m'n lichaam kan er niet goed tegen, een enkele keer als cappuccino of zo gebeurt er niks vreemd, maar meer dan dat moet het niet wordenquote:
Lactose intolerant?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
m'n lichaam kan er niet goed tegen, een enkele keer als cappuccino of zo gebeurt er niks vreemd, maar meer dan dat moet het niet worden
wat je kan doen is een halve liter of twee pijpjes kanon klappen, dan raken je smaakpapillen verdoofd en dan kan je overige grolsch pilsjes zo weggietenquote:
geen idee, iig als het warm weer isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij acclimatiseren op stadhuisplein?
Sowiesoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, iig als het warm weer is
ik weet niet manquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso
misschien een 010 meet van stad&streek?
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink echt al jaren geen melk, wel laatst een koffiedrankje met melk gedronken, gelijk borrelen in buik
zoveel melk zit daar toch niet in? zolang het niet meer dan een glas is kan ik het wel hebben. Heb geen zware lactose intolerantiequote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronken
[ afbeelding ]
hoeveel is 1 oz nou?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een van de lekkerste stouts die ik de afgelopen jaren heb gedronken
[ afbeelding ]
Heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat je kan doen is een halve liter of twee pijpjes kanon klappen, dan raken je smaakpapillen verdoofd en dan kan je overige grolsch pilsjes zo weggieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |