Snel geef haar geld.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:30 schreef Driepink het volgende:
Mijn buurmeisje stond voor me te dansen net.
Ze is 1
Nee, dit weekend niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, vertrekken uit Amster?
Gehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is alleen seizoensgebonden![]()
Meneer de UI blijft hij wel altijd
Heb je de uitslag al terug van je tentamen?
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gehaaldookal was het net aan, maar geen tentamens meer voor mij
jup,en even scriptiebegeleider vertellen over het goede nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
Nu alleen nog je scriptie ?
Pik geef je nog eens een compliment. Gewoon dik aan het negeren hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Streepje niet in de top 20, dat valt wel weer tegen
He vriend.quote:
oh sorry wist niet dat je boos werd hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef wadslak het volgende:
[..]
Pik geef je nog eens een compliment. Gewoon dik aan het negeren hier.
Had je kunnen weten worst. Maar goed bezig. Wat studeer je?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh sorry wist niet dat je boos werd hoor
dank je wel bij deze
master bestuurskundequote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:44 schreef wadslak het volgende:
[..]
Had je kunnen weten worst. Maar goed bezig. Wat studeer je?
Ik las mastrubeerkundequote:
laatste jaren niet echt, behalve wat losse bijbaantjesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:48 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik las mastrubeerkunde, maar dat klinkt goed. Doe je alleen leren of werk je er nog naast?
Dus jij gaat straks dingen besturen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatste jaren niet echt, behalve wat losse bijbaantjes
Ik las masturbeerkunde.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:48 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik las mastrubeerkunde, maar dat klinkt goed. Doe je alleen leren of werk je er nog naast?
ja aan de touwtjes trekken in dit landquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:51 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dus jij gaat straks dingen besturen?
Goed met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |