banaanvraag, gedwongen #ANONIEMquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s crew ban aansmeren, Perm voor naatje.
Soms is de SC actiever, soms het dodetopicspel, soms de nachtbaggerquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef porsche1 het volgende:
Is de SC tegenwoordig net zo actief als de nachtbagger?
:s jij bent ook geen mr.positief he.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef porsche1 het volgende:
Is de SC tegenwoordig net zo actief als de nachtbagger?
Oei. Rip flipquote:
Is zelfpijperij hier toegestaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms is de SC actiever, soms het dodetopicspel, soms de nachtbagger
Af en toe, hangt van het weer af.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s jij bent ook geen mr.positief he.
Ligt eraan op welke manier? Video's van zelfpijperij graag in KPDquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is zelfpijperij hier toegestaan?
Mooi, hoop dat de volgende vorm van zelfpijperij niet naar SEX wordt geschopt:quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier? Video's van zelfpijperij graag in KPD
Autofellatio, de goede oude tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is zelfpijperij hier toegestaan?
Nou jongen, dat de witte vlekken maar niet al te veel je broek bedervenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat de volgende vorm van zelfpijperij niet naar SEX wordt geschopt:Porsche1
Doe geen broeken meer aan tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou jongen, dat de witte vlekken maar niet al te veel je broek bederven
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JIJ HEBT OOK EEN TAGJE, KIEKT TAN
Flipsellquote:
ik lig onder de dekensquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het ook ijskoud![]()
Lekker warm douchen![]()
rooibos?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
Ik zit op de bank met een kopje thee en ben niet echt moe.
Ja dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het ook ijskoud![]()
Lekker warm douchen![]()
Hoe is het?quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
Da's een goed teken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
quote:
Tegen die tijd mag je je wel redelijk moe voelen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het over twee uurtjes is
Maar toch liever wat later.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef I. het volgende:
[..]
Hi Sked
[..]
Tegen die tijd mag je je wel redelijk moe voelen.
Buikgriep?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef I. het volgende:
[..]
Goed goed, beetje last van een buikgriepje ofzo, maar mag niet klagen.
Hoe gaat het met jou?
Hoeveel later? Net voor middernacht is zo verkeerd nog niet toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar toch liever wat later.
Hoe gaat ie daar? Kwam je net uit bed?
Beterschap man! En goed voor jezelf zorgen!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Hoeveel later? Net voor middernacht is zo verkeerd nog niet toch?
Gaat z'n gangetje, nee was redelijk vroeg wakker, maar voelde me niet heel fit. Buikgriepje ofzo. Had verder niet echt zin om stil te zitten dus ben maar weer gaan wandelen en even wat huishoudelijke shit gedaan verder.Even een off-day.
als je wandelt en huishoudelijke shit doet, is dat eerder aan aan-dag voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, nee was redelijk vroeg wakker, maar voelde me niet heel fit. Buikgriepje ofzo. Had verder niet echt zin om stil te zitten dus ben maar weer gaan wandelen en even wat huishoudelijke shit gedaan verder.Even een off-day.
Als ik rond middernacht naar bed zou gaan zou dat wel oké zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, misschien valt het allemaal wel mee, maar het was niet heel fijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buikgriep?zorg je wel voor jezelf?
Wel goed hoor
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat Sked wat meer uitleg nodig heeftquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.
Thanks! Denk dat het wel meevalt hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap man! En goed voor jezelf zorgen!
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je wandelt en huishoudelijke shit doet, is dat eerder aan aan-dag voor mij![]()
Tijd om daar een gewoonte van te maken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik rond middernacht naar bed zou gaan zou dat wel oké zijn.
de 2 antwoorden op jou gecombineerd maakt het langer!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm toch niet door maaltijden die je al bereid had toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, misschien valt het allemaal wel mee, maar het was niet heel fijn.Misschien ook wel gewoon iets verkeerds gegeten ofzo. Voel me niet compleet ziek, dus komt goed.
Goed om te horen.
Ik moest even een goed excuus geven waarom ik pas nu weer hier ben.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, nja, als je een off-day hebt en je doet toch die dingen ben je goed bezig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Oh ja dat is een man natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat Sked wat meer uitleg nodig heeft
Ja ik huilde te vroeg :$quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de 2 antwoorden op jou gecombineerd maakt het langer!
Aww begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moest even een goed excuus geven waarom ik pas nu weer hier ben.Anders dacht Sked echt dat ik de hele dag op bed had gelegen.
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat het door een kaassausje komt die misschien net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.. Maar het zag er nog prima uit, en smaakte verder prima, dus daar twijfel ik wel een beetje over.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm toch niet door maaltijden die je al bereid had toch?![]()
Wel prettig dat je niet compleet ziek voelt.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Mooi, nja, als je een off-day hebt en je doet toch die dingen ben je goed bezig.
Hij heeft soms z'n momenten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww begrijpelijk.Sked is een nare man.
Best veel. Hoelang wandel je per dag?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:35 schreef I. het volgende:
[..]Ben er ook wel tevreden mee eigenlijk.
6.6k stappen op de teller vandaag. Toch weer iets meer dan gisteren.
[..]
Hij heeft soms z'n momenten.
quote:
Heyyquote:
Hmm volgende keer iets voorzichtiger doen dan maar.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het door een kaassausje komt die misschien net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.. Maar het zag er nog prima uit, en smaakte verder prima, dus daar twijfel ik wel een beetje over.![]()
Gelukkig niet idd, had echt geen zin om in bed te blijven liggen vandaag.
Uurtje ongeveer. Gisteren iets minder, vandaag iets meer. Doel is 10k per dag, kom ik langzaamaan wel op.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best veel. Hoelang wandel je per dag?
10 km per uur zal lastig worden zonder te rennenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:39 schreef I. het volgende:
[..]
Uurtje ongeveer. Gisteren iets minder, vandaag iets meer. Doel is 10k per dag, kom ik langzaamaan wel op.
Jup.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm volgende keer iets voorzichtiger doen dan maar.
Snap ik, al is het niet echt geweldig weer om buiten te zijn
10 totaal tochquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 km per uur zal lastig worden zonder te rennen
Niet? Wie wordt dat wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dank je. Ik word niet graag weggepest.
I. heeft lange benen, maar per uur is het wel erug snel!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moet in een uurtje dan ookquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.Toch die meuk maar eerder weggooien.
Nee true, best frisjes.Mja, met een beetje doorlopen krijg je het vanzelf warm.
Waarom Fokkie? Wat heeft hij misdaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je graag een user wegpesten?
Dan nomineer ik Fok-it natuurlijk meteen.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon niet boos blijven op deze manier![]()
heyyy
wowquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je graag een user wegpesten?
Dan nomineer ik Fok-it natuurlijk meteen.
Niks. Het leek me gewoon een leuk doelwit.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom Fokkie? Wat heeft hij misdaan?
Een voorspelbaar doelwit bedoel jequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks. Het leek me gewoon een leuk doelwit.
Oeeeeeei.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een voorspelbaar doelwit bedoel je
Je moet wat origineler worden
Doe jij een suggestie anders.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij nu met een origineel antwoord was gekomen was het al een stukje minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Driepink is eerder een voorspelbaar doelwit...quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Nou bij dezequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij nu met een origineel antwoord was gekomen was het al een stukje minder voorspelbaar.
Da's ook een idee ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wel zonde
Of eerder opeten.
Hehe positief bekeken hoor
Dat ziet Fokkie alleen nooitquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Driepink is eerder een voorspelbaar doelwit...
Nijntje is lief, nee.quote:
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriepquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Da's ook een idee ja.Mja, ook weer ongezond.
Wow, dat ik dit zelf nog niet had bedacht.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriep.
Ahhhhh, thanks!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ziet Fokkie alleen nooit
[..]
Nijntje is lief, nee.
Als je dat zou doen, wat doe ik hier dan nog? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden)quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef I. het volgende:
[..]
Wow, dat ik dit zelf nog niet had bedacht.
Ga jij nou ook al ITF promoten?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriep.
Oh en ik ben niet lief?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ziet Fokkie alleen nooit
[..]
Nijntje is lief, nee.
Jaha, lul je daar maar eens onderuitquote:
Je hebt niet eens aangeboden om te betalenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaha, lul je daar maar eens onderuit
Deze vraag durf ik niet te beantwoorden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dat zou doen, wat doe ik hier dan nog? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden)
Is dat niet gewoon IF?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, dat je een dag overslaat met eten
Nee, jij hebt niet eens aangeboden dat ik mee mag naar Dubaiquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt niet eens aangeboden om te betalen
Malle jongen, die Kiid.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kiid heeft het steeds over ITF...
Had jij het geld gehad dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij hebt niet eens aangeboden dat ik mee mag naar Dubai
Nee, maar jij welquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ating_after_workout/quote:
Ik wil geen dag zonder eten :$quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, dat je een dag overslaat met eten
Hoe dingen kunnen veranderen In korte tijd. :$quote:
Daar heb jij dat schort niet voor nodig hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
voor lul lopen was nog nooit zo makkelijk
Soms even wennen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe dingen kunnen veranderen In korte tijd. :$
Is het dan Intermit Tent Fasting?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ating_after_workout/
hier heet het ook ITF, en andere site ook, maar die ligt er nu uit ofzo
ik dacht, ik spaar fok-it, krijg ik dit terug...quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij dat schort niet voor nodig hoor
Wat moet het voorstellen volgens de HEMA?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel een lul met ribbeltjes. Heb je geen ribbelcondoom meer nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moet het voorstellen volgens de HEMA?
quote:Een bruin keukenschort met een print van een berenbuik en twee poten.
Dar is raar en jammer. Niet dat ik ze anders gekocht had.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Wel awesome ovenwanten die daarbij horen. Maar die staan dan weer niet op de site.
Ik vind het allemaal niet zo geslaagdquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft de beer dan ineens 6 poten
Neuh idem. Maar wel vreemd idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dar is raar en jammer. Niet dat ik ze anders gekocht had.
4 toch. Die op z'n buik zijn de achterpoten. De wanten de voorpoten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft de beer dan ineens 6 poten
ik ben niet overtuigdquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
4 toch. Die op z'n buik zijn de achterpoten. De wanten de voorpoten.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Kluun1985 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil bij deze een officiële klacht indienen tegen Vanilletaart, haags-uurtje, Nizno, en Amarantha.
(Niet tegen maily, en pharkus!)
De bovengenoemde vier moderators schenden dagelijks mijn grondrecht 'vrijheid van meningsuiting' graag zie ik dat er een officiële publieke sanctie als ontslag volgt.
Bij voorbaat dank,
Kluun Verbeek
Hier aandacht aan bestedenquote:
awel, obvious troll is nu nog meer obviousquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik ben hier in de hoedanigheid van mapima, sanasoufi, en capuchon_jongen geweest. Wat deed jij toen ik hier een wereld maakte?!
Ik ook niet, maar ik moest het proberen.quote:
Nice, las het idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens ben ik nu Rebillet aan het pluggen bij Eva Koreman, want ja, hij staat op lowlands
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
awel, obvious troll is nu nog meer obvious
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moest het proberen.
[..]
Nice, las het idd.
Binnenkort even kaartjes voor Lowlands kopen dan toch.
Da's niks joh. Voor zo'n feestje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoek
Goed gekquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoek
is gooeeed, is mooiquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef I. het volgende:
Ik kijk nu ook die aflevering van Jiskefet trouwens.
waar zit je nu?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef I. het volgende:
Ik kijk nu ook die aflevering van Jiskefet trouwens.
Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlandsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is bijna mijn huur van een maand
wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlands
Die festivals zijn niet veel meer tochquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlands
Was meer een geintje ontrent lowlands.quote:
De meeste niet meer echt voor het geld dat je ervoor uitgeeft.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Die festivals zijn niet veel meer toch
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is bijna mijn huur van een maand
Hijs fijn.quote:
Kennedienog.quote:
Aja, precies ja, potverdommequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef I. het volgende:
[..]Once in a lifetime experience.
[..]
Hijs fijn.
[..]
Kennedienog.
(Bijna einde)
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De meeste niet meer echt voor het geld dat je ervoor uitgeeft.
ahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer een geintje ontrent lowlands.
210 ekkies dus voor lowlandsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.
Meeste festivals zitten rond de 200 euro voor weekend kaartjes. Excl. bier idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.
Mooi wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, precies ja, potverdommeKennedy nog
_!!!
De camping is meestal nog wel het leukste om mee te maken qua after party.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:32 schreef Sked het volgende:
Dat is het hooguit nog waard als de line-up wel heel fantastisch is, maar alleen die camping zou ik al niet doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:32 schreef Sked het volgende:
Dat is het hooguit nog waard als de line-up wel heel fantastisch is, maar alleen die camping zou ik al niet doen.
Wil helemaal niet met zo'n tentje bezig en alles. Bah. Dat staat los van de gezelligheid.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De camping is meestal nog wel het leukste om mee te maken qua after party.
Hier ken ik maar bijzonder weinig namen vanquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt tegenwoordig ook 'Gllamping'. Kan je gewoon een luxe tent met echte bedden fixen.
Ja ken ze niet of boeit me niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ken ik maar bijzonder weinig namen van
Dit is ook niet de complete line-up, maar een beginnetje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Hotelletje pakken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil helemaal niet met zo'n tentje bezig en alles. Bah. Dat staat los van de gezelligheid.
Er zitten een hoop namen bij om enthousiast van te worden als je naar dit soort dingen gaat, dus het is geen verkeerde line-upquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik dan, mocht ik ooit gaan, wel doen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Hotelletje pakken?
Oh ja geloof ik hoor. Maar ik ben niet zo'n grote muziekliefhebber dus ja, dan krijg je datquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zitten een hoop namen bij om enthousiast van te worden als je naar dit soort dingen gaat, dus het is geen verkeerde line-up
Is een apart veld, denk dat het daar wel iets gecontroleerder is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaan die tenten niet ook gewoon helemaal de verneukeratiefus in met de afterparty's
Ik vraag me af hoeveel mensen hun borg kwijt rakenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:37 schreef I. het volgende:
https://www.campsolutions(...)/gllamcamp-lowlands/
Nja, denk dat als je voor zo'n luxe tent gaat, je daar wel rekening mee houdt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen hun borg kwijt raken
True. Kost wel aardig wat ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Bedoel, ik zou waarschijnlijk ook nog een tentje aan moeten schaffen hiervoor, dus buiten de 210 en de kosten op het festival zelf wat zo'n 40 eu per dag kan zijn al gauw als je er een hele dag bent, moet je dus ook nog ff een tentje aanschaffen...
Die tenten staan daar dus standaard, op de gllamping. Staan al bedjes (of luchtbedden) in, en je kan daar dan dus direct in. Dit is 'basic'. Maar je hebt ook complete blokhutjes die je daar kan 'huren'.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar kijk ik naar, afgezien van tenten?
ah, op die manierquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:42 schreef I. het volgende:
[..]
Die tenten staan daar dus standaard, op de gllamping. Staan al bedjes (of luchtbedden) in, en je kan daar dan dus direct in. Dit is 'basic'. Maar je hebt ook complete blokhutjes die je daar kan 'huren'.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit doet me trouwens denken aan die Fyre docu
zal wel ja, maar ik zet toch liever een eigen tentje op waarvan ik zeker ben dat het blijft staan in de meeste weer en wind dan dat ik van externe tentpartij gebruik maakquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
[..]Mij ook wel ja. Al gok ik dat dit toch wel echt netjes geregeld is.
True true.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal wel ja, maar ik zet toch liever een eigen tentje op waarvan ik zeker ben dat het blijft staan in de meeste weer en wind dan dat ik van externe tentpartij gebruik maakmaar als ik naar lowlands zou gaan wil ik niet de tent mee die ik doorgaans op vakantie gebruik via mn ouders, want lowlands is niet goed voor je tent...
Mooi wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wilde m net ook hier plaatsen
True true. Bepaalde ervaringen kunnen erg bepalend zijn idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat het ineens een andere dynamiek kreeg
Huh, wat dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, Dijkhoff kwam niet opdagen bij debat, wat_!
Twijfel nogquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We weten ook nog steeds niet welke triocombi je nou gaat kijken
Die Dijkhoff is wel een vreemde zo nu en danquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kamer stelt klimaatdebat uit na wegblijven VVD'er Dijkhoff
Beetje teveel in zichzelf gaan geloven. Goeie politicus wel verderquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Dijkhoff is wel een vreemde zo nu en dan
Weet niet wat dit er mee te maken heeft?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Quote alert, toch echt handig soms hoor.
Denk dat je dat ook wel moet kunnen, als politicus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje teveel in zichzelf gaan geloven. Goeie politicus wel verder
KAN DIE MICROFOON AANquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook wel moet kunnen, als politicus.
Dacht dat je zijn opmerking gemist had.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet niet wat dit er mee te maken heeft?
Nee, ik pas alweer een paar opmerkingen verder en dacht dat je naar iets anders refereerde dusquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht dat je zijn opmerking gemist had.
Ella Vogelaar was daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wat zijn, een politicus die niet gelooft in zichzelf, zou die wel bestaan dan...
Was zij die ene van variant?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ella Vogelaar was daar een goed voorbeeld van.
Ah.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik pas alweer een paar opmerkingen verder en dacht dat je naar iets anders refereerde dus
Nope, Vogelaar is/was van de PvdA, minister destijds. Had toen een pijnlijk moment met Rutger van Geenstijl.quote:
Komt mij niet bekend voor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik probeer dus dat tv draait door ding te zoeken waarin zo'n politicus 20 keer variant gebruikt en ja, ik heb google gebruikt
was echt een uitleg van een vrouwelijke politicus die echt 10 keer dropte dat ze een variant van een variant zou laten zien ofzoquote:
Denk t niet Jobquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef I. het volgende:
Cohen geloofde z'n laatste politieke jaar ook niet echt meer in zichzelf trouwens.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef I. het volgende:
Cohen geloofde z'n laatste politieke jaar ook niet echt meer in zichzelf trouwens.
Heeft die het zolang volgehouden? Niet veel langer toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef I. het volgende:
Klinkt ook niet best.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was echt een uitleg van een vrouwelijke politicus die echt 10 keer dropte dat ze een variant van een variant zou laten zien ofzo
quote:
Mooi jaquote:
Als fractievoorzitter 2 jaar geloof ik, maar dat was niet best nee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft die het zolang volgehouden? Niet veel langer toch?
Mja, je moet je woordje gewoon goed klaar hebben in de politiek, en Cohen was daarin niet altijd even handig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Cohen had nooit fractievoorzitter moeten worden, minister was ie prima geweest, maar geen fractievoorzitter
Wat stem jij I.? je klinkt politiek geëngageerdquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:34 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, je moet je woordje gewoon goed klaar hebben in de politiek, en Cohen was daarin niet altijd even handig.
Ik heb geen vaste partij waar ik op stem. Bekijk het elke keer weer opnieuw. Lijkt mij ook de meest logische manier, maar kan ook begrijpen dat sommigen er een soort aan loyaliteit aan overhouden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat stem jij I.? je klinkt politiek geëngageerd
Nou ja, je blijft altijd wel een beetje in het zelfde spectrum hangen toch? Het is niet dat je SGP, Groen Links, 50+ en PVV in 4 verkiezingen stemtquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste partij waar ik op stem. Bekijk het elke keer weer opnieuw. Lijkt mij ook de meest logische manier, maar kan ook begrijpen dat sommigen er een soort aan loyaliteit aan overhouden.
Heb wel een hekel aan mensen die je beoordelen op basis van je politieke kleur, vandaar dat ik daar wel mee uitkijk ja. Maar goed.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij doet I. daar geen uitspraken over
GL is de enige vreemde eend in de bijt daarquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je blijft altijd wel een beetje in het zelfde spectrum hangen toch? Het is niet dat je SGP, Groen Links, 50+ en PVV in 4 verkiezingen stemt
Ja figure of speechquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
In de zin van, ik kan me prima voorstellen dat iemand SGP/PVV en 50+ zou afwisselen...
Je kan toch veel afleiden uit je politieke voorkeur?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Heb wel een hekel aan mensen die je beoordelen op basis van je politieke kleur, vandaar dat ik daar wel mee uitkijk ja. Maar goed.
Valt mee. Heb in elke richting wel een keer gestemd. Ben ook wel redelijk veranderd van mening in de loop der jaren.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je blijft altijd wel een beetje in het zelfde spectrum hangen toch? Het is niet dat je SGP, Groen Links, 50+ en PVV in 4 verkiezingen stemt
Denk dat je dan GL hebt gestemd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Valt mee. Heb in elke richting wel een keer gestemd. Ben ook wel redelijk veranderd van mening in de loop der jaren.
True, kan. Maar het is maar net hoe anderen je voorkeur beoordelen. Iets met aannames en verkeerde interpretatie.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch veel afleiden uit je politieke voorkeur?
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
maar ik snap het al. I. stemde altijd op de Partij van de Naastenliefde, vrijheid en diversiteit
Tussen die 4 he. Ik zie jou geen PVV stemmenquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:50 schreef I. het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat je D66 zou zeggen.
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tussen die 4 he. Ik zie jou geen PVV stemmen
is het ook, rustig nachtje, iedereen is dood na de nachtbagger van gisteren ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2019 01:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ga nog niet slapen hoor.Vond het vrij rustig hier.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is het ook, rustig nachtje, iedereen is dood na de nachtbagger van gisteren ofzo
AGT?quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Precies, precies.
Ben nu door AGT aan het skippen. Toch best bizarre shit wat mensen kunnen.
America's got Talent. En dan de Champions editie, daar wordt volk van alle land-edities uitgenodigd.quote:
je hebt zoveel op je watchlist en dan kijk je ditquote:Op donderdag 31 januari 2019 01:18 schreef I. het volgende:
[..]
America's got Talent. En dan de Champions editie, daar wordt volk van alle land-edities uitgenodigd.
Hier skip ik heel makkelijk en snel doorheen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt zoveel op je watchlist en dan kijk je dit
hahaquote:Ter promotie van haar nieuwe nummer 7 Rings, heeft zangeres Ariana Grande in het Japans de titel van het nummer op haar handpalm getatoeëerd. Tenminste, dat was de bedoeling. Ariana heeft een paar tekens weggelaten waardoor er in plaats van 7 Rings, shichirin staat. Een shichirin is een mini-barbecue.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ariana Grande’s tattoo mislukt door spelfout
[..]
haha
Truequote:
ja, of verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 31 januari 2019 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
TrueZe had het ook niet even gegoogled zo te zien; https://www.google.com/search?q=%E4%B8%83%E8%BC%AA&tbm=isch
Trusten nator.quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er zo wel van tussen, slaap lekker. Ama is nog wakker, die kan je hierheen lokkwoten
0515 wakker, weer in slaap gevallenquote:Op donderdag 31 januari 2019 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben je laat kerel.
waarschijnlijk wel beter ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
0515 wakker, weer in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |