Gvd daar ging mijn bierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
En die vent had gewoon een vrouw hoorde ik achteraf. Die dus normaliter in dat bed slaapt.
Dat zeker! Moeten we snel weer doen, alleen dan wel wat rustiger aan met het mixen van drugsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, sorry nog daarvoor. Was een leuke avond wel!
Goed gezelschap heb jijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
En die vent had gewoon een vrouw hoorde ik achteraf. Die dus normaliter in dat bed slaapt.
Nee zitten vitamines inquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zit er normaal gesproken niet in toch
Ja daarom zeg ik al. Echt leuk ghb. Als je niet meer weet wat je doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissen
Lijkt me ook niet zo prettig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben er ook een aantal keer van ko gegaan, mijn vriend is zelfs een keer bovenop mij ko gegaan..
GHB is rotzooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik al. Echt leuk ghb. Als je niet meer weet wat je doet.
Lees alleen maar fok.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Leeuwarder courant denk ik
Nah, kan er best inzitten, maar wel zo weinig dat het allemaal ook niet uitmaaktquote:
Dus je bent een beetje verpest?quote:
Ik ben er ook nog nooit geil van geworden. Dus daarom hoef je het niet te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel geprobeerd, maar ghb heeft me door dit soort redenen nooit echt getrokken
Gewoon kapot kansloos:')quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dit word ik alleen van alcoholquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geil van geworden. Dus daarom hoef je het niet te doen.
Is echt rommel.
Ik heb ook wel het één en ander geprobeerd.
Combinatie van alcohol, mdma en ritalin wil ook wel kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
zit er gewoon in. Makkelijk te maken rotzooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, kan er best inzitten, maar wel zo weinig dat het allemaal ook niet uitmaakt
Net als er ook geen gootsteenontstopper in zit. Misschien wel iets wat er qua bestandsdelen in de buurt komt
Whahahaha. En die vent heeft uiteindelijk nog geen sex gehad.quote:
okquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef aloa het volgende:
[..]
zit er gewoon in. Makkelijk te maken rotzooi.
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
Ik kan echt niet over het woord normaliter, waarom weet ik niet
Gewoon losschroeven toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
ok
weet ik wat ik moet kopen a;s mn gootsteen niet doorloopt
Gooi een paar medicijnen die je bij de apotheek kan krijgen door elkaar en je krijgt hetzelfde effectquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Combinatie van alcohol, mdma en ritalin wil ook wel kan ik je vertellen
Ik geef jou toch ook niet de schuldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat wist ik toch ook niet dat hij een wijf had.
Normaliter gebruik ik het nooit maar nu ik weet dat het mensen triggeredquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.
Deze uitleg maakt mij al een beetje minder boosquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruik dat altijd expres. Omdat ik het een kutwoord vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |