Ik wilde je nu je puntjes gunnen maar die rotkat verscheen weer.quote:
Bavaria brouwt bijna alle huismerken, maar wil niet zeggen dat het zelfde bier isquote:
Lekker knus met mijn dochters op de bank. We hadden een filmpje op Netflix uitgezocht. Heb ze om 10 uur op bed gedaan. Nu nog even beetje tv kijken en op FOK!. En jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen vanavond?
was zelfs tweede afgelopen nachtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat kan zo weer voorbij zijn.
Geniet ervan![]()
Ik heb eventjes 3e gestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was zelfs tweede afgelopen nacht
Ze doet het maar weer gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb eventjes 3e gestaan.
Ooh wat fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker knus met mijn dochters op de bank. We hadden een filmpje op Netflix uitgezocht. Heb ze om 10 uur op bed gedaan. Nu nog even beetje tv kijken en op FOK!. En jij?
Je daardoor laten stoppenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als ie ''rood'' is kan ik er niet zo veel mee hoor
Je staat nog steeds 3dequote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was zelfs tweede afgelopen nacht
Wacht maar totdat je kampioen wordquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou Nijn ik word verlegen nu.
Uhhh een horrorfilm. The Lazarus effect. Ze mochten er zelf één uitzoeken. Ik dacht zal ik SAW dan opzetten dan zijn ze meteen genezen van horror. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh wat fijnwelke film hebben jullie gekeken?
Zelfde als jij nu aan het doen bent
Echte schippers bevaren ook de rode zeequote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als ie ''rood'' is kan ik er niet zo veel mee hoor
Erg lief. Maar it's not going to happen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je kampioen word
Ach, zolang je leuk meepost ben ik allang tevredenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Erg lief. Maar it's not going to happen.
eensquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang je leuk meepost ben ik allang tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |