Mooie FoBoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
too slow kennelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast voor jij dit postte
je zou slapend rijk kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Welk luchtje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, flips, wat was dat luchtje ook alweer, en zal ik het opdoen?
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijtquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijt
sowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of jij bent te snel.
Net als met alles.
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.quote:
Vind ik heel fijn. Je bent een goede vriend.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t gooooquote:
Bestaat dat nogquote:
Mijn eigenwaarde kan dat niet aanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou slapend rijk kunnen worden
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Korsakovquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat korsakoff toch lichtelijk op is gaan spelen
dat siert jequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t goooo
[..]
Bestaat dat nog
[..]
Mijn eigenwaarde kan dat niet aan
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?
hmm, dus dat iig niet, ok, thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |