Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Maar laten we eerlijk blijven. Vrouwen zijn leuk, maar Dragonball is ook heel leuk
Vergelijk je Ronaldo en Pelle nou met DBS?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Ik moet er zelf ook nog aan wennenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje,
Nog steeds raar om jou zo vroeg te zien.
je hebt helemaal geen nieuw ritme nodig johquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog aan wennen
Waarom deed je het ook alweer?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog aan wennen
jijw as om 6 uur wakker?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ik om 6 nog helemaal #hyped wakker werd, ben ik nu meer vermoeid, dus tja...
Ga nog ff 2 uurtjes terug dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ik om 6 nog helemaal #hyped wakker werd, ben ik nu meer vermoeid, dus tja...
Misschien een stomme vraag, maar heeft het effect op je scriptie of je hem 's nachts opmaakt of overdag?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met scriptie aan de slag gaan vergt een beter ritme
de scriptie zal er weinig van merkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar heeft het effect op je scriptie of je hem 's nachts opmaakt of overdag?
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de scriptie zal er weinig van merkenmaar als ik meer in de nacht leef ga ik automatisch meer feestbeest uithangen ipv eraan werken
Ik had nacht hiervoor ook maar een klein aantal uurtjes slaap, maar door hyped te zijn werd ik vandaag ook vroeg wakker dus. En ik weet dat dat echt niet goed voor me is, maar als je dan weer gaat slapen en wakker wordt, word je meer vercracked wakkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft naatje de kracht er niet voor, getuige het gm topic
De nachtbagger met I. en Naatje samen is wel druk hoor. Zonder 1 van die 2 stukken minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?
maandag op dinsdag bedoel je (qua afgelopen nacht), nou, ik kreeg dus nog een appje van iemand die aan het losgaan was in de melkweg...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?
Nou, op een dinsdag of woensdag avond is er nog genoeg te beleven als je in een studentenstad woontquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, logisch wel. Maar je wilt er toch wel een beetje goed uit zien voor je date ofnie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had nacht hiervoor ook maar een klein aantal uurtjes slaap, maar door hyped te zijn werd ik vandaag ook vroeg wakker dus. En ik weet dat dat echt niet goed voor me is, maar als je dan weer gaat slapen en wakker wordt, word je meer vercracked wakker
Zeker, maar dat gaat helemaal lukken als ik gedoucht heb en weer fresh benquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, logisch wel. Maar je wilt er toch wel een beetje goed uit zien voor je date ofnie?
Lekker bezig goos. 💪quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat gaat helemaal lukken als ik gedoucht heb en weer fresh ben
Nee, ik bedoelde dinsdag op woensdag, want dat is in het middag van week, dus zal het snachts wel wat doder zijn dan normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maandag op dinsdag bedoel je (qua afgelopen nacht), nou, ik kreeg dus nog een appje van iemand die aan het losgaan was in de melkweg...
Er is iedere dag wel wat te doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dragonball kijken met vrouwen is mijn ultieme droomquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrouwen met Dragonball vergelijken![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dinsdag op woensdag, want dat is in het middag van week, dus zal het snachts wel wat doder zijn dan normaal
Dat ^ maar natuurlijk zal het wel wat rustiger zijn dan normaalquote:
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dragonball kijken met vrouwen is mijn ultieme droom
Dan moet je jezelf gewoon inhouden toch, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dat ^ maar natuurlijk zal het wel wat rustiger zijn dan normaal
Graziano Pellequote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vroeger de eerste Pokemon Film wel 10x in de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
De eerste film ooit die ik twee keer heb gezien in de bioscoop. Dan ben je een grote speler op het gebied van films hoor
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb vroeger de eerste Pokemon Film wel 10x in de bioscoop gezien
Beter dan iedereen had verwacht jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Graziano Pelle
Deed het beter bij ons dan ik had verwacht
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
De eerste film ooit die ik twee keer heb gezien in de bioscoop. Dan ben je een grote speler op het gebied van films hoor
gooide hij na de wedstrijd dan ook een bezweet shirtje in dat vak?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan iedereen had verwacht jaEn Feyenoord speelde slim in op de vrouwen die hem leuk vonden, kan me herinneren dat ik in een "vrouwen"vak zat.
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuipquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan iedereen had verwacht jaEn Feyenoord speelde slim in op de vrouwen die hem leuk vonden, kan me herinneren dat ik in een "vrouwen"vak zat.
Was je zo wild van mijn look-a-like?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb alle tijd nu.....moet je me wel in een rolstoel zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed punt. Wanneer kan je? Japans was wel het beste
Geen probleem. Ben sterk zatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb alle tijd nu.....moet je me wel in een rolstoel zetten
Hey dat hebben ze bij Ado ook weleens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuip
Helaas niet, maar de week daarvoor deed hij het welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gooide hij na de wedstrijd dan ook een bezweet shirtje in dat vak?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuip
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was je zo wild van mijn look-a-like?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je niet halverwege de date weg vlucht aangezien ik je dan gewoon op de rem zet tot de film voorbij is
Dat is wel wat ambitieus. Pelle is een halve persoon groter dan jijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was je zo wild van mijn look-a-like?
Staat hij nog steeds geld te scheppen in China?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kan Pelle zijn carrière afronden bij AZ
Goede date welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je niet halverwege de date weg vlucht aangezien ik je dan gewoon op de rem zet tot de film voorbij is
owquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het wel. Dan kan hij daarna mooi naar AZ.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat hij nog steeds geld te scheppen in China?
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas niet, maar de week daarvoor deed hij het wel
Hou op met me hoor Flipquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het wel. Dan kan hij daarna mooi naar AZ.
Hattrickje tegen Feyenoord
de damesvoetballers ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doen
Oeiiiiquote:
Misschien wel een nieuwe markt qua vrouwen voor je, al die vrouwen in een rolstoel.quote:
Bij voetbal is dat (zeer vervelend) wat normaler.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doen
zonde. zitten op zich wel een paar leuke dames tussenquote:
Normaliter is het niet de markt waarin ik het zoek moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta voor alles open. Op een gegeven moment moet je toch wat wil je niet met 36 katten eindigenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeiiii![]()
Je bent uitzondering op de regel natuurlijk
[..]
Misschien wel een nieuwe markt qua vrouwen voor je, al die vrouwen in een rolstoel.
[..]
Bij voetbal is dat (zeer vervelend) wat normaler.
ik wilde een grap maken maar....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.....maar wel van mannen die me in een rolstoel zetten
Bedoel je dan de rolstoelvoetbalsters?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde. zitten op zich wel een paar leuke dames tussen
Dames voetbal ook hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je bent niet grappig?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken maar....
Dat zullen we tegen die tijd nog wel eens zienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hou op met me hoor Flip![]()
Pelle legt er nooit 3 in het mandje tegen ons. Daar zijn we veel te goed voor![]()
nee, de reserverbankquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedoel je dan de rolstoelvoetbalsters?
die bedoel ik ook.quote:
hebben jullie 3fm al overgezet naar KINK op het werk?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kink?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hebben jullie 3fm al overgezet naar KINK op het werk?
Doe maar niet nee.....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken maar....
Het is beter om dat te voorkomen. Met 36 katten kun je alleen kattenvrouwtjes vinden en dan hebben jullie niet genoeg ruimte voor de katten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Normaliter is het niet de markt waarin ik het zoek moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta voor alles open. Op een gegeven moment moet je toch wat wil je niet met 36 katten eindigen
Haagsie is een beetje jaloers Kiidquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil jouw reputatie niet schaden
online en via DAB+quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MUZ / KINK...is terug, vanaf 1 februari online #2 Kick off day
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie is een beetje jaloers Kiid
Heb deze link echt al 30 keer voorbij zien komen de laatste dagenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MUZ / KINK...is terug, vanaf 1 februari online #2 Kick off day
ah, jammer welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
online en via DAB+
dus niet op fm, dus niet echt een optie hier
ja sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb deze link echt al 30 keer voorbij zien komen de laatste dagen
Klopt!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.
doet ie zelf welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil jouw reputatie niet schaden
ik had vol goede moed een dab+ radio gekocht.quote:
hou die gedachte vastquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.
Hey kan je weer inloggen?quote:
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.quote:
Dag nootjes, goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.
Yo flips hows u?quote:
Nou het is gelukt hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb zin in een beker koffie.....
Oh laat maar geen zin meer om dm te sturen.quote:
Haha daar had je me weerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh laat maar geen zin meer om dm te sturen.
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie meequote:
Oeh lekker hoor....wat zijn de mannen lief voor me vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie mee
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie mee
Als je met veel collega's werkt wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb scquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb sc
Yooooquote:
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?quote:
Hahaha goeie grapquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb sc
hoiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?
i know, right.quote:
Bijna, donkerblond.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyyquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ben te jongquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bijna, donkerblond.
Jij brunette, rond de 25-30, knap en gezellig?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyy
griepje?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Hey jij daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overlevenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik te oud, ben bijna 30 besef ik me net
Slow downnnnquote:
Ja zoiets, wel echt kutste griep everquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
griepje?
alles prima eigenlijk wel
Opa!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik te oud, ben bijna 30 besef ik me net
JIJ BEGINTquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overleven
[..]
Slow downnnn
96quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed, er is hier vanochtend ingebrokenquote:
wink ;pquote:
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit. Loop lekker zelf denk ik dan. De dikkerds blijven ook altijd zitten en halen nooit...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.
ja godverdommequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Maar jij bent nog zo jong dus?
Hhahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
skklquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
oei, heb je mannengriep?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Slow downnnn
[..]
Ja zoiets, wel echt kutste griep ever
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]he HPLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
96
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shitttt. Ook die van jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed, er is hier vanochtend ingebrokenallemaal laptops en iphones weg.
[..]
wink ;p
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Zeer schattigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
Nog iets meer dan een maand en ik ben 25 jongens
Middagdutjes zijn de beste....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Shitttt. Ook die van jou?
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.Stop.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Arme jij. Beterschapquote:
Hammertimequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.
[..]
Stop.
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niemand die het weet, maar postcount is onderdeel, abo ook en notes zijn negatief
Cant touch this.quote:
Valt mee, voor iemand die de helft lang geregistreerd is heb je de helft aantal punten in vergelijking met mijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ik
Ben ook erg blij dat ik dat bij huidig werkgever niet hoef te doen. Sowieso ook beter om af en toe zelf op te staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Loop lekker zelf denk ik dan. De dikkerds blijven ook altijd zitten en halen nooit...
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZ / Wie heeft de hoogste score?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ik
christus, haagsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / Wie heeft de hoogste score?
Echt walgelijk dat er dus iemand moet zijn geweest die nu dus ook aan het werk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.
[..]
Stop.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ook erg blij dat ik dat bij huidig werkgever niet hoef te doen. Sowieso ook beter om af en toe zelf op te staan.
[..]Zeker weten. Bij elk toiletbezoekje doe ik ook altijd oefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja doorbloeding moet ook doorgaan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, precies.. .je ziet hier ook iedereen elkaar zo wantrouwend aankijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt walgelijk dat er dus iemand moet zijn geweest die nu dus ook aan het werk is.
Herkenbaarquote:
hoeveel heb jij er inmiddels?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Bij elk toiletbezoekje doe ik ook altijd oefeningenmaarja doorbloeding moet ook doorgaan he
Je doet oefeningen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkenquote:
Nee, dat had ik graag gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had je gisteren nog gezien hoe hij toegaf dat hij constant caret
Bij jou was het inderdaad een vrij overbodige vraagquote:
inderdaddquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij jou was het inderdadd een vrij overbodige vraag
Mooie FoBoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
too slow kennelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast voor jij dit postte
je zou slapend rijk kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Welk luchtje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, flips, wat was dat luchtje ook alweer, en zal ik het opdoen?
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijtquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijt
sowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of jij bent te snel.
Net als met alles.
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.quote:
Vind ik heel fijn. Je bent een goede vriend.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t gooooquote:
Bestaat dat nogquote:
Mijn eigenwaarde kan dat niet aanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou slapend rijk kunnen worden
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Korsakovquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat korsakoff toch lichtelijk op is gaan spelen
dat siert jequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t goooo
[..]
Bestaat dat nog
[..]
Mijn eigenwaarde kan dat niet aan
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?
hmm, dus dat iig niet, ok, thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeft
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeft
https://www.cambridge.org(...)368AB874B924711F713Bquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ntvg.nl/artikelen/het-syndroom-van-korsakoff/volledig
En als het iemand is die niet je vriend is, maar wel Diesel op heeft?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik twijfelde dus, had gegoogled en toen was de eerste hit korsakoff, maar wiki doet weer met een v, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://www.cambridge.org(...)368AB874B924711F713B
Ik heb geleerd dat het korsakov is. Nederlandse benaming Korsakoff?
Ik weet niet wie dat is hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t goooo
Dan begin ik flirterig te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als het iemand is die niet je vriend is, maar wel Diesel op heeft?
Ik vraag dit voor een vriend.
over jou? altijd.quote:
Weet het ook even niet meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijt
okquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet het ook even niet meer.
Weet wel dat ik die millions voor mannen ook wel lekker vond ooit :$
is goed. doe maar 1,5 uur danquote:
Zaken doen noemen ze datquote:
Waarom dat? Na een twijfelperiode ben ik inmiddels dolgelukkig met de mijnequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik ben trouwens sinds dit weekend weer single, jij ook? Bel me.
hmm, ja, op dat gezicht ga ik het niet winnenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Man met goed luchtje en dan nette kleding en gewoon mooi gezichtje![]()
Raap mij dan maar op van de grond hoor
is je leuke profielfoto met haar daarom weg van whatsappquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik ben trouwens sinds dit weekend weer single, jij ook? Bel me.
je hebt natuurlijk een fabuleus ipv mooi gezicht hehquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, op dat gezicht ga ik het niet winnen
voor opso sowieso een te oud gezichtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk een fabuleus ipv mooi gezicht heh
Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
is je leuke profielfoto met haar daarom weg van whatsapp
die valt op blote billengezichtjes jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor opso sowieso een te oud gezicht
Of je daar nou vrolijk vam moet worden is een ander verhaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of je daar nou vrolijk vam moet worden is een ander verhaal
vamquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
ook goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahah hell noquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dan maak ik een kans, alles kan kapot
Kiid heeft hele rare smaakquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gay was zou ik Moira keihard doen, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik gay zou zijn zou ik kiid echt zo hard doen.
Ik zal het tegen d'r zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij gay was zou ik Moira keihard doen, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Naar welk museum gaan jullie eigenlijk.....of skippen jullie dat al meteen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FOAMquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Naar welk museum gaan jullie eigenlijk.....of skippen jullie dat al meteen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Succes, niet over rare dingen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt onder raar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes, niet over rare dingen praten
Dit zou ik zelfs doen als Mono geen gay wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sugarmomquote:
Ook dat zal ik doorgeven aan d'r.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...
klopt, maar dit paste beter in de context.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...
Dit weet ze al hoor, denk ik, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook dat zal ik doorgeven aan d'r.
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc. Gewoon, luchtig houden.
Dat zijn juist goede onderwerpen, wat ben jij voor amateur.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc. Gewoon, luchtig houden.
Dit zit in La Grande Bellezzaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.
daarom ben jij dus singlequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn juist goede onderwerpen, wat ben jij voor amateur.
Eh...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.
Je weet pas of iemand van je houdt als ze je scheten accepteert en omarmtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel waar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet pas of iemand van je houdt als ze je scheten accepteert en omarmt
kan je in een hoekje huilenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen benoemenswaardige exen en ik ben ook single.. en nu?
Figuurlijk gesprokenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel scheten omarmen nogal lastig is, gezien het een gas is en geen vaste substantie
wow, heb jij soms scheikunde gestudeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel scheten omarmen nogal lastig is, gezien het een gas is en geen vaste substantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |