Hey kan je weer inloggen?quote:
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.quote:
Dag nootjes, goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.
Yo flips hows u?quote:
Nou het is gelukt hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer het weer kan dan kan ik je een dm sturen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb zin in een beker koffie.....
Oh laat maar geen zin meer om dm te sturen.quote:
Haha daar had je me weerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh laat maar geen zin meer om dm te sturen.
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie meequote:
Oeh lekker hoor....wat zijn de mannen lief voor me vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie mee
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit neemt heel dienblad koffie mee
Als je met veel collega's werkt wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb scquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb sc
Yooooquote:
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?quote:
Hahaha goeie grapquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in deze sc gedragen we ons minder hatelijk als in klb sc
hoiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?
i know, right.quote:
Bijna, donkerblond.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ik jou ook niet, dus laten we maar even duidelijk tegen elkaar wezen. Ben je blond, rond de 25, knap en intelligent?
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyyquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yoooo
[..]
Ben te jongquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bijna, donkerblond.
Jij brunette, rond de 25-30, knap en gezellig?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyy
griepje?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er stond niet bij of je man of vrouw moet zijn dus. Heyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Hey jij daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overlevenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik te oud, ben bijna 30 besef ik me net
Slow downnnnquote:
Ja zoiets, wel echt kutste griep everquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
griepje?
alles prima eigenlijk wel
Opa!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik te oud, ben bijna 30 besef ik me net
JIJ BEGINTquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overleven
[..]
Slow downnnn
96quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed, er is hier vanochtend ingebrokenquote:
wink ;pquote:
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit. Loop lekker zelf denk ik dan. De dikkerds blijven ook altijd zitten en halen nooit...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.
ja godverdommequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Maar jij bent nog zo jong dus?
Hhahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
skklquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
oei, heb je mannengriep?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Slow downnnn
[..]
Ja zoiets, wel echt kutste griep ever
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]he HPLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
96
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shitttt. Ook die van jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed, er is hier vanochtend ingebrokenallemaal laptops en iphones weg.
[..]
wink ;p
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Zeer schattigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
Nog iets meer dan een maand en ik ben 25 jongens
Middagdutjes zijn de beste....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Shitttt. Ook die van jou?
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.Stop.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Arme jij. Beterschapquote:
Hammertimequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.
[..]
Stop.
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niemand die het weet, maar postcount is onderdeel, abo ook en notes zijn negatief
Cant touch this.quote:
Valt mee, voor iemand die de helft lang geregistreerd is heb je de helft aantal punten in vergelijking met mijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ik
Ben ook erg blij dat ik dat bij huidig werkgever niet hoef te doen. Sowieso ook beter om af en toe zelf op te staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Loop lekker zelf denk ik dan. De dikkerds blijven ook altijd zitten en halen nooit...
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZ / Wie heeft de hoogste score?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik heb veel te veel notes voor hoge scores denk ik
christus, haagsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / Wie heeft de hoogste score?
Echt walgelijk dat er dus iemand moet zijn geweest die nu dus ook aan het werk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.
[..]
Stop.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ook erg blij dat ik dat bij huidig werkgever niet hoef te doen. Sowieso ook beter om af en toe zelf op te staan.
[..]Zeker weten. Bij elk toiletbezoekje doe ik ook altijd oefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja doorbloeding moet ook doorgaan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, precies.. .je ziet hier ook iedereen elkaar zo wantrouwend aankijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt walgelijk dat er dus iemand moet zijn geweest die nu dus ook aan het werk is.
Herkenbaarquote:
hoeveel heb jij er inmiddels?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Bij elk toiletbezoekje doe ik ook altijd oefeningenmaarja doorbloeding moet ook doorgaan he
Je doet oefeningen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkenquote:
Nee, dat had ik graag gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had je gisteren nog gezien hoe hij toegaf dat hij constant caret
Bij jou was het inderdaad een vrij overbodige vraagquote:
inderdaddquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij jou was het inderdadd een vrij overbodige vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |