Dat hoor ik wel vaker van mensen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik kan het met cola wel drinken, alleen word ik daar vervelend van
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Roken? Ik heb die goldstrike niet gerookt hoor.
Hij zal wel lucky strike bedoelenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Roken is bad, mkay!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik word ook serieus misselijk nu als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goldstrike ben ik een paar keer goed ziek van geworden![]()
oei...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit een spelletje gedaan in de kroeg met goldstrike, en toen op de scooter naar huis gegaan en aangehouden
Dat zal heel goed kunnenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij zal wel lucky strike bedoelen
Misschien had ik hem wel moeten roken. Dan was ik niet zo ziek geworden.quote:
Daarom doe ik dat ook niet meer, genoeg keuzequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker van mensen.
Oja natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij zal wel lucky strike bedoelen
Ach ja,quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Misschien had ik hem wel moeten roken. Dan was ik niet zo ziek geworden.
Ik dacht even gratis puntjes te komen scorenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
En meteen is het weer wat drukker geworden![]()
Blies maar 185 ugl, 16 uur taakstraf gehad toenquote:
weleens gehad dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
Weet je wat ik dus echt niet begrijp hè, dat er mensen verslaafd kunnen zijn aan GHB.. Dat spul is zo gruwelijk smerig
Ik ben er weer héquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
En meteen is het weer wat drukker geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |