Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?quote:
Never maat. Hoe lang heb je al niet gespeeld?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, gelukkig ben ik beter dan jij in haxball
hij heeft het elke week over zelfmoordquote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?
al jaren niet meer wat boekdelen spreekt over jouw niveauquote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Never maat. Hoe lang heb je al niet gespeeld?
wietgrapjes en notesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
TARDIS. en zelfmoordpraat, name a more iconic duo.
Nee daar kan ik niet mee inloggen om één of andere reden. Maar ik ben niet geband. Een bug ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week had je het over zelfmoord, is het daarom dat je nu niet meer met je tardis account post?
Mijn posts zijn ironisch, mijn depressie is chronisch zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het elke week over zelfmoord
alleen Nederlands graagquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
TARDIS. en zelfmoordpraat, name a more iconic duo.
Oh... ja ik let niet zo veel op wat hij post maar oké… dacht misschien dat dat account zelfmoord gepleegd had ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het elke week over zelfmoord
1v1 zou ik je KEI-hard inmakenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al jaren niet meer wat boekdelen spreekt over jouw niveau
Vreemd.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee daar kan ik niet mee inloggen om één of andere reden. Maar ik ben niet geband. Een bug ofzo.
of watquote:Op maandag 4 februari 2019 13:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent te dom voor andere talen of wat?
zelfs Guus zou jou met 10-0 afslachtenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1v1 zou ik je KEI-hard inmaken
Deze jongen speelt 2x per week, tijdens de reclames van VI.
Heel opmerkzaam inderdaad.quote:
zal wel het jaargetijde zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam inderdaad.
Sorry voor de zelfmoordposts nog, trouwens. Ik weet niet wat me bezielde.
koop nintendo online voor mijquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef Superdonald het volgende:
Wie vanavond Super Smash Ultimate kom 1v1.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam inderdaad.
Sorry voor de zelfmoordposts nog, trouwens. Ik weet niet wat me bezielde.
Die dude kan er nog minder van dan jij.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Guus zou jou met 10-0 afslachten
preciesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dude kan er nog minder van dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |