Gelachen.quote:
dan heb je van die mensen die altijd overuren draaien en trots zijn dat ze zoveel werkenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
Eens met tt
Werk is weggooien van je leven
Bedankt.quote:
maandje vakantie gehadquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey mongooltje, wat toevallig dat je er weer bent
Heerlijk tochquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je werk nou kut vinden, je werkt niet eens maar zit te FOK!ken.
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maak je de secretaresse ook wel eens klaar?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoen
het wakker worden, klaarmaken, reizen, etc hoort er ook allemaal bij
ik ben de jongste hier, de rest zijn half-kalende mannen met een bierbuik en 40+ vrouwen met een kort kapsel die altijd veel te lang bij de koffieautomaat staanquote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je de secretaresse ook wel eens klaar?
Ze hebben ook gelijk over die millenials. Geen instelling meer.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoen
het wakker worden, klaarmaken, reizen, etc hoort er ook allemaal bij
Stel je je eens voor dat je iedere dag vroeg moet opstaan om dan vervolgens 8 uur lang te fokken achter elkaarquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oei, maar die zijn misschien wel heel gewilligquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de jongste hier, de rest zijn half-kalende mannen met een bierbuik en 40+ vrouwen met een kort kapsel die altijd veel te lang bij de koffieautomaat staan
Als je het zo bekijkt. Dat klinkt inderdaad vrij ernstig.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je je eens voor dat je iedere dag vroeg moet opstaan om dan vervolgens 8 uur lang te fokken achter elkaar
ach, heb je hem weerquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
Waar zijn je goede voornemens hans?
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdientquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hebben ook gelijk met die millenials. Geen instelling meer.
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, maar die zijn misschien wel heel gewillig
loop niet zo te jankenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
Daar doe je iedereen een plezier mee.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn leven komt op de rit, dus ik denk hier niet zo vaak meer te komen.
dit doet mij goedquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doe je iedereen een plezier mee.
liever uitkering of basisinkomen ook al verdien ik dan minderquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Bij mij wel. Als je op een lab werkt waar ook veel microbiologie wordt uitgeoefend dan zijn er vaak net zoveel vrouwen als mannen. Ga je veel chemischer dan moet je het doen met een grottrolquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?
Jammer dat de op één na leukste mod de crew heeft verlaten.quote:
de maatschappij boeit mij echt geen ene keukenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.
Hey tardisquote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Jeetjequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat moeten we anders doen juffrouw?
niks mis meequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Terwijl je zoveel te danken hebt aan alles wat er is opgebouwd.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
Ga eens aan het werk, 10%.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:24 schreef alexlefou het volgende:
Bij mieren werkt maar 10 percent van de populatie
Wat een simpele is het toch.quote:
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''quote:
Noem je Hermann nou een dik varken?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Hermann is mijn favoriete Hammie
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!
Allebei kan toch ook?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozen
jij lijkt me iemand die niet van het leven kan genieten dus daarom voldoening moet halen uit werken
Hoe laat start je dan ?quote:
Ik kan dat niet doen, maar soms start ik niet om 8 uur.. niemand die daar toch achter komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet normaal van 8 tot half 5 maar ga meestal een paar uur eerder weg
Prettig Pasen, alvast.quote:
ik neem buiten het werk nooit opquote:Op maandag 4 februari 2019 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om half 5 naar huis gaan is al een probleem.. BEN JE DAN WEL BEREIKBAAR DAN ?
Ik soms wel, maar dat hangt er vanaf wie het isquote:
Ik heb gelijk zin in rolladequote:
Ben je een zzp-ert ?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel, en dan schrijf ik later een uurtje bij
Zo, nu ik ookquote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelijk zin in rollade![]()
Inb4 je bent er zelf een
mijn voormalige baas kwam altijd een halfuur eerder op het werk om koffie te drinken en schreef het als 1 overuurquote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel, en dan schrijf ik later een uurtje bij
Klinkt goed.quote:
Met champignonsaus, hasselback aardappeltjes en als toetje, tiramisuquote:
Ik hoef geen sausquote:Op maandag 4 februari 2019 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met champignonsaus, hasselback aardappeltjes en als toetje, tiramisu
En dit zeg jijquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verstandig, je bent al dik genoeg
Koekoekjesquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oke dan nietquote:
sowww halloooquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja.quote:
Enig!quote:
Jezus, wat slechtquote:
HEE ONZE ZWARTE KWARKquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bentquote:
Nee, niks.quote:
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstofquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
haha nog mad omdat je zat te carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bent
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Is goed.quote:
Hoiquote:
Ik krijg nog 100 euro van jequote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.quote:
Nu ben je wel echt mad aan het carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.
Zo lief
Post eens een pic van als je gewonnen hebt dan is er voor mij ook nog iets positiefs aan.
Hüttenkäsequote:
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.quote:
Geniet, maar consumeer met matequote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie niet wat dat toe zou voegen aan mijn leven, word je alleen maar dik van
Eindelijk geeft ie het toe. Nu ga ik weer normaal doenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
Ik lieg niet graag maar door iemand weer rust in zijn leven te kunnen geven heb ik het er wel eens voor over. Geen dank.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eindelijk geeft ie het toe. Nu ga ik weer normaal doen
Huttenkwarkquote:
Ja, dikke vlokken met sneeuw, het blijft alleen niet liggen.quote:
Vanillekwarkquote:
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.quote:
Bedoelde eigenlijk het productquote:
Inderdaad, volle kwark beste kwark.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.![]()
Als het maar niet mager is.
Okee Haagsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het product
[..]
Inderdaad, volle kwark beste kwark.
Nou vooruit jij ookquote:
Pardon?quote:
ja maar mager is wel magerderquote:Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.![]()
Als het maar niet mager is.
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks hahaquote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in Heks'nkaas.
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
Ach ik vind het ook wel weer lekker om naar huis te fietsen maar naar het werk toe fietsen vind ik ook geen probleem.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het enige gedeelte van werk dat voldoening geeft is naar huis fietsen
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat danquote:Op maandag 4 februari 2019 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen niet eens een beetje omhoog.
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieënquote:
Dan zou het eigenlijk kaas moeten zijn wat ze zelf heeft geproduceerd.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
haha hier snap ik alles vanquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat dan
mwa, ik vind het niet viesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieën
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.quote:
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik nietquote:
zit er zoetstof in magere kwark?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik niet
dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Hangt er vanaf welke je koopt, die van Optimel bijv. heeft wel zoetstoffenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit er zoetstof in magere kwark?
erg zoet vind ik het niet
Vergeet je nou het woord “jullie”?quote:
Dit.quote:
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offlinequote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Nou sorry hoor.quote:
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Als ik toch ergens wel niks mee heb is het dat wel.
(lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offline
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugs
echt hè, nu al te veel gezopenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
Ik weet niet wat ik daar deed.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel opquote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee die zet ik dan in VBL SC maat.
Die millenials beginnen steeds vroeger.quote:
zin om te crossquoten nuquote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel op
Ik wel, een dikke flater slaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar deed.
Valt mee. Is beter dan je denkt daar.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel op
haha ja en werken geeft voldoening zekerquote:Op maandag 4 februari 2019 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee. Is beter dan je denkt daar.
ik hou hem lekker warm voor jequote:Op maandag 4 februari 2019 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal blij zijn als ik mijn bed weer zie
Maakt niet uit.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, een dikke flater slaan.
en ik plas regelmatig in bedquote:Op maandag 4 februari 2019 13:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Genoeg lichaam om warmte te produceren inderdaad.
sowquote:Op maandag 4 februari 2019 13:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Genoeg lichaam om warmte te produceren inderdaad.
Dat laat ik tegenwoordig iemand voor me doen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
studenten aftroggelen is niet werken
Dat is juist. Behalve als de instelling van een zak hooi hebt. (lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ja en werken geeft voldoening zeker
Klopt, ik had eerder vandaag ook een momentje.quote:
ach, gelukkig ben ik beter dan jij in haxballquote:Op maandag 4 februari 2019 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is juist. Behalve als de instelling van een zak hooi hebt. (lol)
Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?quote:
Never maat. Hoe lang heb je al niet gespeeld?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, gelukkig ben ik beter dan jij in haxball
hij heeft het elke week over zelfmoordquote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?
al jaren niet meer wat boekdelen spreekt over jouw niveauquote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Never maat. Hoe lang heb je al niet gespeeld?
wietgrapjes en notesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
TARDIS. en zelfmoordpraat, name a more iconic duo.
Nee daar kan ik niet mee inloggen om één of andere reden. Maar ik ben niet geband. Een bug ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?
Mijn posts zijn ironisch, mijn depressie is chronisch zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het elke week over zelfmoord
alleen Nederlands graagquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
TARDIS. en zelfmoordpraat, name a more iconic duo.
Oh... ja ik let niet zo veel op wat hij post maar oké… dacht misschien dat dat account zelfmoord gepleegd had ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het elke week over zelfmoord
1v1 zou ik je KEI-hard inmakenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al jaren niet meer wat boekdelen spreekt over jouw niveau
Vreemd.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee daar kan ik niet mee inloggen om één of andere reden. Maar ik ben niet geband. Een bug ofzo.
of watquote:Op maandag 4 februari 2019 13:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent te dom voor andere talen of wat?
zelfs Guus zou jou met 10-0 afslachtenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1v1 zou ik je KEI-hard inmaken
Deze jongen speelt 2x per week, tijdens de reclames van VI.
Heel opmerkzaam inderdaad.quote:
zal wel het jaargetijde zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam inderdaad.
Sorry voor de zelfmoordposts nog, trouwens. Ik weet niet wat me bezielde.
koop nintendo online voor mijquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef Superdonald het volgende:
Wie vanavond Super Smash Ultimate kom 1v1.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam inderdaad.
Sorry voor de zelfmoordposts nog, trouwens. Ik weet niet wat me bezielde.
Die dude kan er nog minder van dan jij.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Guus zou jou met 10-0 afslachten
preciesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dude kan er nog minder van dan jij.
vreemdquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd als ik aan Donald duck denk, denk ik aan dit.
[ afbeelding ]
Vanavond een potje?quote:
ja, moet ik mijn paypal sturen of hoe wil je het doenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:53 schreef Superdonald het volgende:
[..]
is toch echt 20 euro voor een jaar ofzo?
Van wie?quote:
Pussyquote:Op maandag 4 februari 2019 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn agenda staat al vol vanavond
Stuur even creditcardnummer, verloopdatum en cvccode, dan komt het wel goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, moet ik mijn paypal sturen of hoe wil je het doen
Alsjeblieft dan maar.quote:
Leuke act Herman.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik laat mij niet gek maken door iemand die veel slechter in hax is
Geen dankjewel?quote:
Ik wou altijd al 2 petten op binnen mijn functie maar ik vind dit niet leuk.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij als ambtenaren zijn nu de belastingbetalers en de belastingtrekkers
Maar lang niet iedereen denkt er zo over.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik zie opkomen voor de zwakkere als iets vanzelfsprekends
Zeg dat ff tegen stallekje.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoeft er niet boos over te worden, het is maar een spelletje
Bizar.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik zit liever in discordservers die gemaakt zijn om zwakkeren uit te scheldenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
als dat fijn voor jou voeltquote:Op maandag 4 februari 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit liever in discordservers die gemaakt zijn om zwakkeren uit te schelden
Dan zijn we geen sokbro's vandaag.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb ook bacon en eggs sokken, maar niet aan
met een krokant gevoel de weg opquote:Op maandag 4 februari 2019 14:06 schreef HPLC het volgende:
Lekker de fapsokken van Hermann en TARDIS. aan
Dat gaat inderdaad over Guus_Ongeluk13quote:
picsquote:Op maandag 4 februari 2019 14:13 schreef SideEffect het volgende:
Lekker een gat in de kraag van mijn t-shirt kom ik net achter
broek uit en dan picsquote:Op maandag 4 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zoiets doe je onder je broek aan
daar moet je hoofd doorheenquote:Op maandag 4 februari 2019 14:13 schreef SideEffect het volgende:
Lekker een gat in de kraag van mijn t-shirt kom ik net achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |