna zover, duikt ie ineens op Jojo en is hij Kimberly straal vergeten. Prima joh
- Daan en Zoë faken een relatie voor Eduard. Nuff said.
- Daan en Aysen starten de patatkartelzaak, want iets met drugs in plaats van zout op de friet. Denk ik. Aysen infiltreert bij Billy, die ineens ook verstand heeft van kunst en dus fietsen we Ludo maar binnen, waardoor het ineens gaat over Il Figlio en niet over die drugs en na een confrontatie in een kunstopslag waarbij Ludo en Aysen vijf seconden met elkaar praten is Billy ineens verdwenen mét een helikopter en ach, no one cares
- Maria blijkt ineens de moeder van Daan te zijn, maar vertrekt dan halsoverkop weer naar Canada want... waarom?
- Flo is een wereldverbeteraar die vlogt en ten strijde trekt om één lullige boom bij het ziekenhuis. En ineens is hij spoorloos verdwenen
- Er is een moeder van Zoë, maar die is na vier scènes ineens spoorloos verdwenen
- Janine brengt een luisterboek uit en prompt wordt dat boek nagedaan. Dit blijkt te worden gedaan door De Beer in opdracht van Hein, die blijkbaar twee jaar eerder al wisten dat Janine een luisterboek zou maken en dus fakete De Beer een halfjaar eerder al zijn dood in een brand en heeft de overige maanden waarschijnlijk saucijzenbroodjes zitten kanen. Soaplogica
- Ze hebben de kans om Ferri Somogyi nu eens eindelijk uit de serie te schrijven met de plotlijn van de wraak van De Beer, doen ze het niet
- Flo is ineens weer terug als Lucas verdwenen is. Lucas duikt weer op en amper een maand later willen de twee al trouwen en een gezin stichten
- Ineens duikt Tiffy op om haar vader te leren kennen, en dat was het dan ook wel
- Anton krijgt ineens te maken met zijn achtenvijftigste midlifecrisis en wil dj worden
- Mark schiet Hein dood en verdwijnt vijftien jaar in de bak terwijl de politie op een sukkeldrafje kwam aanlopen terwijl Hein Janine probeerde te vermoorden. Soaplogica
- Ineens is daar Shanti. Geen idee waarom, maar ze is er en om onbegrijpelijke redenen valt DJ Tony Bouwhouse als een blok voor haar
- Eduard duikt ineens weer op nadat hij eerder Zoë heeft aangerand maar sterft na twee scènes
- Daan heeft een draagmoeder ingeschakeld (zie de Daan en Zoë-lijn) en die bevalt na amper vijf maanden van een kerngezond kind dat wordt afgeleverd door iemand van Thuisbezorgd
- Rik gaat op zoek naar de echte vader van Zoë, die wordt gevonden in de vorm van Barrie Stevens, die heeft drie scènes met Zoë en is ineens spoorloos verdwenen
- Amir krijgt vadergevoelens voor Max, het kind van Bing en Nina dat hij verwekt heeft en noemt het steeds Ravi. Blijkbaar vindt Bing dat geen mooie naam, want hij wil wraak op Amir, regelt dat Daan meewerkt, maakt Amir kapot en na twee weken zijn ze weer goede vrienden
- Jojo kan ineens zingen. Denkt zij tenminste, anderen denken daar anders over
- Linda wordt verliefd op haar relatietherapeut die verdacht veel weg heeft van Victor Couwenberg. Maar die is dood, dus dat kan niet
- Vanuit het niets wordt Kimberly verliefd op Tiffy, ze duiken met elkaar het bed in en na een week of twee is dat intussen ook alweer voorbij, want waarschijnlijk is dit toch alleen maar om een exit voor Britt te faciliteren

Ik zal vast iets vergeten zijn, maar mijn hoofd gaat al tollen van dit overzicht aan onlogische verhaallijnen en plotwendingen :')
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen. Wat en chaos :').
  zondag 10 maart 2019 @ 01:13:02 #167
117948 loezzzje
pi_185511125
Jojo, meisje wat ben je dom. “Heb je ook de kleine letters gelezen?” “Ja zeker, alles!” Dit gaat natuurlijk gruwelijk mis *zucht*

Misschien is dat al gebeurd, maarja ik loop iets achter :P
  zondag 10 maart 2019 @ 10:45:29 #168
269767 miaeak
haw haw!
pi_185514208
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 01:13 schreef loezzzje het volgende:
Jojo, meisje wat ben je dom. “Heb je ook de kleine letters gelezen?” “Ja zeker, alles!” Dit gaat natuurlijk gruwelijk mis *zucht*

Misschien is dat al gebeurd, maarja ik loop iets achter :P
Ik kan je vas zeggen: Het had interessanter gekund :O.
  zondag 10 maart 2019 @ 10:56:29 #169
269767 miaeak
haw haw!
pi_185514374
SPOILER: Spoilers ma 18 t/m vrij 22 Maart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linda volgende week maandag :X
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LUDO!! volgende week maandag!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door miaeak op 11-03-2019 10:59:36 ]
  maandag 11 maart 2019 @ 20:09:41 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185548753
Nou, het is wel duidelijk hoe de rolverdeling is tussen Lucas en Flo. :P

edit: ook mooi dat Noud, die in Tokyo woont tegenwoordig, met een +31-nummer belt.

[ Bericht 21% gewijzigd door James1988 op 11-03-2019 20:28:57 ]
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 11 maart 2019 @ 21:33:46 #171
477126 vanThijn
pi_185550834
quote:
SPOILER: LUDO!! volgende week maandag!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaahahaha held :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 15:18:17 #172
480832 joelknobbe
keesenco
pi_185563863
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 15:19:58 #173
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185563898
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 15:27:04 #174
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185564057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 15:27:49 #175
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185564076
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, nou je het zegt. Dat was ik alweer vergeten. :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 22:10:11 #176
263481 PeterKelder
pi_185574061
Met de op handen zijnde exit van Kimberly kunnen we weer een personage afstrepen dat misschien potentieel had, maar eigenlijk niks heeft toegevoegd in de periode dat ze deel uitmaakte van de serie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:21:39 #177
269767 miaeak
haw haw!
pi_185576241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef joelknobbe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritant he... :X
  woensdag 13 maart 2019 @ 00:56:51 #178
432736 Mriekie
pi_185578149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
Met de op handen zijnde exit van Kimberly kunnen we weer een personage afstrepen dat misschien potentieel had, maar eigenlijk niks heeft toegevoegd in de periode dat ze deel uitmaakte van de serie.
Is dit al bevestigd?
  woensdag 13 maart 2019 @ 09:45:13 #179
269767 miaeak
haw haw!
pi_185580551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 00:56 schreef Mriekie het volgende:
[..]

Is dit al bevestigd?
Niet dat ik weet.
Op haar insta had ze wel gepost dat er leuke en spannende tijden aankomen dus dat betekent misschien dat ze wat anders gaat doen.

Gaat Shanti nog iets toevoegen of dient zij alleen als uitstapje voor onze kansloze DJ midlife? Ze kunnen nogstees iets met de Loes gelijkenis, maar ze hebben de laatste tijd wel erg veel oude verhaallijnen opgerakeld.

En waaaaaar is zoë's vader ineens? Het lijkt wel of de schrijvers hun eigen verhaallijnen niet meer bij kunnen houden en ze halverwege vergeten wat ze ook alweer aan her doen waren :?. (Zie waslijst van @PeterKelder :') )

[ Bericht 10% gewijzigd door miaeak op 13-03-2019 10:00:44 ]
  woensdag 13 maart 2019 @ 10:21:21 #180
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185581012
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef miaeak het volgende:
[..]

Niet dat ik weet.
Op haar insta had ze wel gepost dat er leuke en spannende tijden aankomen dus dat betekent misschien dat ze wat anders gaat doen.

Gaat Shanti nog iets toevoegen of dient zij alleen als uitstapje voor onze kansloze DJ midlife? Ze kunnen nogstees iets met de Loes gelijkenis, maar ze hebben de laatste tijd wel erg veel oude verhaallijnen opgerakeld.

En waaaaaar is zoë's vader ineens? Het lijkt wel of de schrijvers hun eigen verhaallijnen niet meer bij kunnen houden en ze halverwege vergeten wat ze ook alweer aan her doen waren :?. (Zie waslijst van @:peterkelder :') )
Shanti is gewoon eyecandy, Anton is een lucky bastard. Tiffy zal Kimberly wel meenemen op haar vliegende tapijt naar India waar ondertussen Zoë haar vader is met Olcay Gulcen en Peter Faber, Gerard Cox en Willibrord Frequin.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 13 maart 2019 @ 10:25:13 #181
263481 PeterKelder
pi_185581061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 00:56 schreef Mriekie het volgende:
[..]

Is dit al bevestigd?
Nee, maar met heel die opbouw nu dat ze naar India wil (en ook alleen omdat Tiffy dat heeft geopperd, Kimberly kan zelf blijkbaar niet denken) lijkt het er wel sterk op. Daarbij, wat heeft Kimberly nu verder nog te zoeken in de serie? Hell, ineens weten de schrijvers weer dat ze het nichtje van Ludo is dus krijgen ze nog snel een paar scènes samen :')

quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef miaeak het volgende:
[..]

Gaat Shanti nog iets toevoegen of dient zij alleen als uitstapje voor onze kansloze DJ midlife? Ze kunnen nogstees iets met de Loes gelijkenis, maar ze hebben de laatste tijd wel erg veel oude verhaallijnen opgerakeld.
Dat heeft Mevrouw Terrasthee natuurlijk niet bedacht toen ze zo verrukt was over dat Shanti niet kan lezen en schrijven. Ik verwacht het althans niet, waarmee Shanti zich kan aansluiten in de lange rij van kansloze personages van de laatste tien jaar.

quote:
En waaaaaar is zoë's vader ineens? Het lijkt wel of de schrijvers hun eigen verhaallijnen niet meer bij kunnen houden en ze halverwege vergeten wat ze ook alweer aan her doen waren :?. (Zie waslijst van @:peterkelder :') )
Pia doet haar naam waarschijnlijk eer aan en begint iedere nieuwe week Blanco aan het volgende blok scripts :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 13 maart 2019 @ 10:37:08 #182
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_185581242
Waar moet je de spanning nu in zoeken? Vinden mensen die verhaallijnen van Anton en Linda écht leuk of grappig? Het is eerder bloedirritant en een reden om niet te kijken. En wat was de aanleiding? Tiffy doet een toneelstukje met ze, om vervolgens helemaal niets meer met Anton of Linda mee te maken. Waar is de toegevoegde waarde dat ze familie zijn? Je zou denken dat Anton zijn nieuwe dochter wel wil leren kennen, maar in plaats daarvan loopt hij alleen maar achter die Shanti aan. Je dochter? Die ken je na twee afleveringen wel. Net als je zusje, als je Bing heet. Wat hebben die twee met elkaar te maken? Helemaal niets! Zeer slordig schrijfwerk, waarbij de schrijvers niet eens kijken welke rol een personage binnen de serie speelt. Ze zijn er ineens, net als bijna ieder personage bij deze snelle wisselingen binnen de cast. Toekomstige achtergrondvulling met een nog zwakkere introductie.

Dan Kimberly. Kwam de serie in als iemand die met haar vader veel over de wereld had gereisd. Ze had veel meegemaakt, was nogal wijs voor haar leeftijd, nogal eigenwijs, kon tegengas geven, was blijkbaar erg goed met computers, had hackerskills en kon zich goed uit lastige situaties redden. Wat kan ze nu? Ze maakt niks spannends meer mee, dus is ze het zoveelste standaard personage. Huilen dat ze geen liefje heeft, braaf zijn en 'werken' achter de kassa in CS. Over een omgedraaide personageontwikkeling gesproken! Zoveelste personage dat interessant in de reeks komt, maar vervolgens alleen nog maar slappe liefdesverhaaltjes en bijrollen krijgt. Waarom? Die schrijvers hebben echt totaal geen beeld hoe je een personage schrijft. Na een introductie valt de persoonlijkheid eruit en wordt een personage per direct inwisselbaar. Iedereen wordt braaf, grijs, oppervlakkig en kan hetzelfde. Zelfs Ludo weten ze braaf en oppervlakkig te maken!

Ik heb het idee dat het personage van Wiet volgens de schrijvers erg populair was en ze na haar introductie steeds hebben geprobeerd om van Kimberly nóg zo'n succesje te maken. Er zijn redelijke overeenkomsten tussen die personages, maar nu gaat alles in sneltreinvaart. Verder maakt Kimberly niks mee en loopt ze maar wat op de achtergrond. Zonde, want ieder personage verdient het om op zichzelf te staan, wat karakter in zich te hebben (dat je weet hoe een personage wel/niet reageert op een situatie) en zijn eigen vrienden / vijanden hebben. Nu is iedereen vrienden binnen twee afleveringen en gebeurd er niks. Veel grijze muizen in de cast.

Een vaste slechterik ontbreekt. Er is geen conflict, tenzij een tijdelijke rol 'ophef komt veroorzaken'. Die personages gaan echter altijd dood of in de gevangenis (of erger: meteen buiten beeld, zonder vorm van pay-off), waardoor het spanningselement compleet wegvalt. Een cliffhanger met een dood is niet meer spannend. Het wordt langzaam een flauw cliché.

Dus waar zit de spanning? Geen idee...

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 13-03-2019 10:52:36 ]
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:45:44 #183
477126 vanThijn
pi_185582447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Dat heeft Mevrouw Terrasthee natuurlijk niet bedacht toen ze zo verrukt was over dat Shanti niet kan lezen en schrijven. Ik verwacht het althans niet, waarmee Shanti zich kan aansluiten in de lange rij van kansloze personages van de laatste tien jaar.[..]

HAHAHHAHAHA _O-
  donderdag 14 maart 2019 @ 09:52:53 #184
269767 miaeak
haw haw!
pi_185602568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:37 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Waar moet je de spanning nu in zoeken? Vinden mensen die verhaallijnen van Anton en Linda écht leuk of grappig? Het is eerder bloedirritant en een reden om niet te kijken. En wat was de aanleiding? Tiffy doet een toneelstukje met ze, om vervolgens helemaal niets meer met Anton of Linda mee te maken. Waar is de toegevoegde waarde dat ze familie zijn? Je zou denken dat Anton zijn nieuwe dochter wel wil leren kennen, maar in plaats daarvan loopt hij alleen maar achter die Shanti aan. Je dochter? Die ken je na twee afleveringen wel. Net als je zusje, als je Bing heet. Wat hebben die twee met elkaar te maken? Helemaal niets! Zeer slordig schrijfwerk, waarbij de schrijvers niet eens kijken welke rol een personage binnen de serie speelt. Ze zijn er ineens, net als bijna ieder personage bij deze snelle wisselingen binnen de cast. Toekomstige achtergrondvulling met een nog zwakkere introductie.

Dan Kimberly. Kwam de serie in als iemand die met haar vader veel over de wereld had gereisd. Ze had veel meegemaakt, was nogal wijs voor haar leeftijd, nogal eigenwijs, kon tegengas geven, was blijkbaar erg goed met computers, had hackerskills en kon zich goed uit lastige situaties redden. Wat kan ze nu? Ze maakt niks spannends meer mee, dus is ze het zoveelste standaard personage. Huilen dat ze geen liefje heeft, braaf zijn en 'werken' achter de kassa in CS. Over een omgedraaide personageontwikkeling gesproken! Zoveelste personage dat interessant in de reeks komt, maar vervolgens alleen nog maar slappe liefdesverhaaltjes en bijrollen krijgt. Waarom? Die schrijvers hebben echt totaal geen beeld hoe je een personage schrijft. Na een introductie valt de persoonlijkheid eruit en wordt een personage per direct inwisselbaar. Iedereen wordt braaf, grijs, oppervlakkig en kan hetzelfde. Zelfs Ludo weten ze braaf en oppervlakkig te maken!

Ik heb het idee dat het personage van Wiet volgens de schrijvers erg populair was en ze na haar introductie steeds hebben geprobeerd om van Kimberly nóg zo'n succesje te maken. Er zijn redelijke overeenkomsten tussen die personages, maar nu gaat alles in sneltreinvaart. Verder maakt Kimberly niks mee en loopt ze maar wat op de achtergrond. Zonde, want ieder personage verdient het om op zichzelf te staan, wat karakter in zich te hebben (dat je weet hoe een personage wel/niet reageert op een situatie) en zijn eigen vrienden / vijanden hebben. Nu is iedereen vrienden binnen twee afleveringen en gebeurd er niks. Veel grijze muizen in de cast.

Een vaste slechterik ontbreekt. Er is geen conflict, tenzij een tijdelijke rol 'ophef komt veroorzaken'. Die personages gaan echter altijd dood of in de gevangenis (of erger: meteen buiten beeld, zonder vorm van pay-off), waardoor het spanningselement compleet wegvalt. Een cliffhanger met een dood is niet meer spannend. Het wordt langzaam een flauw cliché.

Dus waar zit de spanning? Geen idee...
Dit in combinatie met de post van @PeterKelder vat gtst perfect samen de laatste tijd.
Misschien tijd voor een nieuw en fris schrijvers team? Rohan gaf laats al aan dat hij wel eens moeite had met steeds nieuwe verhaallijnen verzinnen. "Wat doen we nu weer met Janine? En dan komt haar zusje ineens uit Italië terug en heeft Janine weer wat te doen."

Zo voelde het ook wel. En mark was helemáál een sidecharacter. Wat prima is voor zo'n serie, want je hebt ondersteunende karakters nodig (een rol waar Laura al jaaaaaren in vast zit. Bemoeien met anderen tot het punt waarop ze baby's g woon zonder pardon meeneemt, omdat zij vind dat ze dat mag ofzo:').

Ik hou van GTST en zal het waarschijnlijk blijven kijken tot het eind. Maar er moet nu wel iets veranderen.
Word een beetje moe van die ondoordachte afraffel verhaallijnen waarin het lijkt alsof ze niet doorgedacht hebben over de consequenties en een beetje een "Dan maar zo" mentaliteit lijken te hebben.

Also Rohan je bent vast een fijne vent, maar rot alsjeblieft op met je "Wij gaan geen expliciete sex gebruiken om kijkcijfers te trekken".
Wat is dit dan...?

[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 14-03-2019 10:25:25 ]
  donderdag 14 maart 2019 @ 09:57:54 #185
269767 miaeak
haw haw!
pi_185602621
Unrelated verder maar ik vroeg me af. Ze maken nu van die spoiler reels voor de volgende maand.

Nu kan ik dat als videoland kijker natuurlijk maken voor de week die komt.

Interesse?
  donderdag 14 maart 2019 @ 12:35:23 #186
263481 PeterKelder
pi_185605300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 09:52 schreef miaeak het volgende:
[..]

Dit in combinatie met de post van @:peterkelder vat gtst perfect samen de laatste tijd.
Misschien tijd voor een nieuw en fris schrijvers team? Rohan gaf laats al aan dat hij wel eens moeite had met steeds nieuwe verhaallijnen verzinnen. "Wat doen we nu weer met Janine? En dan komt haar zusje ineens uit Italië terug en heeft Janine weer wat te doen."
Tja, sommige schrijvers zitten er inmiddels meer dan 15 jaar, wat fris bloed aan schrijvers die met een frisse blik naar de serie en het genre in het algemeen kijken zou het een nieuw elan kunnen geven. Al hangt nu ook veel samen met het feit dat de zender invloed heeft op de serie. Hier heeft voormalig programmabaas Erland Galjaard in het verleden stevig ingegrepen in de koers, maar bijvoorbeeld in België moeten de grote verhaallijnen zelfs gepitcht worden bij de zender. En de zender betaalt, dus bepaalt.

quote:
Zo voelde het ook wel. En mark was helemáál een sidecharacter. Wat prima is voor zo'n serie, want je hebt ondersteunende karakters nodig (een rol waar Laura al jaaaaaren in vast zit. Bemoeien met anderen tot het punt waarop ze baby's g woon zonder pardon meeneemt, omdat zij vind dat ze dat mag ofzo:').
Nu heeft ze dat in het verleden al eens gedaan, maar aangezien ze gebeurtenissen uit het verleden tegenwoordig toch nog eens copy pasten zie ik het nog gebeuren in de toekomst :')

quote:
Ik hou van GTST en zal het waarschijnlijk blijven kijken tot het eind. Maar er moet nu wel iets veranderen.
Word een beetje moe van die ondoordachte afraffel verhaallijnen waarin het lijkt alsof ze niet doorgedacht hebben over de consequenties en een beetje een "Dan maar zo" mentaliteit lijken te hebben.

Also Rohan je bent vast een fijne vent, maar rot alsjeblieft op met je "Wij gaan geen expliciete sex gebruiken om kijkcijfers te trekken".
Wat is dit dan...?
Geloof me: dit is nog uiterst braaf en liefelijk, hoe dat allemaal zo onder de dekens gedaan wordt en er eigenlijk niks concreets gebeurt in beeld. Als je gaat kijken wat er in de Duitse soaps in liefdesscènes gedaan wordt... Daar gaat het tot naakt en met simulerende bewegingen aan toe, dat je echt denkt van "okay..." _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 14 maart 2019 @ 20:05:49 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185613706
Flo: "ik heb traag zaad"
Lucas: "dat is niet mijn ervaring"

_O-
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:01:01 #188
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_185616561
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef miaeak het volgende:
[..]

Niet dat ik weet.
Op haar insta had ze wel gepost dat er leuke en spannende tijden aankomen dus dat betekent misschien dat ze wat anders gaat doen.

Gaat Shanti nog iets toevoegen of dient zij alleen als uitstapje voor onze kansloze DJ midlife? Ze kunnen nogstees iets met de Loes gelijkenis, maar ze hebben de laatste tijd wel erg veel oude verhaallijnen opgerakeld.

En waaaaaar is zoë's vader ineens? Het lijkt wel of de schrijvers hun eigen verhaallijnen niet meer bij kunnen houden en ze halverwege vergeten wat ze ook alweer aan her doen waren :?. (Zie waslijst van @:peterkelder :') )
Ik volg het op videoland. Volgende week neemt ze afscheid van haar familie
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:06:50 #189
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_185616672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:35 schreef PeterKelder

Geloof me: dit is nog uiterst braaf en liefelijk, hoe dat allemaal zo onder de dekens gedaan wordt en er eigenlijk niks concreets gebeurt in beeld. Als je gaat kijken wat er in de Duitse soaps in liefdesscènes gedaan wordt... Daar gaat het tot naakt en met simulerende bewegingen aan toe, dat je echt denkt van "okay..." _O-
waar kijk jij die duitse soaps?😊
  donderdag 14 maart 2019 @ 23:49:23 #190
117948 loezzzje
pi_185618895
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:05 schreef James1988 het volgende:
Flo: "ik heb traag zaad"
Lucas: "dat is niet mijn ervaring"

_O-
😂
VyprVPN - de snelle VPNSurf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:07:06 #191
263481 PeterKelder
pi_185625478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]

waar kijk jij die duitse soaps?😊
Ik heb in mijn tv-pakket een aantal Duitse zenders zitten, waaronder RTL. En via TVNow zijn de afleveringen tot een week na uitzending op tv gratis terug te kijken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 15 maart 2019 @ 15:20:25 #192
477126 vanThijn
pi_185629295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Ik heb in mijn tv-pakket een aantal Duitse zenders zitten, waaronder RTL. En via TVNow zijn de afleveringen tot een week na uitzending op tv gratis terug te kijken.
ahh goed dat je er weer over praat, ik moet nog steeds de duitse gtst versie kijken. alleen mijn Duits is niet zo best dus ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden :')
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:13:37 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185634833
Anton: "A B C D E F G, Anton heeft een stout idee"
Shanti: "Spellen gaat me steeds beter af... G E I L"


Godverdorie zeg, wat een niveau. :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 maart 2019 @ 20:16:33 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185634891
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:13 schreef James1988 het volgende:
Anton: "A B C D E F G, Anton heeft een stout idee"
Shanti: "Spellen gaat me steeds beter af... G E I L"


Godverdorie zeg, wat een niveau. :')
is dit echt ;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:17:17 #195
477126 vanThijn
pi_185634909
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:13 schreef James1988 het volgende:
Anton: "A B C D E F G, Anton heeft een stout idee"
Shanti: "Spellen gaat me steeds beter af... G E I L"

Godverdorie zeg, wat een niveau. :')
:') :') :') en toch moet ik wel gieren om de Anton-Shanti verhaallijn. vind het wel vermakelijk. maar ik voeg natuurlijk nog niet zo heuil lang in dus heb al die vorige scharrels en toestanden van Anton niet meegemaakt :P
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:17:50 #196
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185634918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]

is dit echt ;(
Ja, uit de aflevering die nu op tv is.

Ook te zien: Anton die in Shanti's kont knijpt terwijl Ludo twee meter verderop zit.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:19:33 #197
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185634950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef vanThijn het volgende:
[..]

:') :') :') en toch moet ik wel gieren om de Anton-Shanti verhaallijn. vind het wel vermakelijk. maar ik voeg natuurlijk nog niet zo heuil lang in dus heb al die vorige scharrels en toestanden van Anton niet meegemaakt :P
Het is vermakelijk, maar ook tenenkrommend.

Dat geldt ook voor Linda die ineens achter die psycholoog aan zit.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:20:12 #198
477126 vanThijn
pi_185634962
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]

Het is vermakelijk, maar ook tenenkrommend.

Dat geldt ook voor Linda die ineens achter die psycholoog aan zit.
ja dat wel idd :')
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:32:51 #199
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185635198
Ook mooi dat Nina en Shanti kennelijk ineens hartsvriendinnen zijn. Die twee hebben echt niks met elkaar gemeen. :')
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:15:50 #200
117948 loezzzje
pi_185637713
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]

Dat geldt ook voor Linda die ineens achter die psycholoog aan zit.
Ik vind het voornamelijk tenenkrommend dat die psycholoog echt nul gevoelens heeft voor Linda en zij steeds maar achter hem aan blijft lopen. Hoe oud is ze? 16?
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPN
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:48:25 #201
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185638579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]

Ik vind het voornamelijk tenenkrommend dat die psycholoog echt nul gevoelens heeft voor Linda en zij steeds maar achter hem aan blijft lopen. Hoe oud is ze? 16?
Voor de kijkcijfers zou het wel goed zijn als de psycholoog Linda eens een flinke veeg zou geven. Alles beter dan dat smerig gedoe van Lucy en Floor.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:37:38 #202
269767 miaeak
haw haw!
pi_185640006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]

Voor de kijkcijfers zou het wel goed zijn als de psycholoog Linda eens een flinke veeg zou geven. Alles beter dan dat smerig gedoe van Lucy en Floor.
Wat vind je er smerig aan?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 00:01:28 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185640747
is floor dat irritante groenlinks figuur?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 00:04:34 #204
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185640832
Ik ben teleurgesteld in jullie :o

Ik keek vandaag de aflevering van dinsdag EN HOEZO WAS IK NIET VOORBEREID OP BIODANZA :'( Kijken jullie geen Ik vertrek ofzo :P

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 00:22:13 #205
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185641224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:37 schreef miaeak het volgende:
[..]

Wat vind je er smerig aan?
Dat overdreven gelebber van kijk ons eens gay zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 01:01:49 #206
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185642129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
is floor dat irritante groenlinks figuur?
Flo, en ja.

Dezelfde acteur speelt ook in de reclames van Gamma.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:36:38 #207
117948 loezzzje
pi_185645426
Daar is ie duidelijk niet gay :P
  zaterdag 16 maart 2019 @ 10:51:26 #208
269767 miaeak
haw haw!
pi_185646818
Ben nog steeds benieuwd wie er nou ontslagen is als dat bericht überhaupt waar is.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 11:02:12 #209
477126 vanThijn
pi_185646992
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:51 schreef miaeak het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wie er nou ontslagen is als dat bericht überhaupt waar is.
vraag me dat ook nog steeds af.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 16:09:45 #210
484692 mereltjuhh34
pi_185651364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:51 schreef miaeak het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wie er nou ontslagen is als dat bericht überhaupt waar is.
Vader van Zoë?
Toch apart dat je die man opeens helemaal niet meer ziet.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zaterdag 16 maart 2019 @ 16:39:17 #211
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185651784
Ontslagen, teruggekomen, en nu opnieuw ontslagen was het toch?

Dat is óf Lucas/Ferry (daarvan weten we het), óf Flo/Roel. Die is een lange tijd zonder verklaring buiten beeld geweest.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 maart 2019 @ 19:12:14 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185654134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 16:39 schreef James1988 het volgende:
Ontslagen, teruggekomen, en nu opnieuw ontslagen was het toch?

Dat is óf Lucas/Ferry (daarvan weten we het), óf Flo/Roel. Die is een lange tijd zonder verklaring buiten beeld geweest.
beiden eruit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 19:44:55 #213
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185654724
Lucas/Ferry mag van mij blijven, ik vind hem best een leuk karakter. Flo ben ik beu.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 22:17:44 #214
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185658954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk tenenkrommend dat die psycholoog echt nul gevoelens heeft voor Linda en zij steeds maar achter hem aan blijft lopen. Hoe oud is ze? 16?
Kijk, Anton is Shanti is slecht, maar dat kan ik nog wel waarderen. Als ik Linda zo zie met die psycholoog geef ik Anton ook helemaal gelijk, hij moet lekker bij Shanti blijven. Helaas zie ik hem wel weer terugkomen bij Linda als gtst het leeftijdsverschil-standpunt heeft duidelijk gemaakt.

Die Psycholoog is een top acteur hoor, maar die verhaallijn met Linda is zo enorm slecht. Begint steeds meer voor kinderen te worden deze soap.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 23:38:18 #215
463786 Nathvi
pi_185660627
Jullie hebben het over Linda en de psycholoog.

Ik vind het raarder dat nooit iemand in Meerdijk naar een psycholoog gaat en dat nu ineens 3 mensen in 1 week bij hem aankloppen. En is relatietherapie iets wat je in het ziekenhuis doet? En doen psychologen dat altijd. En het een en het ander? xD
  zondag 17 maart 2019 @ 00:40:20 #216
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185661759
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

beiden eruit
Graag zo snel mogelijk Lucy en Floor eruit, helemaal zat die twee.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 17 maart 2019 @ 01:43:25 #217
117948 loezzzje
pi_185662441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 23:38 schreef Nathvi het volgende:
Jullie hebben het over Linda en de psycholoog.

Ik vind het raarder dat nooit iemand in Meerdijk naar een psycholoog gaat en dat nu ineens 3 mensen in 1 week bij hem aankloppen. En is relatietherapie iets wat je in het ziekenhuis doet? En doen psychologen dat altijd. En het een en het ander? xD
Volgens mij doen ze wel verschillende dingen ja maar meestal is dat in een praktijk. Niet het ziekenhuis nee. Maar dat geld ook voor Boks. Daar wordt echt alles gehouden. Sollicitatiegesprekken, personeelsfeestjes van de politie, papa cursussen. Echt alles _O-
  zondag 17 maart 2019 @ 10:53:29 #218
269767 miaeak
haw haw!
pi_185666702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 16:39 schreef James1988 het volgende:
Ontslagen, teruggekomen, en nu opnieuw ontslagen was het toch?

Dat is óf Lucas/Ferry (daarvan weten we het), óf Flo/Roel. Die is een lange tijd zonder verklaring buiten beeld geweest.
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat het Lucas niet is.

Al is het een verwend kind die zich gedaagd als een puber, hij hoort er toch bij.
  maandag 18 maart 2019 @ 11:22:35 #219
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_185685626
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 22:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Kijk, Anton is Shanti is slecht, maar dat kan ik nog wel waarderen. Als ik Linda zo zie met die psycholoog geef ik Anton ook helemaal gelijk, hij moet lekker bij Shanti blijven. Helaas zie ik hem wel weer terugkomen bij Linda als gtst het leeftijdsverschil-standpunt heeft duidelijk gemaakt.

Die Psycholoog is een top acteur hoor, maar die verhaallijn met Linda is zo enorm slecht. Begint steeds meer voor kinderen te worden deze soap.
Jop de Vries was ook geweldig in ONM als doorgedraaid geniaal arts.
  maandag 18 maart 2019 @ 11:25:44 #220
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185685675
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:22 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Jop de Vries was ook geweldig in ONM als doorgedraaid geniaal arts.
Oh yeah sure ! Was mijn favoriete personage in Onderweg naar Morgen. Victor Couwenberg!

Overigens is hij niet veel veranderd
Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 18 maart 2019 @ 12:01:43 #221
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185686351
Jammer dat die Pa van Zoe alweer weg is. Dacht dat ie misschien een langere rol zou krijgen.
  maandag 18 maart 2019 @ 14:06:20 #222
269767 miaeak
haw haw!
pi_185689535
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer dat die Pa van Zoe alweer weg is. Dacht dat ie misschien een langere rol zou krijgen.
Ja ik begrijp ook niet waar die ineens heen is. :?

[ Bericht 35% gewijzigd door miaeak op 18-03-2019 19:03:48 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 maart 2019 @ 14:58:06 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185690947
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 18 maart 2019 @ 15:04:55 #224
269767 miaeak
haw haw!
pi_185691173
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 maart 2019 @ 15:13:36 #225
263481 PeterKelder
pi_185691447
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 18 maart 2019 @ 20:17:05 #226
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185699611
Wat een tenenkrommende scene net met Linda. :')
  maandag 18 maart 2019 @ 23:49:12 #227
480832 joelknobbe
keesenco
pi_185705175
Word het niet eens tijd dat Ludo weer de Badguy word hij begint Saai te worden
  dinsdag 19 maart 2019 @ 00:26:32 #228
269767 miaeak
haw haw!
pi_185705755
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:49 schreef joelknobbe het volgende:
Word het niet eens tijd dat Ludo weer de Badguy word hij begint Saai te worden
Billy komt terug dus heeft hij weer wat te doen.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:51:18 #229
477126 vanThijn
pi_185712331
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:01:25 #230
269767 miaeak
haw haw!
pi_185732507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef vanThijn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het trouwens nog steeds een gemiste kans dat ze Nina haar complete geheugen terug hebben gegeven. Hoe interessant zou het zijn geweest als ze niet meer wist dat het kindje van Amir was en Bing haar in de waan had gelaten dat Max van hem is?
Qua karakter past het tegenwoordig prima bij Bing. Die ligt er ook niet wakker van als zijn beste vriend (en biologische vader van zijn eigen zoon (!) ) door zijn toedoen het land wordt uitgezet en wordt neergeknald in Afghanistan.

Had ook een mooi conflict tussen Bing en Amir opgeleverd en een verhaallijn die ze nog niet hebben gehad.

[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 20-03-2019 10:21:57 ]
Anoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:28:03 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185746912
Dus, óf JoJo's rekening wordt zo geplunderd, of ze is medeplichtig aan witwassen. :')
  woensdag 20 maart 2019 @ 23:31:51 #232
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_185754716
Wanneer verschijnt de jubileum aflevering op videoland?
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:08:00 #233
463786 Nathvi
pi_185756298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef GayGuy het volgende:
Wanneer verschijnt de jubileum aflevering op videoland?
1 week voor 5 april :p
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:20:40 #234
480832 joelknobbe
keesenco
pi_185756569
serieus Daan plaatst een advertentie voor een oppas voor Louise en ineens in Louise 3 maanden oud
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 maart 2019 @ 00:21:33 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185756583
ik mis niks als ik dit topic zo lees.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:22:05 #236
480832 joelknobbe
keesenco
pi_185756597
vindt het trouwens nog steeds Jammer dat Maria is overleden.
en ik vindt ook dat de verhalenlijn Martine Hafkamp weer opgepakt moet worden
dat is ook zo abrupt beëindigt
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:25:41 #237
269767 miaeak
haw haw!
pi_185761528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:22 schreef joelknobbe het volgende:
vindt het trouwens nog steeds Jammer dat Maria is overleden.
Ik ook. Heb er een hekel aan als ze personages off-screen laten overlijden...
Vraag me af of ze Joke hebben ingelicht. Lijkt me toch apart om ineens te horen dat je karakter dood is en je dus nooit meer in de serie terug komt :{ .

En de televisier heeft elke week een spoilerreeks met een tintje sarcastische opmerkingen. Waaronder "sinds Q weg is komt er niemand meer in de supermarkt". So true :D

[ Bericht 14% gewijzigd door miaeak op 21-03-2019 10:33:40 ]
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:31:22 #238
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185773082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef James1988 het volgende:
Dus, óf JoJo's rekening wordt zo geplunderd, of ze is medeplichtig aan witwassen. :')
Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de cel :Y
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:43:46 #239
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_185773439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef James1988 het volgende:

[..]

Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de cel :Y
Dan hebben we weer afscheid genomen van een niets zeggend karakter.
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:49:05 #240
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185773663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:43 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Dan hebben we weer afscheid genomen van een niets zeggend karakter.
Kan ze de groetjes doen aan Mark. _O-
Cyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:36:42 #241
269767 miaeak
haw haw!
pi_185779234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Kan ze de groetjes doen aan Mark. _O-
En onze Jos want die was ook ineens verdwenen :?.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 maart 2019 @ 00:38:47 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185779261
Rikkemans _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:31:51 #243
263481 PeterKelder
pi_185784788
Een spoiler waarvan ik eigenlijk hoop dat het een grap is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:34:34 #244
436222 Japepk
Padvinder
pi_185784835
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:28:04 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185787290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef James1988 het volgende:

[..]

Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de cel :Y
Nee, zo werkt het niet helemaal. Als jij aangeeft dat je bent overgehaald en naïef was dan doet de politie doorgaans geen moeite en hoef je alleen een verklaring af te leggen.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 19:58:20 #246
477126 vanThijn
pi_185791759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
Een spoiler waarvan ik eigenlijk hoop dat het een grap is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:| :o
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:36:09 #247
269767 miaeak
haw haw!
pi_185801175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
Een spoiler waarvan ik eigenlijk hoop dat het een grap is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hoop je dat het een grap is?
  zondag 24 maart 2019 @ 22:32:20 #248
117948 loezzzje
pi_185832886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:20 schreef joelknobbe het volgende:
serieus Daan plaatst een advertentie voor een oppas voor Louise en ineens in Louise 3 maanden oud
Ik snap niet waarom hij niet gewoon een gastouder zoekt of haar naar de opvang brengt.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:01:38 #249
432736 Mriekie
pi_185836900
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom hij niet gewoon een gastouder zoekt of haar naar de opvang brengt.
Hij zei: ‘tot er plaats is op de crèche’
  maandag 25 maart 2019 @ 10:21:53 #250
269767 miaeak
haw haw!
pi_185838547
SPOILER: Spoilers ma 1/4 t/m vrij 5/4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  maandag 25 maart 2019 @ 10:25:46 #251
477126 vanThijn
pi_185838610
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:21 schreef miaeak het volgende:
SPOILER: Spoilers ma 1/4 t/m vrij 5/4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:17:45 #252
269767 miaeak
haw haw!
pi_185839454
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef vanThijn het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:21:02 #253
477126 vanThijn
pi_185839503
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 14:09:00 #254
263481 PeterKelder
pi_185842070
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat het een grap is?
Om meerdere redenen, maar vooral omdat ik niet begrijp wat het nut is. Omdat Rik in zak en as zit? Goh, dat zat hij eerder dit seizoen ook al en toen bleef het bij een mogelijk off-screen bezoekje. Omdat Maria overleden is? Ik wil niet heel lullig doen maar die twee hebben on-screen volgens mij niet bijster veel scènes gehad samen, dus een gevoel krijg je er niet bij als kijker. Of ze moeten weer met van die vage herinneringen komen die off-screen hebben plaatsgevonden*. Om de kinderen af te zetten? Tja, voorheen kon dat ook zonder dat ze er effectief bij was dus...

Het voelt al met al vrij nutteloos.

* Zoals toen met Marieke: ineens kwamen Lucas en Nina met hele verhalen van wat ze met haar in Italië hadden meegemaakt. Gek dat we daar nooit eerder iets van vernomen hebben, laat staan dat Marieke ruim 20 jaar niet eens bestond voor Janine :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 25 maart 2019 @ 14:11:26 #255
354103 Magica
gna gna
pi_185842128
Ipv zij terug kunnen ze beter rik eruit schoppen. Is al 10 jaar vergane glorie
  maandag 25 maart 2019 @ 14:19:56 #256
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185842246
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:21 schreef vanThijn het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 22:19:15 #257
477126 vanThijn
pi_185850734
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 14:19 schreef James1988 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit

quote:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 22:48:21 #258
463786 Nathvi
pi_185851331
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 maart 2019 @ 10:09:18 #259
269767 miaeak
haw haw!
pi_185872396
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:48 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik niet kan hebben is dat ze Maria dood laten gaan om Daan's verhaallijn wat op te leuken. Zo boeiend is die gast toch niet? Laten ze dan even een iconisch karakter waar iedereen van hield (en nog makkelijk meerdere verhaallijnen mee had gekund) gewoon dood gaan... Nee oke }:| .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 27-03-2019 10:40:51 ]
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:29:22 #260
263481 PeterKelder
pi_185874923
Chantal Janzen speelt gastrol in GTST

Denk je alles gehad te hebben... :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:46:56 #261
269767 miaeak
haw haw!
pi_185875318
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:29 schreef PeterKelder het volgende:
Chantal Janzen speelt gastrol in GTST

Denk je alles gehad te hebben... :{
Ja die begrijp ik ook niet helemaal...
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:06:04 #262
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185876935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja die begrijp ik ook niet helemaal...
Nog meer eye candy en Sarah Chronis komt ook nog :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:12:44 #263
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185883850
Tiffy heeft nu al spijt.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:27:16 #264
269767 miaeak
haw haw!
pi_185885932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:12 schreef James1988 het volgende:
Tiffy heeft nu al spijt.
Ik vind deze verhaallijn erg ongemakkelijk :@ .
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:18:12 #265
463786 Nathvi
pi_185888922
quote:
Wat ik niet kan hebben is dat ze Maria dood laten gaan om Daan's verhaallijn wat op te leuken. Zo boeiend is die gast toch niet? Laten ze dan even een iconisch karakter waar iedereen van hield (en nog makkelijk meerdere verhaallijnen mee had gekund) gewoon dood gaan... Nee oke }:| .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:10:50 #266
269767 miaeak
haw haw!
pi_185889834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet. De optie is nog open want ze doen wel vet geheimzinnig over die vader. Denk dat ze de opties bewust open houden.
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:20:26 #267
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185889929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik vind deze verhaallijn erg ongemakkelijk :@ .
Ik vind het hele idee van een settelende Lucas ongemakkelijk.
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:24:12 #268
269767 miaeak
haw haw!
pi_185889951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik vind het hele idee van een settelende Lucas ongemakkelijk.
Ja maar hoe zij al twijfelend hier in mee gaat. Vind het een beetje op het randje. Of eigenlijk erover.
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:33:21 #269
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185889999
Opluchting ("gelukkig, ze willen geen trio met me"... hoe ze daar ooit bij kwam?), enthousiasme en nu twijfels? Kan het me wel voorstellen, Tiffy is een impulsief type.

Maar eh, zien Tiffy en Anton elkaar eigenlijk nog wel eens? Ze werd de serie in gelanceerd als "de dochter van Anton" maar ik geloof niet dat daar nog veel mee is gedaan?
  donderdag 28 maart 2019 @ 01:03:46 #270
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_185890178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik vind het hele idee van een settelende Lucas ongemakkelijk.
Ik vind de hele aanwezigheid van Lucy ongemakkelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Cyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPN
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:54:25 #271
269767 miaeak
haw haw!
pi_185893825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:33 schreef James1988 het volgende:
Opluchting ("gelukkig, ze willen geen trio met me"... hoe ze daar ooit bij kwam?), enthousiasme en nu twijfels? Kan het me wel voorstellen, Tiffy is een impulsief type.

Maar eh, zien Tiffy en Anton elkaar eigenlijk nog wel eens? Ze werd de serie in gelanceerd als "de dochter van Anton" maar ik geloof niet dat daar nog veel mee is gedaan?
Zij heeft die hele midlife crisis veroorzaakt ;). En ze zien elkaar regelmatig in de Koning, maar dan alleen aan de bar. :')
Meestal gaat het dan over Shanti.

Heb ook het idee dat ze niet zo goed weten waar ze iedereen moeten parkeren.
Tiffy woonde bij Rik (want die heeft een villa op 1 hoog). Toen ging ze ineens bij Anton wonen (want waarom?), die vervolgens dezelfde dag nog vertrok naar de kamer van Tiffy bij Rik :? :? .
Dus nu woont Tiffy bij Linda...(?) En ze vertelt ook niet even van het hele plan met Lucas en Flo. Lijkt me best relevant als je bij iemand inwoont :').

En Linda was de garage toch aan het verbouwen?? Amir en Sjors (en Lana, waar slaapt die?) crashen nog steeds op de slaapbank in dat 1kamer dingetje van Amir.
Allebei een goed betaalde baan (arts.. jurist). Lijkt me niet nodig.

[ Bericht 12% gewijzigd door miaeak op 28-03-2019 11:13:52 ]
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:19:18 #272
477126 vanThijn
pi_185912080
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:36:19 #273
269767 miaeak
haw haw!
pi_185912259
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:36:54 #274
463786 Nathvi
pi_185912264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef vanThijn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:38:25 #275
269767 miaeak
haw haw!
pi_185912288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ik kwoot mezelf weer :').

Ik loop een aflevering achter zie ik haha. Nu de 6000ste kijken.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:40:13 #276
463786 Nathvi
pi_185912304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:41:05 #277
269767 miaeak
haw haw!
pi_185912312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:40 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok niet goed gezien.
Hoop dat ze dat van die drugs nog uit gaan leggen.
Lol die Romy is de tweelingzus van Sjors of wat :').
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:43:31 #278
463786 Nathvi
pi_185912337
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:41 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ah ok niet goed gezien.
Hoop dat ze dat van die drugs nog uit gaan leggen.
Lol die Romy is de tweelingzus van Sjors of wat :').
Heb je 6000 al gezien? :p
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:46:29 #279
269767 miaeak
haw haw!
pi_185912383
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:43 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Heb je 6000 al gezien? :p
Nu aan het kijken. Tot nu toe erg onder de indruk van de beelden! ^O^
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:47:48 #280
175768 Maureentje
pi_185912407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 29 maart 2019 @ 10:49:09 #281
269767 miaeak
haw haw!
pi_185912429
Live verslag :')
Ik plop het even in een spoiler haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit was een rollercoaster die weer lekker losjes in elkaar zat... Jammer man... Het begon zo veelbelovend.

[ Bericht 28% gewijzigd door miaeak op 29-03-2019 11:23:34 ]
  vrijdag 29 maart 2019 @ 11:27:41 #282
477126 vanThijn
pi_185912991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:49 schreef miaeak het volgende:
Live verslag :')
Ik plop het even in een spoiler haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit was een rollercoaster die weer lekker losjes in elkaar zat... Jammer man... Het begon zo veelbelovend.
haha top live verslag :9 :9

maar idd wat je zeg, ben het hier volledig mee eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 11:54:43 #283
269767 miaeak
haw haw!
pi_185913378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef vanThijn het volgende:

[..]

haha top live verslag :9 :9

maar idd wat je zeg, ben het hier volledig mee eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed Rob eigenlijk op die trouwerij? :?
  vrijdag 29 maart 2019 @ 12:35:24 #284
477126 vanThijn
pi_185913914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wat deed Rob eigenlijk op die trouwerij? :?
ik leg alleen de link via die leesclub... maar om dan meteen naar de bruiloft te gaan...
  vrijdag 29 maart 2019 @ 13:07:40 #285
269767 miaeak
haw haw!
pi_185914302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:35 schreef vanThijn het volgende:

[..]

ik leg alleen de link via die leesclub... maar om dan meteen naar de bruiloft te gaan...
Ach als je in Meerdijk woont ben je meteen besties met iedereen :P.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 14:02:00 #286
-1 #ANONIEM
pi_185915122
Ik ga hem nu kijken *O*
  vrijdag 29 maart 2019 @ 14:03:29 #287
-1 #ANONIEM
pi_185915146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wat deed Rob eigenlijk op die trouwerij? :?
Dat had Linda gevraagd, in ruil voor de zaal en catering in de roosenboom
  vrijdag 29 maart 2019 @ 14:45:28 #288
-1 #ANONIEM
pi_185915927
Aflevering van 5 april :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 15:03:45 #289
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185916211
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouw kruidenthee had weer eens een briljante ingeving? _O-
  vrijdag 29 maart 2019 @ 15:42:57 #290
269767 miaeak
haw haw!
pi_185916784
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Aflevering van 5 april :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon alleen maar denken: Is Tiffy zwanger?

:')
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 29 maart 2019 @ 21:39:33 #291
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_185924031
Eigenlijk heb ik GTST al een maand niet meer gezien.
Sinds dat gezever van Anton met zijn mid-life crisis en dat gedoe met Shanti ben ik maar gestopt.
Misschien binnenkort maar weer even oppakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 09:08:51 #292
269767 miaeak
haw haw!
pi_185930344
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Eigenlijk heb ik GTST al een maand niet meer gezien.
Sinds dat gezever van Anton met zijn mid-life crisis en dat gedoe met Shanti ben ik maar gestopt.
Misschien binnenkort maar weer even oppakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.

Ik vond het een erg rommelige aflevering waarin het leek alsof ze veel te veel gebeurtenissen in 40 minuten wilden proppen.
En het begon zo mooi met die beelden ❤
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:29:47 #293
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_185932885
Hoezo zou Rikki een grote verrassing zijn voor Rik? We zien Bram toch ook regelmatig? Wie brengt hem dan? :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 23:05:01 #294
269767 miaeak
haw haw!
pi_185941917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:29 schreef LetsGame het volgende:
Hoezo zou Rikki een grote verrassing zijn voor Rik? We zien Bram toch ook regelmatig? Wie brengt hem dan? :')
Kind zelf op de trein :P.
  maandag 1 april 2019 @ 09:22:36 #295
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185965318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ach als je in Meerdijk woont ben je meteen besties met iedereen :P.
Nja je hoeft geen besties te zijn, en als ze al lange tijd samen in de leesclub zitten kan ik het me voorstellen.
  Miss 200.000.000! maandag 1 april 2019 @ 10:18:03 #296
367000 roos94
pi_185965966
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 april 2019 @ 13:23:18 #297
269767 miaeak
haw haw!
pi_185968996
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 april 2019 @ 20:08:16 #298
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185976685
Wat is dit slecht zeg, een kille 'bad woman' als Billy de Palma die ineens over niets anders kan praten dan dat ze Ludo wil? :')
  dinsdag 2 april 2019 @ 11:19:45 #299
463786 Nathvi
pi_185986693
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 april 2019 @ 15:46:31 #300
269767 miaeak
haw haw!
pi_186011467
Ik snap er niets meer van. Er lopen zo veel verhaallijnen door elkaar. :{
Het lijkt wel of er elke dag een verhaal of karakte bij komt en ik ben totaal de draad kwijt.

Die Romy is ook de tweelingzus van Sjors of wat? :')
In een scene van Romy waar Amir langs kwam in het ziekenhuis dacht ik de eerste 2 seconden dat het Sjors was.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 3 april 2019 @ 15:47:22 #301
269767 miaeak
haw haw!
pi_186011486
Slotje erop ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')