Verbaast me niks met dat geklaag over de nieuwe aanvoer de laatste tijdquote:Op maandag 25 februari 2019 08:54 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/gt(...)rijf-kemna~a38caa3a/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door miaeak op 25-02-2019 11:41:33 ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:12 schreef miaeak het volgende:
[..]
Verbaast me niks met dat geklaag over de nieuwe aanvoer de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:16 schreef Nathvi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral uit de lucht komen vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef James1988 het volgende:
Kimberly die moeite heeft met eigen gevoelens voor Tiffy, ik vind het toch wel goed gebracht.
Dat wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:54 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vind het vooral uit de lucht komen vallen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Woelli het volgende:
Huh... Dat is raar dat dat er nu al op staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds wanneer is ze de beste vriendin van jojo?
Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:31 schreef vanThijn het volgende:
Woehh ik mag zo weer komen figureren. Nu onderweg naar 'Meerdijk'. Haha ben benieuwd wat er nu allemaal weer gaat gebeuren (maar ik hou mn mond..want..boete anders).
[ Bericht 16% gewijzigd door miaeak op 01-03-2019 10:05:13 ]
1000 per overtredingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Nathvi het volgende:
Oh had de video toen nog niet gezien :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is die man bij Janine???quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:50 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, dat met Kimberly komt eigenlijk niet als een verrassing...
Rob, volgens mij. Hij gaat (als ik het juist heb) ook als haar therapeut aan de slag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wie is die man bij Janine???
Hij heeft een bekende stem.
Victor uit ONM. Werkte daarna achter de schermen bij GTST.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wie is die man bij Janine???
Hij heeft een bekende stem.
Ja de therapeut van Linda dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Victor uit ONM. Werkte daarna achter de schermen bij GTST.
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.gtst.nl/item/(...)-geheimen-van-shanti
De belangrijkste vraag is toch wel: WELKE THEE HAD ZE NOU?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |