maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel opquote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee die zet ik dan in VBL SC maat.
Die millenials beginnen steeds vroeger.quote:
zin om te crossquoten nuquote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel op
Ik wel, een dikke flater slaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar deed.
Valt mee. Is beter dan je denkt daar.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar heeft niemand humor dus dan vallen de meest middelmatige grappen al snel op
haha ja en werken geeft voldoening zekerquote:Op maandag 4 februari 2019 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee. Is beter dan je denkt daar.
ik hou hem lekker warm voor jequote:Op maandag 4 februari 2019 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal blij zijn als ik mijn bed weer zie
Maakt niet uit.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, een dikke flater slaan.
en ik plas regelmatig in bedquote:Op maandag 4 februari 2019 13:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Genoeg lichaam om warmte te produceren inderdaad.
sowquote:Op maandag 4 februari 2019 13:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Genoeg lichaam om warmte te produceren inderdaad.
Dat laat ik tegenwoordig iemand voor me doen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
studenten aftroggelen is niet werken
Dat is juist. Behalve als de instelling van een zak hooi hebt. (lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ja en werken geeft voldoening zeker
Klopt, ik had eerder vandaag ook een momentje.quote:
ach, gelukkig ben ik beter dan jij in haxballquote:Op maandag 4 februari 2019 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is juist. Behalve als de instelling van een zak hooi hebt. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |