Billy komt terug dus heeft hij weer wat te doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:49 schreef joelknobbe het volgende:
Word het niet eens tijd dat Ludo weer de Badguy word hij begint Saai te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef vanThijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het trouwens nog steeds een gemiste kans dat ze Nina haar complete geheugen terug hebben gegeven. Hoe interessant zou het zijn geweest als ze niet meer wist dat het kindje van Amir was en Bing haar in de waan had gelaten dat Max van hem is?
Qua karakter past het tegenwoordig prima bij Bing. Die ligt er ook niet wakker van als zijn beste vriend (en biologische vader van zijn eigen zoon (!) ) door zijn toedoen het land wordt uitgezet en wordt neergeknald in Afghanistan.
Had ook een mooi conflict tussen Bing en Amir opgeleverd en een verhaallijn die ze nog niet hebben gehad.
[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 20-03-2019 10:21:57 ]
1 week voor 5 april :pquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef GayGuy het volgende:
Wanneer verschijnt de jubileum aflevering op videoland?
Ik ook. Heb er een hekel aan als ze personages off-screen laten overlijden...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:22 schreef joelknobbe het volgende:
vindt het trouwens nog steeds Jammer dat Maria is overleden.
Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de celquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef James1988 het volgende:
Dus, óf JoJo's rekening wordt zo geplunderd, of ze is medeplichtig aan witwassen.
Dan hebben we weer afscheid genomen van een niets zeggend karakter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de cel
Kan ze de groetjes doen aan Mark.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:43 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Dan hebben we weer afscheid genomen van een niets zeggend karakter.
En onze Jos want die was ook ineens verdwenenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan ze de groetjes doen aan Mark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Nee, zo werkt het niet helemaal. Als jij aangeeft dat je bent overgehaald en naïef was dan doet de politie doorgaans geen moeite en hoef je alleen een verklaring af te leggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Witwassen dus. Dus over 2 maanden zien we JoJo in de cel
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
Een spoiler waarvan ik eigenlijk hoop dat het een grap is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
Een spoiler waarvan ik eigenlijk hoop dat het een grap is:Waarom hoop je dat het een grap is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom hij niet gewoon een gastouder zoekt of haar naar de opvang brengt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:20 schreef joelknobbe het volgende:
serieus Daan plaatst een advertentie voor een oppas voor Louise en ineens in Louise 3 maanden oud
Hij zei: ‘tot er plaats is op de crèche’quote:Op zondag 24 maart 2019 22:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet gewoon een gastouder zoekt of haar naar de opvang brengt.
SPOILER: Spoilers ma 1/4 t/m vrij 5/4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |