Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet die Famke haar niet na.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft voor het eerst zonder zijwieltjes gefietst vandaag!
Die denkt dat ze vooruit gaat als ze vroem zegt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha dat zou me niks verbazen
Ja ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is zo gek op sneeuw dat ik hem maar de sneeuwman noem
niet meer meneer de UIquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is zo gek op sneeuw dat ik hem maar de sneeuwman noem
Ga jij de economie weer draaiende houden dit weekend?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik ken haar helemaal niet, alleen maar door grrrr van haar gehoord
Dit is alleen seizoensgebondenquote:
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij de economie weer draaiende houden dit weekend?
dat is je gezicht hihahooooquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:28 schreef wadslak het volgende:
Ik heb zo'n grote puist op mijn lip, iemand tips?
Ha de nacht spammer.quote:
Snel geef haar geld.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:30 schreef Driepink het volgende:
Mijn buurmeisje stond voor me te dansen net.
Ze is 1
Nee, dit weekend niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, vertrekken uit Amster?
Gehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is alleen seizoensgebonden![]()
Meneer de UI blijft hij wel altijd
Heb je de uitslag al terug van je tentamen?
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gehaaldookal was het net aan, maar geen tentamens meer voor mij
jup,en even scriptiebegeleider vertellen over het goede nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
Nu alleen nog je scriptie ?
Pik geef je nog eens een compliment. Gewoon dik aan het negeren hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Streepje niet in de top 20, dat valt wel weer tegen
He vriend.quote:
oh sorry wist niet dat je boos werd hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef wadslak het volgende:
[..]
Pik geef je nog eens een compliment. Gewoon dik aan het negeren hier.
Had je kunnen weten worst. Maar goed bezig. Wat studeer je?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh sorry wist niet dat je boos werd hoor
dank je wel bij deze
master bestuurskundequote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:44 schreef wadslak het volgende:
[..]
Had je kunnen weten worst. Maar goed bezig. Wat studeer je?
Ik las mastrubeerkundequote:
laatste jaren niet echt, behalve wat losse bijbaantjesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:48 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik las mastrubeerkunde, maar dat klinkt goed. Doe je alleen leren of werk je er nog naast?
Dus jij gaat straks dingen besturen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatste jaren niet echt, behalve wat losse bijbaantjes
Ik las masturbeerkunde.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:48 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik las mastrubeerkunde, maar dat klinkt goed. Doe je alleen leren of werk je er nog naast?
ja aan de touwtjes trekken in dit landquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:51 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dus jij gaat straks dingen besturen?
Goed met jou?quote:
Netjes, loods mij ook even naar binnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja aan de touwtjes trekken in dit land
en wat doe jij in dagelijks leven?quote:
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij in dagelijks leven?
O ja gefeliciteerd, wat heb je gekregen?quote:
wel alles vragen maar zelf niks zeggen en als ik niks antwoord janken dat je wordt genegeerdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.
Zeg het toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel alles vragen maar zelf niks zeggen
Dan doen we hetzelfde werk!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.
quote:
Direct weer gemeen doen die worst.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel alles vragen maar zelf niks zeggen en als ik niks antwoord janken dat je wordt genegeerd
Aloa werkt dagelijks met Vera.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
en wat doet aloa in het dagelijks leven?
Ik ben een collega van wadslak en murp.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
en wat doet aloa in het dagelijks leven?
Een koffer gevuld met een miljoen euro cashquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
O ja gefeliciteerd, wat heb je gekregen?
Ook top geheim of binnen de IT?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben een collega van wadslak en murp.
vandaar dat je steeds shoptquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een koffer gevuld met een miljoen euro cash
Ja deze zeker:quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een koffer gevuld met een miljoen euro cash
Dat is het dubbele van wat ik heb gewonnenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ja deze zeker:
https://www.omroepbrabant(...)valt-in-Valkenswaard
Hallo mijn vrindquote:
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:06 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het nou precies werkt.
Jij hebt wel een zieke score idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er tussen pakweg half 6 en kwart over 6 ineens 9000 bij
Ik heb in 1dag 500 erbij, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en wat ik er voor gedaan heb? Geen flauw idee...
haha best welquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk. Zoveel muntjes op je hoofd krijgen
Ik denk dat het een trol score is, hoe hoger hoe meer kans dat het een trol is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en wat ik er voor gedaan heb? Geen flauw idee...
Vanmorgen had ik iets van 8666 ofzo en nu ineens boven de 10.000. ?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er tussen pakweg half 6 en kwart over 6 ineens 9000 bij
Geen idee, of danny trolt ons.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik iets van 8666 ofzo en nu ineens boven de 10.000. ?
kan je gewoon zienquote:
het algoritme is staatsgeheimquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:06 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het nou precies werkt.
Ik las hetquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het algoritme is staatsgeheim
Denk dat het één grote trol is.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
het heeft iig te maken met activiteit
Nja, hij is ermee bezig dus ansich niet heel vreemd dat de score steeds veranderd. Maar die van mij schiet in alle opzichten echt extreem de lucht in.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik iets van 8666 ofzo en nu ineens boven de 10.000. ?
Volgens mij schiet er bij jou wel meer de lucht in.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja, hij is ermee bezig dus ansich niet heel vreemd dat de score steeds veranderd. Maar die van mij schiet in alle opzichten echt extreem de lucht in.
gaat vanzelfquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:16 schreef wadslak het volgende:
[..]
Volgens mij schiet er bij jou wel meer de lucht in.
gewoon at randomquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:12 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik denk dat het een trol score is, hoe hoger hoe meer kans dat het een trol is.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zag je post ergens alleen wist ik niet meer waar ik moest reageren
grolschquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:48 schreef devzero het volgende:
Wat een spanning. Vertel man, wat voor bier smaakt je niet.
drink echt al jaren geen melk, wel laatst een koffiedrankje met melk gedronken, gelijk borrelen in buikquote:
Melk isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink echt al jaren geen melk, wel laatst een koffiedrankje met melk gedronken, gelijk borrelen in buik
beter dan amstel vind ikquote:
m'n lichaam kan er niet goed tegen, een enkele keer als cappuccino of zo gebeurt er niks vreemd, maar meer dan dat moet het niet wordenquote:
Lactose intolerant?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
m'n lichaam kan er niet goed tegen, een enkele keer als cappuccino of zo gebeurt er niks vreemd, maar meer dan dat moet het niet worden
wat je kan doen is een halve liter of twee pijpjes kanon klappen, dan raken je smaakpapillen verdoofd en dan kan je overige grolsch pilsjes zo weggietenquote:
geen idee, iig als het warm weer isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij acclimatiseren op stadhuisplein?
Sowiesoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, iig als het warm weer is
ik weet niet manquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso
misschien een 010 meet van stad&streek?
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink echt al jaren geen melk, wel laatst een koffiedrankje met melk gedronken, gelijk borrelen in buik
zoveel melk zit daar toch niet in? zolang het niet meer dan een glas is kan ik het wel hebben. Heb geen zware lactose intolerantiequote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronken
[ afbeelding ]
hoeveel is 1 oz nou?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronken
[ afbeelding ]
Heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat je kan doen is een halve liter of twee pijpjes kanon klappen, dan raken je smaakpapillen verdoofd en dan kan je overige grolsch pilsjes zo weggieten
die Amerikaanse flessen komen altijd in 355 mlquote:
Ik moest dat ook even op zoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zoveel melk zit daar toch niet in? zolang het niet meer dan een glas is kan ik het wel hebben. Heb geen zware lactose intolerantie
https://alcohol.stackexch(...)ally-contain-lactosequote:The amount of lactose in a milk stout varies, but it seems that it is likely to be in the range of 5 to 13%; that is, in a (568 millilitre) pint, there may be anywhere from 28 to 74 grams of lactose. The lactose concentration in milk is about 4%, so this is the equivalent of 700 - 1850 millilitres of milk. Rather a lot!
354.882 mlquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die Amerikaanse flessen komen altijd in 355 ml
toch best veelquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest dat ook even op zoeken
[..]
https://alcohol.stackexch(...)ally-contain-lactose
(je brouwt met met melk poeder, niet met melk)
ik wil wel deze proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit dus een stuk meer lactose in milk stout dan er in melk zit ja, verbaasde mij ook
Ik drink meequote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil wel deze proberen
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil wel deze proberen
[ afbeelding ]
Ik wil je zusje wel proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil wel deze proberen
[ afbeelding ]
kan je lang wachten, want heb er geenquote:
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je lang wachten, want heb er geen
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je lang wachten, want heb er geen
Niet weten de streepje een jongen isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Daar heb ik jaren geleden al voor gezorgd, je ma heeft het je alleen nog niet verteld
niet weten dat de moeder van hema superlekker isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet weten de streepje een jongen is
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohje moeder ziet er dan nog best jong uit dan
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet weten dat de moeder van hema superlekker is
wat is dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:40 schreef madam-april het volgende:
Ben benieuwd of hij naar LaCloch gaat
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:40 schreef madam-april het volgende:
Vast nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:40 schreef madam-april het volgende:
Over je nieuwe broertje, heeft je moeder niets verteld?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
WIE IS MARCEL
WIE IS LACLOCHE
WAAR HEBBEN JULLIE HET OVER?!
en weet je het antwoord op je vraag al?quote:
Haha nee..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en weet je het antwoord op je vraag al?
Die zijn slim geweest jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)mbad-met-vrouwen-aan
Veel gratis reclame voor het bordeel dan
Je mag de Volkskrant niet quoten..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)kJXhcznoUsFxVebQ73ck
Paars puntige lans?quote:
Oh serieus? waarom niet dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je mag de Volkskrant niet quoten..
Verkeerde krant. Alleen de Fok! krant is toegestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh serieus? waarom niet dan?
Vinden ze niet leuk, krijgt Danny problemen mee..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh serieus? waarom niet dan?
Puntje coke?quote:
Jij pakt een hele zak?quote:
waar staat die regel dan over dat je de Volkskrant niet mag quoten?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vinden ze niet leuk, krijgt Danny problemen mee..
Gewoon die hele zak kapot slaan in je gezicht.quote:
NWS FAQ maar geldt zover ik weet voor het hele forumquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar staat die regel dan over dat je de Volkskrant niet mag quoten?
Wat is NWSquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
NWS FAQ maar geldt zover ik weet voor het hele forum
En hard ook dit datquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:15 schreef wadslak het volgende:
[..]
Gewoon die hele zak kapot slaan in je gezicht.
Was er laatst niet door de Volkskrant rondgeneusd op FOK en een quote van o.a. Geerd in een artikel geplempt?quote:
Geen idee, niks van meegekregenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er laatst niet door de Volkskrant rondgeneusd op FOK en een quote van o.a. Geerd in een artikel geplempt?
Ha! Alles onder de poeder.quote:
en dan van een topic uit 2015 ookquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er laatst niet door de Volkskrant rondgeneusd op FOK en een quote van o.a. Geerd in een artikel geplempt?
Ja iddquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan van een topic uit 2015 ook
Stelde ook niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geen idee, niks van meegekregen
GC / Geerd in den NRC!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geen idee, niks van meegekregen
Zullen vast een hoop sappige quotes van fok! te vinden zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zou een FOK!krant, de krant van wakker FOK! moeten komen!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen vast een hoop sappige quotes van fok! te vinden zijn
Hebben quotidien en naatje iets te doen 's nachtsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zou een FOK!krant, de krant van wakker FOK! moeten komen!
Kun jij mooi punten scorenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben quotidien en naatje iets te doen 's nachts
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Win/win situatiequote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben quotidien en naatje iets te doen 's nachts
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Quotidien / 96 / 72
2. dud0r / 78 / 161
3. hemarookworst / 49 / 120
4. Driepink / 43 / 174
5. Already_in_use / 43 / 182
6. aloa / 41 / 153
7. wadslak / 40 / 199
8. devzero / 40 / 79
9. R-woud88 / 39 / 73
10. DerRabbit / 31 / 86
11. RobjeGeus / 28 / 18
12. Limoentjuh / 19 / 90
13. Grrrrrrrr / 18 / 115
14. Dr.Mikey / 15 / 30
15. madam-april / 14 / 27
16. Nattekat / 7 / 23
17. charmed_angel / 6 / 32
18. naatje_1 / 6 / 13
19. Wereldgozer / 3 / 16
20. m1st1g / 3 / 19Bedankt monitof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik gun jou de winstquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
dan help ik ze wel mee als je daar bang voor bent
Jij en naatje die de FOK! courant beginnen 's nachts. Kan er hier mooi redactioneel overleg worden gepleegd, sappige verhaaltjes de OP in of in een apart goede morgen topic en kunnen de rest van de users onder het genot van een kopje koffie het 's ochtens lekker alle laatste roddels en achterklap bijlezen!quote:
Jajaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sorry, geluid en trillen staat uit enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |