banaanvraag, gedwongen #ANONIEMquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s crew ban aansmeren, Perm voor naatje.
Soms is de SC actiever, soms het dodetopicspel, soms de nachtbaggerquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef porsche1 het volgende:
Is de SC tegenwoordig net zo actief als de nachtbagger?
:s jij bent ook geen mr.positief he.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef porsche1 het volgende:
Is de SC tegenwoordig net zo actief als de nachtbagger?
Oei. Rip flipquote:
Is zelfpijperij hier toegestaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms is de SC actiever, soms het dodetopicspel, soms de nachtbagger
Af en toe, hangt van het weer af.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s jij bent ook geen mr.positief he.
Ligt eraan op welke manier? Video's van zelfpijperij graag in KPDquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is zelfpijperij hier toegestaan?
Mooi, hoop dat de volgende vorm van zelfpijperij niet naar SEX wordt geschopt:quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier? Video's van zelfpijperij graag in KPD
Autofellatio, de goede oude tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is zelfpijperij hier toegestaan?
Nou jongen, dat de witte vlekken maar niet al te veel je broek bedervenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat de volgende vorm van zelfpijperij niet naar SEX wordt geschopt:Porsche1
Doe geen broeken meer aan tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou jongen, dat de witte vlekken maar niet al te veel je broek bederven
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JIJ HEBT OOK EEN TAGJE, KIEKT TAN
Flipsellquote:
ik lig onder de dekensquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het ook ijskoud![]()
Lekker warm douchen![]()
rooibos?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
Ik zit op de bank met een kopje thee en ben niet echt moe.
Ja dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het ook ijskoud![]()
Lekker warm douchen![]()
Hoe is het?quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
Da's een goed teken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:07 schreef Sked het volgende:
quote:
Tegen die tijd mag je je wel redelijk moe voelen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het over twee uurtjes is
Maar toch liever wat later.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef I. het volgende:
[..]
Hi Sked
[..]
Tegen die tijd mag je je wel redelijk moe voelen.
Buikgriep?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef I. het volgende:
[..]
Goed goed, beetje last van een buikgriepje ofzo, maar mag niet klagen.
Hoe gaat het met jou?
Hoeveel later? Net voor middernacht is zo verkeerd nog niet toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar toch liever wat later.
Hoe gaat ie daar? Kwam je net uit bed?
Beterschap man! En goed voor jezelf zorgen!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Hoeveel later? Net voor middernacht is zo verkeerd nog niet toch?
Gaat z'n gangetje, nee was redelijk vroeg wakker, maar voelde me niet heel fit. Buikgriepje ofzo. Had verder niet echt zin om stil te zitten dus ben maar weer gaan wandelen en even wat huishoudelijke shit gedaan verder.Even een off-day.
als je wandelt en huishoudelijke shit doet, is dat eerder aan aan-dag voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, nee was redelijk vroeg wakker, maar voelde me niet heel fit. Buikgriepje ofzo. Had verder niet echt zin om stil te zitten dus ben maar weer gaan wandelen en even wat huishoudelijke shit gedaan verder.Even een off-day.
Als ik rond middernacht naar bed zou gaan zou dat wel oké zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, misschien valt het allemaal wel mee, maar het was niet heel fijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buikgriep?zorg je wel voor jezelf?
Wel goed hoor
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat Sked wat meer uitleg nodig heeftquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.
Thanks! Denk dat het wel meevalt hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap man! En goed voor jezelf zorgen!
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je wandelt en huishoudelijke shit doet, is dat eerder aan aan-dag voor mij![]()
Tijd om daar een gewoonte van te maken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik rond middernacht naar bed zou gaan zou dat wel oké zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |