Maar 1 keer was niet genoeg dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja aantal keer.. Maar dat is echt zo gruwelijk ranzig, echt niet normaal..
oh dan viel het nog mee jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Blies maar 185 ugl, 16 uur taakstraf gehad toen![]()
Kapot veel geluk gehad
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebbenquote:
Heb 4 shotjes goldstrike gehad en 6 of 7 glazen bier dus viel inderdaad mee, hoe dat kon weet ik tot op de dag van vandaag nietquote:
Deze mening deel ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
Weet je wat ik dus echt niet begrijp hè, dat er mensen verslaafd kunnen zijn aan GHB.. Dat spul is zo gruwelijk smerig
Nooit gedaan, dus kan er weinig over zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebben
Had mijn AM rijbewijs nog maar 2 weken en dacht dat is lekker makkelijk naar de kroegquote:
Was zeker uitgaansdag en dan staat de politie natuurlijk klaar voor controlesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had mijn AM rijbewijs nog maar 2 weken en dacht dat is lekker makkelijk naar de kroeg![]()
Was toen 16, toen 16 uur taakstraf gehad en een proeftijd van 2 jaar anders was ik 'm wel kwijt
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in zijn bed geplast terwijl ik out lag daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het effect is wel grappig.. Maar kan me niet voorstellen dat iemand dat gevoel elke dag wil hebben
nog nooit gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja aantal keer.. Maar dat is echt zo gruwelijk ranzig, echt niet normaal..
Jij begint pas in de avond met ghbquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:34 schreef noodgang het volgende:
Klinkt als een standaard dinsdagavond
Ben er ook een aantal keer van ko gegaan, mijn vriend is zelfs een keer bovenop mij ko gegaan..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in bed geplast terwijl ik out lag daar.
Leuk man.
Nee was echt stom toeval, ging rijden over een N-weg waar ik helemaal niet mocht komen samen met een maatje, die had zijn AM rijbewijs nog maar 2 dagen en had daar ook gedronkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was zeker uitgaansdag en dan staat de politie natuurlijk klaar voor controles
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij begint pas in de avond met ghb
Ik heb best wel veel geprobeerd, maar ghb heeft me door dit soort redenen nooit echt getrokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar keer op. En toen ben ik een keer out gegaan in een gast zijn bed. En heb ik in zijn bed geplast terwijl ik out lag daar.
Leuk man ghb.
Dat verklaart waarom je vorige week ineens in mijn bed lagquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel met outgaan in het bed van een random kerel en dat dan volpissen
Dat zit er normaal gesproken niet in tochquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
alleen al het feit dat er gootsteenonstopper inzit
Ja, sorry nog daarvoor. Was een leuke avond wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je vorige week ineens in mijn bed lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |