Netjes, loods mij ook even naar binnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja aan de touwtjes trekken in dit land
en wat doe jij in dagelijks leven?quote:
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij in dagelijks leven?
O ja gefeliciteerd, wat heb je gekregen?quote:
wel alles vragen maar zelf niks zeggen en als ik niks antwoord janken dat je wordt genegeerdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.
Zeg het toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel alles vragen maar zelf niks zeggen
Dan doen we hetzelfde werk!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, want dan moet ik je omleggen. Dat vroegen al meerdere, maar zo werkt het helaas. Wel iets op IT gebied.
quote:
Direct weer gemeen doen die worst.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel alles vragen maar zelf niks zeggen en als ik niks antwoord janken dat je wordt genegeerd
Aloa werkt dagelijks met Vera.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
en wat doet aloa in het dagelijks leven?
Ik ben een collega van wadslak en murp.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
en wat doet aloa in het dagelijks leven?
Een koffer gevuld met een miljoen euro cashquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
O ja gefeliciteerd, wat heb je gekregen?
Ook top geheim of binnen de IT?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben een collega van wadslak en murp.
vandaar dat je steeds shoptquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een koffer gevuld met een miljoen euro cash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |