Hij mag hem hebben hoor.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij wil de titel 'FOK!-casanova' van Driepink afpakken
Ik snap wel dat jij moeilijk aan een vriendin kan komen ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag of ze last heeft van haar voeten.
En dan zij zo van 'nee, hoezo'?
En dan zeg jij: je loopt namelijk al uren door mijn gedachten
daar is het contact nog een beetje pril voorquote:Op maandag 4 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze hierom lacht dan weet je dat het goed zit.
Hoe kom je hier nu bijquote:Op maandag 4 februari 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij moeilijk aan een vriendin kan komen ja.
Pygmalion met elementen dusquote:Op maandag 4 februari 2019 20:23 schreef Driepink het volgende:
Hans creëert zijn eigen vriendin, die mixt er gewoon 1 in elkaar.
Hij zal wel aan de zijlijn zitten ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die zit toch meestal in het publiek?
Je zei zij toch?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
wat een blunder, hopelijk zag niemand hem
Dat beest op stok of iets.quote:
lekkr hoor... hoewel ik meer had met Aquino.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag eerste college van verdiepingsvak continentale filosofie gehad, startend met Nietzsche, daarna door naar Heidegger en eindigen met DeleuzeAl eerder gevolgd, maar blijft smikkelen
Ha die Prettoquote:Op maandag 4 februari 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans, heerlijke heerlijkheid der sc
Mja, middeleeuwse filosofie heb ik al een poos achter me gelaten, al heb ik wel destijds ook verdiepingsvak gedaan waarbij ik paper schreef over het beatifica begrip, dat was zeer kek, goed cijfer ook voor gekregenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkr hoor... hoewel ik meer had met Aquino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 4 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest grinniken om mijn eigen poging.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest grinniken om mijn eigen poging.
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heyhey naatje.
Heb je gestudeerd vandaag?
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag eerste college van verdiepingsvak continentale filosofie gehad, startend met Nietzsche, daarna door naar Heidegger en eindigen met DeleuzeAl eerder gevolgd, maar blijft smikkelen
Dat moeten we allemaal voor de colleges die we van naatje gaan krijgenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik moet me eens gaan verdiepen in materie.
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees het al, ik moet me eens gaan verdiepen in materie.
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |