Dar is raar en jammer. Niet dat ik ze anders gekocht had.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Wel awesome ovenwanten die daarbij horen. Maar die staan dan weer niet op de site.
Ik vind het allemaal niet zo geslaagdquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft de beer dan ineens 6 poten
Neuh idem. Maar wel vreemd idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dar is raar en jammer. Niet dat ik ze anders gekocht had.
4 toch. Die op z'n buik zijn de achterpoten. De wanten de voorpoten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft de beer dan ineens 6 poten
ik ben niet overtuigdquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
4 toch. Die op z'n buik zijn de achterpoten. De wanten de voorpoten.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Kluun1985 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil bij deze een officiële klacht indienen tegen Vanilletaart, haags-uurtje, Nizno, en Amarantha.
(Niet tegen maily, en pharkus!)
De bovengenoemde vier moderators schenden dagelijks mijn grondrecht 'vrijheid van meningsuiting' graag zie ik dat er een officiële publieke sanctie als ontslag volgt.
Bij voorbaat dank,
Kluun Verbeek
Hier aandacht aan bestedenquote:
awel, obvious troll is nu nog meer obviousquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik ben hier in de hoedanigheid van mapima, sanasoufi, en capuchon_jongen geweest. Wat deed jij toen ik hier een wereld maakte?!
Ik ook niet, maar ik moest het proberen.quote:
Nice, las het idd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens ben ik nu Rebillet aan het pluggen bij Eva Koreman, want ja, hij staat op lowlands
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
awel, obvious troll is nu nog meer obvious
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moest het proberen.
[..]
Nice, las het idd.
Binnenkort even kaartjes voor Lowlands kopen dan toch.
Da's niks joh. Voor zo'n feestje.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoek
Goed gekquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker 210 ekkies neerleggen voor een driedaags festival, koekoek
is gooeeed, is mooiquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef I. het volgende:
Ik kijk nu ook die aflevering van Jiskefet trouwens.
waar zit je nu?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef I. het volgende:
Ik kijk nu ook die aflevering van Jiskefet trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |