Gelachen.quote:
dan heb je van die mensen die altijd overuren draaien en trots zijn dat ze zoveel werkenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
Eens met tt
Werk is weggooien van je leven
Bedankt.quote:
maandje vakantie gehadquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey mongooltje, wat toevallig dat je er weer bent
Heerlijk tochquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je werk nou kut vinden, je werkt niet eens maar zit te FOK!ken.
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maak je de secretaresse ook wel eens klaar?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoen
het wakker worden, klaarmaken, reizen, etc hoort er ook allemaal bij
ik ben de jongste hier, de rest zijn half-kalende mannen met een bierbuik en 40+ vrouwen met een kort kapsel die altijd veel te lang bij de koffieautomaat staanquote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je de secretaresse ook wel eens klaar?
Ze hebben ook gelijk over die millenials. Geen instelling meer.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om de vrije tijd die je moet inleveren. zit nu gewoon mijn tijd te verdoen
het wakker worden, klaarmaken, reizen, etc hoort er ook allemaal bij
Stel je je eens voor dat je iedere dag vroeg moet opstaan om dan vervolgens 8 uur lang te fokken achter elkaarquote:Op maandag 4 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oei, maar die zijn misschien wel heel gewilligquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de jongste hier, de rest zijn half-kalende mannen met een bierbuik en 40+ vrouwen met een kort kapsel die altijd veel te lang bij de koffieautomaat staan
Als je het zo bekijkt. Dat klinkt inderdaad vrij ernstig.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je je eens voor dat je iedere dag vroeg moet opstaan om dan vervolgens 8 uur lang te fokken achter elkaar
ach, heb je hem weerquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
Waar zijn je goede voornemens hans?
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdientquote:Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hebben ook gelijk met die millenials. Geen instelling meer.
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, maar die zijn misschien wel heel gewillig
loop niet zo te jankenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een groot gedeelte van mijn korte leven willen wijden aan iets dat er alleen maar voor zorgt dat mijn bedrijf wat extra euro's verdient
Daar doe je iedereen een plezier mee.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn leven komt op de rit, dus ik denk hier niet zo vaak meer te komen.
dit doet mij goedquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doe je iedereen een plezier mee.
liever uitkering of basisinkomen ook al verdien ik dan minderquote:Op maandag 4 februari 2019 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je er zelf ook euro's mee verdient?
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Bij mij wel. Als je op een lab werkt waar ook veel microbiologie wordt uitgeoefend dan zijn er vaak net zoveel vrouwen als mannen. Ga je veel chemischer dan moet je het doen met een grottrolquote:Op maandag 4 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn er op het laboratorium nog wat hitsige dames aanwezig?
Jammer dat de op één na leukste mod de crew heeft verlaten.quote:
de maatschappij boeit mij echt geen ene keukenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je iets wil toevoegen in de maatschappij i.p.v. alleen maar thuis te zitten en niks doen? Tenzij je dat laatste wel liever doet.
Hey tardisquote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Jeetjequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat moeten we anders doen juffrouw?
niks mis meequote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
ik care flink, hele weekend gejankt
Terwijl je zoveel te danken hebt aan alles wat er is opgebouwd.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de maatschappij boeit mij echt geen ene keuken
Ga eens aan het werk, 10%.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:24 schreef alexlefou het volgende:
Bij mieren werkt maar 10 percent van de populatie
Wat een simpele is het toch.quote:
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''quote:
Noem je Hermann nou een dik varken?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Hermann is mijn favoriete Hammie
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ik straks op mijn sterfbed denk ''nou zeg, blij dat ik al die uren in de maatschappij heb gestoken''
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja beter in gamen fappen en Taylor Swift zingen. Dat is pas iets waar je trots op mag zijn!!!!!!
Allebei kan toch ook?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik tenminste nog nutteloze dingen gedaan waar ik zelf voor heb gekozen
jij lijkt me iemand die niet van het leven kan genieten dus daarom voldoening moet halen uit werken
Hoe laat start je dan ?quote:
Ik kan dat niet doen, maar soms start ik niet om 8 uur.. niemand die daar toch achter komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet normaal van 8 tot half 5 maar ga meestal een paar uur eerder weg
Prettig Pasen, alvast.quote:
ik neem buiten het werk nooit opquote:Op maandag 4 februari 2019 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om half 5 naar huis gaan is al een probleem.. BEN JE DAN WEL BEREIKBAAR DAN ?
Ik soms wel, maar dat hangt er vanaf wie het isquote:
Ik heb gelijk zin in rolladequote:
Ben je een zzp-ert ?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel, en dan schrijf ik later een uurtje bij
Zo, nu ik ookquote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelijk zin in rollade![]()
Inb4 je bent er zelf een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |