Nou vooruit jij ookquote:
Pardon?quote:
ja maar mager is wel magerderquote:Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. maar sowieso is kwark wel lekker.![]()
Als het maar niet mager is.
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks hahaquote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in Heks'nkaas.
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
Ach ik vind het ook wel weer lekker om naar huis te fietsen maar naar het werk toe fietsen vind ik ook geen probleem.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het enige gedeelte van werk dat voldoening geeft is naar huis fietsen
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat danquote:Op maandag 4 februari 2019 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen niet eens een beetje omhoog.
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieënquote:
Dan zou het eigenlijk kaas moeten zijn wat ze zelf heeft geproduceerd.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In jouw geval is dat gewoon kaas snap je want je bent een heks haha
oh man wat ben ik toch grappig
haha hier snap ik alles vanquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijne ook niet ik maakte bewust een domme grap om dan net te doen alsof ik hilarisch was snap dat dan
mwa, ik vind het niet viesquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ook viezer, dus zonde van de calorieën
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.quote:
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik nietquote:
zit er zoetstof in magere kwark?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van zoetstoffen oid.. dus zulke producten eet / drink ik niet
dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Hangt er vanaf welke je koopt, die van Optimel bijv. heeft wel zoetstoffenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit er zoetstof in magere kwark?
erg zoet vind ik het niet
Vergeet je nou het woord “jullie”?quote:
Dit.quote:
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offlinequote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig is één op de tien grappen die ik maak nog wel eens hilarisch.
Nou sorry hoor.quote:
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Als ik toch ergens wel niks mee heb is het dat wel.
(lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei dan ben ik steeds 1 van die 10 keer net offline
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik, carnaval is meer voor de drank en niet de drugs
echt hè, nu al te veel gezopenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
Ik weet niet wat ik daar deed.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je nou het woord “jullie”?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |