Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Maar laten we eerlijk blijven. Vrouwen zijn leuk, maar Dragonball is ook heel leuk
Vergelijk je Ronaldo en Pelle nou met DBS?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Ik moet er zelf ook nog aan wennenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje,
Nog steeds raar om jou zo vroeg te zien.
je hebt helemaal geen nieuw ritme nodig johquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog aan wennen
Waarom deed je het ook alweer?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog aan wennen
jijw as om 6 uur wakker?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ik om 6 nog helemaal #hyped wakker werd, ben ik nu meer vermoeid, dus tja...
Ga nog ff 2 uurtjes terug dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ik om 6 nog helemaal #hyped wakker werd, ben ik nu meer vermoeid, dus tja...
Misschien een stomme vraag, maar heeft het effect op je scriptie of je hem 's nachts opmaakt of overdag?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met scriptie aan de slag gaan vergt een beter ritme
de scriptie zal er weinig van merkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar heeft het effect op je scriptie of je hem 's nachts opmaakt of overdag?
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de scriptie zal er weinig van merkenmaar als ik meer in de nacht leef ga ik automatisch meer feestbeest uithangen ipv eraan werken
Ik had nacht hiervoor ook maar een klein aantal uurtjes slaap, maar door hyped te zijn werd ik vandaag ook vroeg wakker dus. En ik weet dat dat echt niet goed voor me is, maar als je dan weer gaat slapen en wakker wordt, word je meer vercracked wakkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft naatje de kracht er niet voor, getuige het gm topic
De nachtbagger met I. en Naatje samen is wel druk hoor. Zonder 1 van die 2 stukken minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?
maandag op dinsdag bedoel je (qua afgelopen nacht), nou, ik kreeg dus nog een appje van iemand die aan het losgaan was in de melkweg...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?
Nou, op een dinsdag of woensdag avond is er nog genoeg te beleven als je in een studentenstad woontquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, logisch wel. Maar je wilt er toch wel een beetje goed uit zien voor je date ofnie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had nacht hiervoor ook maar een klein aantal uurtjes slaap, maar door hyped te zijn werd ik vandaag ook vroeg wakker dus. En ik weet dat dat echt niet goed voor me is, maar als je dan weer gaat slapen en wakker wordt, word je meer vercracked wakker
Zeker, maar dat gaat helemaal lukken als ik gedoucht heb en weer fresh benquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, logisch wel. Maar je wilt er toch wel een beetje goed uit zien voor je date ofnie?
Lekker bezig goos. 💪quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat gaat helemaal lukken als ik gedoucht heb en weer fresh ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |