mijn voormalige baas kwam altijd een halfuur eerder op het werk om koffie te drinken en schreef het als 1 overuurquote:Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel, en dan schrijf ik later een uurtje bij
Klinkt goed.quote:
Met champignonsaus, hasselback aardappeltjes en als toetje, tiramisuquote:
Ik hoef geen sausquote:Op maandag 4 februari 2019 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met champignonsaus, hasselback aardappeltjes en als toetje, tiramisu
En dit zeg jijquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verstandig, je bent al dik genoeg
Koekoekjesquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oke dan nietquote:
sowww halloooquote:Op maandag 4 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja.quote:
Enig!quote:
Jezus, wat slechtquote:
HEE ONZE ZWARTE KWARKquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bentquote:
Nee, niks.quote:
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstofquote:Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk dan dikstof ofzo
haha nog mad omdat je zat te carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Net genoeg om te concluderen dat jij een megool bent
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Is goed.quote:
Hoiquote:
Ik krijg nog 100 euro van jequote:Op maandag 4 februari 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze bij jou op het werk teringdebielstof
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.quote:
Nu ben je wel echt mad aan het carenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook niets mooiers dan een downie de winst geven en zien hoe blij zo iemand er mee is.
Zo lief
Post eens een pic van als je gewonnen hebt dan is er voor mij ook nog iets positiefs aan.
Hüttenkäsequote:
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.quote:
Geniet, maar consumeer met matequote:Op maandag 4 februari 2019 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie niet wat dat toe zou voegen aan mijn leven, word je alleen maar dik van
Eindelijk geeft ie het toe. Nu ga ik weer normaal doenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
Ik lieg niet graag maar door iemand weer rust in zijn leven te kunnen geven heb ik het er wel eens voor over. Geen dank.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eindelijk geeft ie het toe. Nu ga ik weer normaal doen
Huttenkwarkquote:
Ja, dikke vlokken met sneeuw, het blijft alleen niet liggen.quote:
Vanillekwarkquote:
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.quote:
Bedoelde eigenlijk het productquote:
Inderdaad, volle kwark beste kwark.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.![]()
Als het maar niet mager is.
Okee Haagsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het product
[..]
Inderdaad, volle kwark beste kwark.
Nou vooruit jij ookquote:
Pardon?quote:
ja maar mager is wel magerderquote:Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.![]()
Als het maar niet mager is.
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks hahaquote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in Heks'nkaas.
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
Ach ik vind het ook wel weer lekker om naar huis te fietsen maar naar het werk toe fietsen vind ik ook geen probleem.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het enige gedeelte van werk dat voldoening geeft is naar huis fietsen
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat danquote:Op maandag 4 februari 2019 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen niet eens een beetje omhoog.
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieënquote:
Dan zou het eigenlijk kaas moeten zijn wat ze zelf heeft geproduceerd.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
haha hier snap ik alles vanquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat dan
mwa, ik vind het niet viesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieën
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.quote:
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik nietquote:
zit er zoetstof in magere kwark?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik niet
dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Hangt er vanaf welke je koopt, die van Optimel bijv. heeft wel zoetstoffenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit er zoetstof in magere kwark?
erg zoet vind ik het niet
Vergeet je nou het woord “jullie”?quote:
Dit.quote:
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offlinequote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Nou sorry hoor.quote:
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Als ik toch ergens wel niks mee heb is het dat wel.
(lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offline
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugs
echt hè, nu al te veel gezopenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
Ik weet niet wat ik daar deed.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |