Kiidquote:
Jaquote:Op maandag 4 februari 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gewerkt zeker? Je was namelijk niet hier
Ieieieieiequote:Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef I. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Avond
[..]
Flipsiee
[..]
Even krabben dan
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IeieieieieBoef.
Ik heb rugzak en winterjas en dan gaat het lastig.
Ja. Thuis eten dus.quote:
Dit doet me denken aan Balouquote:Op maandag 4 februari 2019 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Oh da's wel matig ja.Tas even afdoen en als een beer tegen een paal aan schuren dan.
Ghehe okéquote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Ja had deadline vandaag dus moest even wat doen sorry
Hoe is het met jou?
Is ook lekker toch.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Thuis eten dus.
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Precies dat beeld had ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Op m'n krukken??quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Of juist andersom, een stukje normaal bos is ineens oerbosquote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.
Zo zijn we eigenlijk altijdquote:Op maandag 4 februari 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie hartverwarmend lief heren.....
ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer danquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Die zijn vol liefde geschreven.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer dan
Natuurlijk. Beetje jammer alleen dat toen ik alles wilde verwerken/versturen internet in ene erg traag werd en ik half uur langer op kantoor zat, maar heyquote:Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe okéEn heb je hem gehaald?
Nu is het weer prima
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vindenquote:Op maandag 4 februari 2019 19:41 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat beeld had ik ook.Maar dan iets minder extreem
Wel met meer uiting van genot.
[ afbeelding ]
Ah dat is balenquote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beetje jammer alleen dat toen ik alles wilde verwerken/versturen internet in ene erg traag werd en ik half uur langer op kantoor zat, maar hey![]()
Gelukkig maar, anders was ik weggegaan als je je nu slechter zou voelen.
[..]
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vinden
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dit was eerste gifje dat ik kon vinden
Beetje wel.quote:
Preciesquote:
Wat was daar mis mee?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje wel.
[..]
Preciesjungle book is wel leuke film.
Al heb ik nog nachtmerries van die Mowgli film op netflix
begin over je punten op fokquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Die chick van museumkaart match houdt in ieder geval van mijn appjes, nu de rest nog
Je bent wel een playboy aan het worden hèquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Die chick van museumkaart match houdt in ieder geval van mijn appjes, nu de rest nog
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent wel een playboy aan het worden hè
Hij wil de titel 'FOK!-casanova' van Driepink afpakkenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent wel een playboy aan het worden hè
Charmeur!quote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Iddquote:Op maandag 4 februari 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Preciesjungle book is wel leuke film.
Al heb ik nog nachtmerries van die Mowgli film op netflix
voor tips en trucs kan je altijd mij een DM sturenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Dat is het laatste woord wat ik met mijzelf zou associeren
Zit je straks ook met zo'n haags mokkel op de bankquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor tips en trucs kan je altijd mij een DM sturen
Vraag of ze last heeft van haar voeten.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Dat is het laatste woord wat ik met mijzelf zou associeren
Lolquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahquote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, wat slechtquote:Op maandag 4 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag of ze last heeft van haar voeten.
En dan zij zo van 'nee, hoezo'?
En dan zeg jij: je loopt namelijk al uren door mijn gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |