Kiidquote:
Jaquote:Op maandag 4 februari 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gewerkt zeker? Je was namelijk niet hier
Ieieieieiequote:Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef I. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Avond
[..]
Flipsiee
[..]
Even krabben dan
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IeieieieieBoef.
Ik heb rugzak en winterjas en dan gaat het lastig.
Ja. Thuis eten dus.quote:
Dit doet me denken aan Balouquote:Op maandag 4 februari 2019 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Oh da's wel matig ja.Tas even afdoen en als een beer tegen een paal aan schuren dan.
Ghehe okéquote:Op maandag 4 februari 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Ja had deadline vandaag dus moest even wat doen sorry
Hoe is het met jou?
Is ook lekker toch.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Thuis eten dus.
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Precies dat beeld had ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Balou
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Op m'n krukken??quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga eens een tijdje dor de jungle wandelen, misschien vind je er eentje
Of juist andersom, een stukje normaal bos is ineens oerbosquote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze bij de jungle is, is deze al helemaal omver gekapt.. Ze loopt zo snel momenteel.
Zo zijn we eigenlijk altijdquote:Op maandag 4 februari 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie hartverwarmend lief heren.....
ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer danquote:Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef I. het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik niet lief was ook niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn.
Die zijn vol liefde geschreven.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bekijk je posts richting mij nog maar een keer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |