primaquote:Op maandag 4 februari 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Aaah......ik wilde de TT maken.......
Krijg je eens een complimentje, is het weer niet goed. Man man man.quote:
Ik moet even wennen aan je UI.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je eens een complimentje, is het weer niet goed. Man man man.
Ik twijfel of ik deze ga aanhouden. Misschien dat ik vanavond nog even opzoek ga naar een anderequote:
Ik ben nog geen fan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik deze ga aanhouden. Misschien dat ik vanavond nog even opzoek ga naar een andere
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
hoe kan ik ooit serieus doen als jullie dit doen
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Kip/ei verhaal ditquote:Op maandag 4 februari 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Niet gelezenquote:Op maandag 4 februari 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je aangesproken voelt.
Heet Driepink ook Hans dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je aangesproken voelt.
Omdat mensen achterlijk zijnquote:Op maandag 4 februari 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Waarom lezen mensen je berichten nog maar half. Typ ik een stukje waarin ik zeg dat ik vrijdag wegga, krijg ik terug: "Wanneer ga je weg?"
Waar ga je heen??quote:Op maandag 4 februari 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Waarom lezen mensen je berichten nog maar half. Typ ik een stukje waarin ik zeg dat ik vrijdag wegga, krijg ik terug: "Wanneer ga je weg?"
Eeehm neequote:Op maandag 4 februari 2019 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dubai.
Had je dat nog niet meegekregen?
Superschattigquote:Op maandag 4 februari 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ging mijn kat ook de eerste keer de trap af
quote:Op maandag 4 februari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm nee![]()
![]()
Maar heerlijk voor je!
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je nu al een lijstje gemaakt met wat je allemaal wilt zien?
Sowieso de Burj Khalifa. Je kan daar niet heen gaan en niet die toren op zijn gegaanquote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.
Doen inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik ook echt eens aan gaan beginnen.
Dat was ik zeker van plan.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso de Burj Khalifa. Je kan daar niet heen gaan en niet die toren op zijn gegaan
nope geen last van.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:01 schreef Driepink het volgende:
Ik krijg hier 1 grote tering op mijn scherm te zien.. geen enkel plaatje laad, kan niet quoten.. anderen hier ook last van?
Plaatje doet het hier niet op mobiel.quote:
Hier op laptop ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet op mobiel.
fixedquote:Op maandag 4 februari 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet op mobiel.
Neuh, jij wel?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je weer met de verkeerde piemel uit bed gestapt
Hohootjesquote:Op maandag 4 februari 2019 18:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat je geen ballen had was me al duidelijk, maar het is wel heel slecht met je gesteld dus
Knap.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
Staat een hardere wind dan ik dacht, ben met 32 gemiddeld thuisgekomenOp de gewone fiets dus
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen ballen heb, scheelt gewicht
Vergeet je missende penis niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen ballen heb, scheelt gewicht
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vergeet je missende penis niet.
Scheelt ook weer een microgram in jouw geval
Je haalt nu je eigen bericht over je ballen half omver..quote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Je kunt bij iets wat ontbreekt niet aangeven hoe zwaar of hoe groot het zou ijn.
Heb het gemiddelde van een normale man in de berekening meegenomen.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je haalt nu je eigen bericht over je ballen half omver..
Ik ook het gemiddelde gewicht van een Fok! penerquote:Op maandag 4 februari 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het gemiddelde van een normale man in de berekening meegenomen.
Toch fijn dat die dan even langs komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goh.....had even de huisarts op bezoek! En hij was al volledig op de hoogte gesteld door het ziekenhuis
Niet anders dan die van het ziekenhuis, maar vond z'n belangstelling al fijn genoegquote:Op maandag 4 februari 2019 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Toch fijn dat die dan even langs komt.Nog goede adviezen gekregen?
Een huisarts die aan huis komt spontaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goh.....had even de huisarts op bezoek! En hij was al volledig op de hoogte gesteld door het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |