waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdientquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hebben ook gelijk met die millenials. Geen instelling meer.
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, maar die zijn misschien wel heel gewillig
loop niet zo te jankenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
Daar doe je iedereen een plezier mee.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn leven komt op de rit, dus ik denk hier niet zo vaak meer te komen.
dit doet mij goedquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doe je iedereen een plezier mee.
liever uitkering of basisinkomen ook al verdien ik dan minderquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Bij mij wel. Als je op een lab werkt waar ook veel microbiologie wordt uitgeoefend dan zijn er vaak net zoveel vrouwen als mannen. Ga je veel chemischer dan moet je het doen met een grottrolquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?
Jammer dat de op één na leukste mod de crew heeft verlaten.quote:
de maatschappij boeit mij echt geen ene keukenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |