hierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet hier posten van driepink
op je profielquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is en waar kan je dat checken
Heter? Van een nietszeggende score?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Aha ik zie het.
Zo krijg het al heter
hoe laag?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb een lage score zie ik, kut forum
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is waar, maar nu de 'wat is het'
nee van mijn badquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heter? Van een nietszeggende score?
als je muis bij naam zet kan je het gewoon zien of anders klikken op profielquote:
staat dat nergens uitgelegd ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is waar, maar nu de 'wat is het'
Hoe vaak een post wordt gequote misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.
Hoe vaak een post wordt gequote misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga komende week kijken of ik tijd heb voor een neuraal netwerk om de code te kraken. Daarvoor moet ik wel zo veel mogelijk informatie hebben, maar pageviews en wsl nog wat dingen kan ik helaas niet zien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |