Hey tardisquote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Jeetjequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat moeten we anders doen juffrouw?
niks mis meequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Terwijl je zoveel te danken hebt aan alles wat er is opgebouwd.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
Ga eens aan het werk, 10%.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:24 schreef alexlefou het volgende:
Bij mieren werkt maar 10 percent van de populatie
Wat een simpele is het toch.quote:
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''quote:
Noem je Hermann nou een dik varken?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Hermann is mijn favoriete Hammie
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!
Allebei kan toch ook?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozen
jij lijkt me iemand die niet van het leven kan genieten dus daarom voldoening moet halen uit werken
Hoe laat start je dan ?quote:
Ik kan dat niet doen, maar soms start ik niet om 8 uur.. niemand die daar toch achter komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet normaal van 8 tot half 5 maar ga meestal een paar uur eerder weg
Prettig Pasen, alvast.quote:
ik neem buiten het werk nooit opquote:Op maandag 4 februari 2019 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om half 5 naar huis gaan is al een probleem.. BEN JE DAN WEL BEREIKBAAR DAN ?
Ik soms wel, maar dat hangt er vanaf wie het isquote:
Ik heb gelijk zin in rolladequote:
Ben je een zzp-ert ?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel, en dan schrijf ik later een uurtje bij
Zo, nu ik ookquote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelijk zin in rollade![]()
Inb4 je bent er zelf een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |