tenzij je dat een leuke bezigheid vindtquote:Op maandag 4 februari 2019 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik morgen onder de brievenbus liggen?
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terugquote:Op maandag 4 februari 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou heel graag Limburg willen ruilen voor Vlaanderen
Dit zijn de vragen.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terug
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij je dat een leuke bezigheid vindt
Welquote:Op maandag 4 februari 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Limburg ruilt voor Vlaanderen krijg je Vlaams Limburg dan wel of niet terug
Beetje.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Was er al gesproken over het niet verlengen van contract Paulusma?
Fake news, ik ben al een jaar of 10 klaar met die gozerquote:
Oei. Terug de schoolbanken inquote:Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat moeten we allemaal voor de colleges die we van naatje gaan krijgen
Zou dat indruk maken denk je?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan ook weer niet. Als je je gaat verdiepen in materie kom je toch meer in het studiegebied van HPLC terecht.
Op wie?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Terug de schoolbanken in
[..]
Zou dat indruk maken denk je?
De Staatquote:Op maandag 4 februari 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister nu
RELEASE RUNDOWN: DE STAAT - BUBBLEGUM
DE ARTIESTEN ZELF NEMEN TRACK VOOR TRACK HUN NIEUWE ALBUM MET JE DOOR! IN DEZE AFLEVERING VERTELLEN ROCCO EN TORRE VAN DE STAAT JE ALLES OVER DE TRACKS VAN HUN NIEUWSTE ALBUM, BUBBLEGUM.
21:00 - 23:00
(op KINK)
Geen dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |