Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 01-02-2019 22:28:27 ]
Dit dusquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij en naatje die de FOK! courant beginnen 's nachts. Kan er hier mooi redactioneel overleg worden gepleegd, sappige verhaaltjes de OP in of in een apart goede morgen topic en kunnen de rest van de users onder het genot van een kopje koffie het 's ochtens lekker alle laatste roddels en achterklap bijlezen!
quote:
Dat had ik even niet doorquote:
Ik ga mij even diep zitten schamen hierquote:
Ik ga even een topic erover schrijven, brb.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga even een topic erover schrijven, brb.
Welkom hierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet hier posten van driepink
6192quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
hierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
op je profielquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is en waar kan je dat checken
Heter? Van een nietszeggende score?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Aha ik zie het.
Zo krijg het al heter
hoe laag?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb een lage score zie ik, kut forum
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is waar, maar nu de 'wat is het'
nee van mijn badquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heter? Van een nietszeggende score?
als je muis bij naam zet kan je het gewoon zien of anders klikken op profielquote:
staat dat nergens uitgelegd ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is waar, maar nu de 'wat is het'
Hoe vaak een post wordt gequote misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.
Hoe vaak een post wordt gequote misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.
[..]
ik denk dat MEN wel goed is voor je scorequote:
Dat kan Danny niet makkelijk achterhalen en ik kan me niet voorstellen dat dat al jaren bijgehouden wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe vaak een post wordt gequote misschien?
Kom ik niet, ook niet van plan eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat MEN wel goed is voor je score
ik had de droge januari lijst al uit de OP gehaald, Maar als je wilt, kan ik er wel een nieuwe droge februari in zetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jazeker. Alleen ik ga nog even door
Ja oké, alleen geen idee of dat er iets mee te maken heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een zeer matige punt/post ratio.
nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
ik had de droge januari lijst al uit de OP gehaald, Maar als je wilt, kan ik er wel een nieuwe droge februari in zetten.
Aantal posts heeft er 100% zeker iets mee te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:00 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja oké, alleen geen idee of dat er iets mee te maken heeft
Uiteindelijk is alles kutquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:05 schreef Driepink het volgende:
De ene is nog slechter dan de ander..
Wat drink jij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:05 schreef Driepink het volgende:
De ene is nog slechter dan de ander..
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan
Ook niet altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan
Als ie ''rood'' is kan ik er niet zo veel mee hoorquote:
Het blijft een kutquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als ie ''rood'' is kan ik er niet zo veel mee hoor
Ah jij bent er zo'n éénquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Jezus die is hyperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat effect heb ik vaker op vrouwenquote:
Je hebt gelijk. Het was niet nodig geweest. Ik wilde gewoon even wat posten.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was niet nodig geweest. Ik wilde gewoon even wat posten.
Ik wilde je nu je puntjes gunnen maar die rotkat verscheen weer.quote:
Bavaria brouwt bijna alle huismerken, maar wil niet zeggen dat het zelfde bier isquote:
Lekker knus met mijn dochters op de bank. We hadden een filmpje op Netflix uitgezocht. Heb ze om 10 uur op bed gedaan. Nu nog even beetje tv kijken en op FOK!. En jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen vanavond?
was zelfs tweede afgelopen nachtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat kan zo weer voorbij zijn.
Geniet ervan![]()
Ik heb eventjes 3e gestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was zelfs tweede afgelopen nacht
Ze doet het maar weer gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb eventjes 3e gestaan.
Ooh wat fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker knus met mijn dochters op de bank. We hadden een filmpje op Netflix uitgezocht. Heb ze om 10 uur op bed gedaan. Nu nog even beetje tv kijken en op FOK!. En jij?
Je daardoor laten stoppenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je staat nog steeds 3dequote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was zelfs tweede afgelopen nacht
Wacht maar totdat je kampioen wordquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou Nijn ik word verlegen nu.
Uhhh een horrorfilm. The Lazarus effect. Ze mochten er zelf één uitzoeken. Ik dacht zal ik SAW dan opzetten dan zijn ze meteen genezen van horror. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh wat fijnwelke film hebben jullie gekeken?
Zelfde als jij nu aan het doen bent
Echte schippers bevaren ook de rode zeequote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Erg lief. Maar it's not going to happen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je kampioen word
Ach, zolang je leuk meepost ben ik allang tevredenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Erg lief. Maar it's not going to happen.
eensquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang je leuk meepost ben ik allang tevreden
stom beestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wilde je nu je puntjes gunnen maar die rotkat verscheen weer.
Krijgen ze nu geen nachtmerries? 😅quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uhhh een horrorfilm. The Lazarus effect. Ze mochten er zelf één uitzoeken. Ik dacht zal ik SAW dan opzetten dan zijn ze meteen genezen van horror. Maar toch maar niet gedaan.![]()
Op tv is ook echt helemaal niks.
Ik ook. Meer wil ik ook niet. Gewoon gezellig kletsen met mijn internetvrienden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang je leuk meepost ben ik allang tevreden
Nee. Ik heb het tenminste nog niet gemerkt na een "enge" film gezien te hebben met hun.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Krijgen ze nu geen nachtmerries? 😅
Ik ben Criminal Minds beyond borders aan het kijken.. maar is bijna afgelopen
Jij wel wijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het tenminste nog niet gemerkt na een "enge" film gezien te hebben met hun.
Drink je een wijntje ofzo? Of doe je dat nooit als je lekker op de bank zit?
Haha okquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het tenminste nog niet gemerkt na een "enge" film gezien te hebben met hun.
Drink je een wijntje ofzo? Of doe je dat nooit als je lekker op de bank zit?
Nee. Eigenlijk doe ik dat niet veel als ik alleen op de bank zit.quote:
Okay. Biertje kan ook haha.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok
Biertjedrink geen wijn..
Geen enkel biertje?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Biertje kan ook haha.![]()
Dat lust ik niet.
Als je het doet, drink je dan wel wijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk doe ik dat niet veel als ik alleen op de bank zit.
zondequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk doe ik dat niet veel als ik alleen op de bank zit.
Alleen als ik dronken ben.quote:
Ja thuis meestal wijn en als ik wegga naar de kroeg ofzo drink ik altijd baco's.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je het doet, drink je dan wel wijn?
Rose bier is net frisdrank, zou eigenlijk gewoon geen bier mogen hetenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
Dat Rose bier gaat opzich nog wel trouwens.
Jij bent meer van de Leeuwarder courant denk ikquote:
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja thuis meestal wijn en als ik wegga naar de kroeg ofzo drink ik altijd baco's.
Rose bier vind ik juist iets te zoetig voor bier en iets teveel bier smaak voor een frisdrankje. Zelfde met radler.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
Dat Rose bier gaat opzich nog wel trouwens.
Dat heb ik met sambuca en blue curacaoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraan
dry january vieren?quote:
Whisky kan ik ook echt niet meer drinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb ik met sambuca en blue curacao
Ik vind die biersmaak gewoon vies. Daarom vallen rose biertjes mee denk ik voor mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Rose bier is net frisdrank, zou eigenlijk gewoon geen bier mogen heten
Ikke bij goldstrike.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraan
Ik kan het met cola wel drinken, alleen word ik daar vervelend vanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Whisky kan ik ook echt niet meer drinken
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rose bier vind ik juist iets te zoetig voor bier en iets teveel bier smaak voor een frisdrankje. Zelfde met radler.
Goldstrike ben ik een paar keer goed ziek van gewordenquote:
Net cassis is datquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.
Kan ik begrijpen als je niet zo'n bierdrinker benquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.
Dat hoor ik wel vaker van mensen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik kan het met cola wel drinken, alleen word ik daar vervelend van
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Roken? Ik heb die goldstrike niet gerookt hoor.
Hij zal wel lucky strike bedoelenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Roken is bad, mkay!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik word ook serieus misselijk nu als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goldstrike ben ik een paar keer goed ziek van geworden![]()
oei...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit een spelletje gedaan in de kroeg met goldstrike, en toen op de scooter naar huis gegaan en aangehouden
Dat zal heel goed kunnenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij zal wel lucky strike bedoelen
Misschien had ik hem wel moeten roken. Dan was ik niet zo ziek geworden.quote:
Daarom doe ik dat ook niet meer, genoeg keuzequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker van mensen.
Oja natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij zal wel lucky strike bedoelen
Ach ja,quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Misschien had ik hem wel moeten roken. Dan was ik niet zo ziek geworden.
Ik dacht even gratis puntjes te komen scorenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
En meteen is het weer wat drukker geworden![]()
Blies maar 185 ugl, 16 uur taakstraf gehad toenquote:
weleens gehad dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
Weet je wat ik dus echt niet begrijp hè, dat er mensen verslaafd kunnen zijn aan GHB.. Dat spul is zo gruwelijk smerig
Ik ben er weer héquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
En meteen is het weer wat drukker geworden![]()
Maar 1 keer was niet genoeg dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja aantal keer.. Maar dat is echt zo gruwelijk ranzig, echt niet normaal..
oh dan viel het nog mee jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Blies maar 185 ugl, 16 uur taakstraf gehad toen![]()
Kapot veel geluk gehad
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebbenquote:
Heb 4 shotjes goldstrike gehad en 6 of 7 glazen bier dus viel inderdaad mee, hoe dat kon weet ik tot op de dag van vandaag nietquote:
Deze mening deel ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
Weet je wat ik dus echt niet begrijp hè, dat er mensen verslaafd kunnen zijn aan GHB.. Dat spul is zo gruwelijk smerig
Nooit gedaan, dus kan er weinig over zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebben
Had mijn AM rijbewijs nog maar 2 weken en dacht dat is lekker makkelijk naar de kroegquote:
Was zeker uitgaansdag en dan staat de politie natuurlijk klaar voor controlesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had mijn AM rijbewijs nog maar 2 weken en dacht dat is lekker makkelijk naar de kroeg![]()
Was toen 16, toen 16 uur taakstraf gehad en een proeftijd van 2 jaar anders was ik 'm wel kwijt
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in zijn bed geplast terwijl ik out lag daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebben
nog nooit gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja aantal keer.. Maar dat is echt zo gruwelijk ranzig, echt niet normaal..
Jij begint pas in de avond met ghbquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:34 schreef noodgang het volgende:
Klinkt als een standaard dinsdagavond
Ben er ook een aantal keer van ko gegaan, mijn vriend is zelfs een keer bovenop mij ko gegaan..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in bed geplast terwijl ik out lag daar.
Leuk man.
Nee was echt stom toeval, ging rijden over een N-weg waar ik helemaal niet mocht komen samen met een maatje, die had zijn AM rijbewijs nog maar 2 dagen en had daar ook gedronkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was zeker uitgaansdag en dan staat de politie natuurlijk klaar voor controles
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij begint pas in de avond met ghb
Ik heb best wel veel geprobeerd, maar ghb heeft me door dit soort redenen nooit echt getrokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in zijn bed geplast terwijl ik out lag daar.
Leuk man ghb.
Dat verklaart waarom je vorige week ineens in mijn bed lagquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissen
Dat zit er normaal gesproken niet in tochquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
alleen al het feit dat er gootsteenonstopper inzit
Ja, sorry nog daarvoor. Was een leuke avond wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je vorige week ineens in mijn bed lag
Gvd daar ging mijn bierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
En die vent had gewoon een vrouw hoorde ik achteraf. Die dus normaliter in dat bed slaapt.
Dat zeker! Moeten we snel weer doen, alleen dan wel wat rustiger aan met het mixen van drugsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, sorry nog daarvoor. Was een leuke avond wel!
Goed gezelschap heb jijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
En die vent had gewoon een vrouw hoorde ik achteraf. Die dus normaliter in dat bed slaapt.
Nee zitten vitamines inquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zit er normaal gesproken niet in toch
Ja daarom zeg ik al. Echt leuk ghb. Als je niet meer weet wat je doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissen
Lijkt me ook niet zo prettig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben er ook een aantal keer van ko gegaan, mijn vriend is zelfs een keer bovenop mij ko gegaan..
GHB is rotzooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik al. Echt leuk ghb. Als je niet meer weet wat je doet.
Lees alleen maar fok.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Leeuwarder courant denk ik
Nah, kan er best inzitten, maar wel zo weinig dat het allemaal ook niet uitmaaktquote:
Dus je bent een beetje verpest?quote:
Ik ben er ook nog nooit geil van geworden. Dus daarom hoef je het niet te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel geprobeerd, maar ghb heeft me door dit soort redenen nooit echt getrokken
Gewoon kapot kansloos:')quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dit word ik alleen van alcoholquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geil van geworden. Dus daarom hoef je het niet te doen.
Is echt rommel.
Ik heb ook wel het één en ander geprobeerd.
Combinatie van alcohol, mdma en ritalin wil ook wel kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
zit er gewoon in. Makkelijk te maken rotzooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, kan er best inzitten, maar wel zo weinig dat het allemaal ook niet uitmaakt
Net als er ook geen gootsteenontstopper in zit. Misschien wel iets wat er qua bestandsdelen in de buurt komt
Whahahaha. En die vent heeft uiteindelijk nog geen sex gehad.quote:
okquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
zit er gewoon in. Makkelijk te maken rotzooi.
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
Ik kan echt niet over het woord normaliter, waarom weet ik niet
Gewoon losschroeven toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
ok
weet ik wat ik moet kopen a;s mn gootsteen niet doorloopt
Gooi een paar medicijnen die je bij de apotheek kan krijgen door elkaar en je krijgt hetzelfde effectquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Combinatie van alcohol, mdma en ritalin wil ook wel kan ik je vertellen
Ik geef jou toch ook niet de schuldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat wist ik toch ook niet dat hij een wijf had.
Normaliter gebruik ik het nooit maar nu ik weet dat het mensen triggeredquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.
Deze uitleg maakt mij al een beetje minder boosquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |