wowquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je graag een user wegpesten?
Dan nomineer ik Fok-it natuurlijk meteen.
Niks. Het leek me gewoon een leuk doelwit.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom Fokkie? Wat heeft hij misdaan?
Een voorspelbaar doelwit bedoel jequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks. Het leek me gewoon een leuk doelwit.
Oeeeeeei.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een voorspelbaar doelwit bedoel je
Je moet wat origineler worden
Doe jij een suggestie anders.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij nu met een origineel antwoord was gekomen was het al een stukje minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Driepink is eerder een voorspelbaar doelwit...quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Nou bij dezequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij nu met een origineel antwoord was gekomen was het al een stukje minder voorspelbaar.
Da's ook een idee ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wel zonde
Of eerder opeten.
Hehe positief bekeken hoor
Dat ziet Fokkie alleen nooitquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Driepink is eerder een voorspelbaar doelwit...
Nijntje is lief, nee.quote:
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriepquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Da's ook een idee ja.Mja, ook weer ongezond.
Wow, dat ik dit zelf nog niet had bedacht.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriep.
Ahhhhh, thanks!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ziet Fokkie alleen nooit
[..]
Nijntje is lief, nee.
Als je dat zou doen, wat doe ik hier dan nog? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden)quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef I. het volgende:
[..]
Wow, dat ik dit zelf nog niet had bedacht.
Ga jij nou ook al ITF promoten?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal niet maken en dan is het en gezond en geen kansen op een buikgriep.
Oh en ik ben niet lief?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ziet Fokkie alleen nooit
[..]
Nijntje is lief, nee.
Jaha, lul je daar maar eens onderuitquote:
Je hebt niet eens aangeboden om te betalenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaha, lul je daar maar eens onderuit
Deze vraag durf ik niet te beantwoorden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dat zou doen, wat doe ik hier dan nog? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |