Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlandsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is bijna mijn huur van een maand
wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlands
Die festivals zijn niet veel meer tochquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor........ Ow we hebben het over lowlands
Was meer een geintje ontrent lowlands.quote:
De meeste niet meer echt voor het geld dat je ervoor uitgeeft.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Die festivals zijn niet veel meer toch
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is bijna mijn huur van een maand
Hijs fijn.quote:
Kennedienog.quote:
Aja, precies ja, potverdommequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef I. het volgende:
[..]Once in a lifetime experience.
[..]
Hijs fijn.
[..]
Kennedienog.
(Bijna einde)
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De meeste niet meer echt voor het geld dat je ervoor uitgeeft.
ahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer een geintje ontrent lowlands.
210 ekkies dus voor lowlandsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.
Meeste festivals zitten rond de 200 euro voor weekend kaartjes. Excl. bier idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hoeveel kost dat tegenwoordig? En dan moet je binnen ook nog al die zooi halen.
Mooi wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, precies ja, potverdommeKennedy nog
_!!!
De camping is meestal nog wel het leukste om mee te maken qua after party.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:32 schreef Sked het volgende:
Dat is het hooguit nog waard als de line-up wel heel fantastisch is, maar alleen die camping zou ik al niet doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:32 schreef Sked het volgende:
Dat is het hooguit nog waard als de line-up wel heel fantastisch is, maar alleen die camping zou ik al niet doen.
Wil helemaal niet met zo'n tentje bezig en alles. Bah. Dat staat los van de gezelligheid.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De camping is meestal nog wel het leukste om mee te maken qua after party.
Hier ken ik maar bijzonder weinig namen vanquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt tegenwoordig ook 'Gllamping'. Kan je gewoon een luxe tent met echte bedden fixen.
Ja ken ze niet of boeit me niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ken ik maar bijzonder weinig namen van
Dit is ook niet de complete line-up, maar een beginnetje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Hotelletje pakken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil helemaal niet met zo'n tentje bezig en alles. Bah. Dat staat los van de gezelligheid.
Er zitten een hoop namen bij om enthousiast van te worden als je naar dit soort dingen gaat, dus het is geen verkeerde line-upquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |