HEE ONZE ZWARTE KWARKquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bentquote:
Nee, niks.quote:
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstofquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
haha nog mad omdat je zat te carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bent
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Is goed.quote:
Hoiquote:
Ik krijg nog 100 euro van jequote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.quote:
Nu ben je wel echt mad aan het carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.
Zo lief
Post eens een pic van als je gewonnen hebt dan is er voor mij ook nog iets positiefs aan.
Hüttenkäsequote:
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.quote:
Geniet, maar consumeer met matequote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie niet wat dat toe zou voegen aan mijn leven, word je alleen maar dik van
Eindelijk geeft ie het toe. Nu ga ik weer normaal doenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |