primaquote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Aaah......ik wilde de TT maken.......
Krijg je eens een complimentje, is het weer niet goed. Man man man.quote:
Ik moet even wennen aan je UI.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je eens een complimentje, is het weer niet goed. Man man man.
Ik twijfel of ik deze ga aanhouden. Misschien dat ik vanavond nog even opzoek ga naar een anderequote:
Ik ben nog geen fan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik deze ga aanhouden. Misschien dat ik vanavond nog even opzoek ga naar een andere
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
hoe kan ik ooit serieus doen als jullie dit doen
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Kip/ei verhaal ditquote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Niet gelezenquote:Op maandag 4 februari 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je aangesproken voelt.
Heet Driepink ook Hans dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je aangesproken voelt.
Omdat mensen achterlijk zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Waarom lezen mensen je berichten nog maar half. Typ ik een stukje waarin ik zeg dat ik vrijdag wegga, krijg ik terug: "Wanneer ga je weg?"
Waar ga je heen??quote:Op maandag 4 februari 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Waarom lezen mensen je berichten nog maar half. Typ ik een stukje waarin ik zeg dat ik vrijdag wegga, krijg ik terug: "Wanneer ga je weg?"
Eeehm neequote:Op maandag 4 februari 2019 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dubai.
Had je dat nog niet meegekregen?
Superschattigquote:Op maandag 4 februari 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ging mijn kat ook de eerste keer de trap af
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm nee![]()
![]()
Maar heerlijk voor je!
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je nu al een lijstje gemaakt met wat je allemaal wilt zien?
Sowieso de Burj Khalifa. Je kan daar niet heen gaan en niet die toren op zijn gegaanquote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.
Doen inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.
Dat was ik zeker van plan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso de Burj Khalifa. Je kan daar niet heen gaan en niet die toren op zijn gegaan
nope geen last van.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:01 schreef Driepink het volgende:
Ik krijg hier 1 grote tering op mijn scherm te zien.. geen enkel plaatje laad, kan niet quoten.. anderen hier ook last van?
Plaatje doet het hier niet op mobiel.quote:
Hier op laptop ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet op mobiel.
fixedquote:Op maandag 4 februari 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet op mobiel.
Neuh, jij wel?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je weer met de verkeerde piemel uit bed gestapt
Hohootjesquote:Op maandag 4 februari 2019 18:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat je geen ballen had was me al duidelijk, maar het is wel heel slecht met je gesteld dus
Knap.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
Staat een hardere wind dan ik dacht, ben met 32 gemiddeld thuisgekomenOp de gewone fiets dus
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen ballen heb, scheelt gewicht
Vergeet je missende penis niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen ballen heb, scheelt gewicht
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vergeet je missende penis niet.
Scheelt ook weer een microgram in jouw geval
Je haalt nu je eigen bericht over je ballen half omver..quote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Je kunt bij iets wat ontbreekt niet aangeven hoe zwaar of hoe groot het zou ijn.
Heb het gemiddelde van een normale man in de berekening meegenomen.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je haalt nu je eigen bericht over je ballen half omver..
Ik ook het gemiddelde gewicht van een Fok! penerquote:Op maandag 4 februari 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het gemiddelde van een normale man in de berekening meegenomen.
Toch fijn dat die dan even langs komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goh.....had even de huisarts op bezoek! En hij was al volledig op de hoogte gesteld door het ziekenhuis
Niet anders dan die van het ziekenhuis, maar vond z'n belangstelling al fijn genoegquote:Op maandag 4 februari 2019 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Toch fijn dat die dan even langs komt.Nog goede adviezen gekregen?
Een huisarts die aan huis komt spontaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goh.....had even de huisarts op bezoek! En hij was al volledig op de hoogte gesteld door het ziekenhuis
Ah top. Da's altijd wel mooi idd.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet anders dan die van het ziekenhuis, maar vond z'n belangstelling al fijn genoeg
Die zou je meer moeten hebben idd.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een huisarts die aan huis komt spontaan.![]()
Netjes toch?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet ie alleen maar omdat het een vrijgezelle vrouw isquote:Op maandag 4 februari 2019 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doet ie alleen maar omdat het een vrijgezelle vrouw is
zij heeft zijn grote instrument gedesinfecteerdquote:Op maandag 4 februari 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doet ie alleen maar omdat het een vrijgezelle vrouw is
primaquote:Op maandag 4 februari 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Denken dat ik dat durf hier. Flippiee vermoord me
Zeker na deze taalblunder.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zekerquote:
Terechtquote:Op maandag 4 februari 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi gezegd.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driep log maar uit, dit gaat niet meer goed komen.
Geef het voorbeeld eensquote:Op maandag 4 februari 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driep log maar uit, dit gaat niet meer goed komen.
Ga wegquote:Op maandag 4 februari 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij leert het maar niet.
Gewoon doen johquote:Op maandag 4 februari 2019 19:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet me inhouden niet iets op station te kopen maar heb echt honger.
Al heeeeel lang niet gehadquote:
Misschien wel.quote:
Confronterende vraag dit.quote:
Dat rijmt hihahoquote:
Mwah. Beetje maarquote:Op maandag 4 februari 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gewerkt zeker? Je was namelijk niet hier
Halloquote:
Avondquote:
Flipsieequote:
Even krabben danquote:Op maandag 4 februari 2019 19:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook jeuk op mijn rug. /einde klachten
Kiidquote:
Jaquote:Op maandag 4 februari 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gewerkt zeker? Je was namelijk niet hier
Ieieieieiequote:Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef I. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Avond
[..]
Flipsiee
[..]
Even krabben dan
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IeieieieieBoef.
Ik heb rugzak en winterjas en dan gaat het lastig.
Ja. Thuis eten dus.quote:
Dit doet me denken aan Balouquote:Op maandag 4 februari 2019 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Oh da's wel matig ja.Tas even afdoen en als een beer tegen een paal aan schuren dan.
Ghehe okéquote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Ja had deadline vandaag dus moest even wat doen sorry
Hoe is het met jou?
Is ook lekker toch.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Thuis eten dus.
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Precies dat beeld had ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Op m'n krukken??quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Of juist andersom, een stukje normaal bos is ineens oerbosquote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.
Zo zijn we eigenlijk altijdquote:Op maandag 4 februari 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie hartverwarmend lief heren.....
ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer danquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Die zijn vol liefde geschreven.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer dan
Natuurlijk. Beetje jammer alleen dat toen ik alles wilde verwerken/versturen internet in ene erg traag werd en ik half uur langer op kantoor zat, maar heyquote:Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe okéEn heb je hem gehaald?
Nu is het weer prima
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vindenquote:Op maandag 4 februari 2019 19:41 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat beeld had ik ook.Maar dan iets minder extreem
Wel met meer uiting van genot.
[ afbeelding ]
Ah dat is balenquote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beetje jammer alleen dat toen ik alles wilde verwerken/versturen internet in ene erg traag werd en ik half uur langer op kantoor zat, maar hey![]()
Gelukkig maar, anders was ik weggegaan als je je nu slechter zou voelen.
[..]
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vinden
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vinden
Beetje wel.quote:
Preciesquote:
Wat was daar mis mee?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje wel.
[..]
Preciesjungle book is wel leuke film.
Al heb ik nog nachtmerries van die Mowgli film op netflix
begin over je punten op fokquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Die chick van museumkaart match houdt in ieder geval van mijn appjes, nu de rest nog
Je bent wel een playboy aan het worden hèquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Die chick van museumkaart match houdt in ieder geval van mijn appjes, nu de rest nog
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent wel een playboy aan het worden hè
Hij wil de titel 'FOK!-casanova' van Driepink afpakkenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent wel een playboy aan het worden hè
Charmeur!quote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Iddquote:Op maandag 4 februari 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Preciesjungle book is wel leuke film.
Al heb ik nog nachtmerries van die Mowgli film op netflix
voor tips en trucs kan je altijd mij een DM sturenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Dat is het laatste woord wat ik met mijzelf zou associeren
Zit je straks ook met zo'n haags mokkel op de bankquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor tips en trucs kan je altijd mij een DM sturen
Vraag of ze last heeft van haar voeten.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Dat is het laatste woord wat ik met mijzelf zou associeren
Lolquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, wat slechtquote:Op maandag 4 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag of ze last heeft van haar voeten.
En dan zij zo van 'nee, hoezo'?
En dan zeg jij: je loopt namelijk al uren door mijn gedachten
Hij mag hem hebben hoor.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij wil de titel 'FOK!-casanova' van Driepink afpakken
Ik snap wel dat jij moeilijk aan een vriendin kan komen ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag of ze last heeft van haar voeten.
En dan zij zo van 'nee, hoezo'?
En dan zeg jij: je loopt namelijk al uren door mijn gedachten
daar is het contact nog een beetje pril voorquote:Op maandag 4 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze hierom lacht dan weet je dat het goed zit.
Hoe kom je hier nu bijquote:Op maandag 4 februari 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij moeilijk aan een vriendin kan komen ja.
Pygmalion met elementen dusquote:Op maandag 4 februari 2019 20:23 schreef Driepink het volgende:
Hans creëert zijn eigen vriendin, die mixt er gewoon 1 in elkaar.
Hij zal wel aan de zijlijn zitten ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die zit toch meestal in het publiek?
Je zei zij toch?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
wat een blunder, hopelijk zag niemand hem
Dat beest op stok of iets.quote:
lekkr hoor... hoewel ik meer had met Aquino.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag eerste college van verdiepingsvak continentale filosofie gehad, startend met Nietzsche, daarna door naar Heidegger en eindigen met DeleuzeAl eerder gevolgd, maar blijft smikkelen
Ha die Prettoquote:Op maandag 4 februari 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans, heerlijke heerlijkheid der sc
Mja, middeleeuwse filosofie heb ik al een poos achter me gelaten, al heb ik wel destijds ook verdiepingsvak gedaan waarbij ik paper schreef over het beatifica begrip, dat was zeer kek, goed cijfer ook voor gekregenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkr hoor... hoewel ik meer had met Aquino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 4 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest grinniken om mijn eigen poging.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heyhey naatje.
Heb je gestudeerd vandaag?
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag eerste college van verdiepingsvak continentale filosofie gehad, startend met Nietzsche, daarna door naar Heidegger en eindigen met DeleuzeAl eerder gevolgd, maar blijft smikkelen
Dat moeten we allemaal voor de colleges die we van naatje gaan krijgenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik moet me eens gaan verdiepen in materie.
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik moet me eens gaan verdiepen in materie.
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De les Nederlands niet (lol)quote:Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb de sportschool weer overleeft
overleefd ook hoop ikquote:Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Limburgse spelling dit datquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
neequote:Op maandag 4 februari 2019 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik morgen onder de brievenbus liggen?
Leuke woordgrapquote:Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.
tenzij je dat een leuke bezigheid vindtquote:Op maandag 4 februari 2019 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik morgen onder de brievenbus liggen?
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terugquote:Op maandag 4 februari 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou heel graag Limburg willen ruilen voor Vlaanderen
Dit zijn de vragen.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terug
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij je dat een leuke bezigheid vindt
Welquote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terug
Beetje.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Was er al gesproken over het niet verlengen van contract Paulusma?
Fake news, ik ben al een jaar of 10 klaar met die gozerquote:
Oei. Terug de schoolbanken inquote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat moeten we allemaal voor de colleges die we van naatje gaan krijgen
Zou dat indruk maken denk je?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op wie?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Terug de schoolbanken in
[..]
Zou dat indruk maken denk je?
De Staatquote:Op maandag 4 februari 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister nu
RELEASE RUNDOWN: DE STAAT - BUBBLEGUM
DE ARTIESTEN ZELF NEMEN TRACK VOOR TRACK HUN NIEUWE ALBUM MET JE DOOR! IN DEZE AFLEVERING VERTELLEN ROCCO EN TORRE VAN DE STAAT JE ALLES OVER DE TRACKS VAN HUN NIEUWSTE ALBUM, BUBBLEGUM.
21:00 - 23:00
(op KINK)
Geen dank!quote:
Over het algemeen.quote:
Ja was ja. Nu kan ik het niet meer aftrekken bij de belastingdienst. Dus dure grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |