Jij bent meer van de Leeuwarder courant denk ikquote:
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja thuis meestal wijn en als ik wegga naar de kroeg ofzo drink ik altijd baco's.
Rose bier vind ik juist iets te zoetig voor bier en iets teveel bier smaak voor een frisdrankje. Zelfde met radler.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
Dat Rose bier gaat opzich nog wel trouwens.
Dat heb ik met sambuca en blue curacaoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraan
Whisky kan ik ook echt niet meer drinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb ik met sambuca en blue curacao
Ik vind die biersmaak gewoon vies. Daarom vallen rose biertjes mee denk ik voor mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Rose bier is net frisdrank, zou eigenlijk gewoon geen bier mogen heten
Ikke bij goldstrike.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van baco's ben ik een keer zo ziek geweest dat ik nu al misselijk word bij de gedachte eraan
Ik kan het met cola wel drinken, alleen word ik daar vervelend vanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Whisky kan ik ook echt niet meer drinken
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rose bier vind ik juist iets te zoetig voor bier en iets teveel bier smaak voor een frisdrankje. Zelfde met radler.
Goldstrike ben ik een paar keer goed ziek van gewordenquote:
Net cassis is datquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.
Kan ik begrijpen als je niet zo'n bierdrinker benquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja daarom zal ik het wel okay vinden. Om die zoete smaak waardoor de biersmaak weg valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |