de 2 antwoorden op jou gecombineerd maakt het langer!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.
Hmm toch niet door maaltijden die je al bereid had toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, misschien valt het allemaal wel mee, maar het was niet heel fijn.Misschien ook wel gewoon iets verkeerds gegeten ofzo. Voel me niet compleet ziek, dus komt goed.
Goed om te horen.
Ik moest even een goed excuus geven waarom ik pas nu weer hier ben.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom krijgt Sked een uitgebreider antwoord.
Mooi, nja, als je een off-day hebt en je doet toch die dingen ben je goed bezig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Hoeveel later? Net voor middernacht is zo verkeerd nog niet toch?
Gaat z'n gangetje, nee was redelijk vroeg wakker, maar voelde me niet heel fit. Buikgriepje ofzo. Had verder niet echt zin om stil te zitten dus ben maar weer gaan wandelen en even wat huishoudelijke shit gedaan verder.Even een off-day.
Oh ja dat is een man natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat Sked wat meer uitleg nodig heeft
Ja ik huilde te vroeg :$quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de 2 antwoorden op jou gecombineerd maakt het langer!
Aww begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moest even een goed excuus geven waarom ik pas nu weer hier ben.Anders dacht Sked echt dat ik de hele dag op bed had gelegen.
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat het door een kaassausje komt die misschien net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.. Maar het zag er nog prima uit, en smaakte verder prima, dus daar twijfel ik wel een beetje over.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm toch niet door maaltijden die je al bereid had toch?![]()
Wel prettig dat je niet compleet ziek voelt.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Mooi, nja, als je een off-day hebt en je doet toch die dingen ben je goed bezig.
Hij heeft soms z'n momenten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww begrijpelijk.Sked is een nare man.
Best veel. Hoelang wandel je per dag?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:35 schreef I. het volgende:
[..]Ben er ook wel tevreden mee eigenlijk.
6.6k stappen op de teller vandaag. Toch weer iets meer dan gisteren.
[..]
Hij heeft soms z'n momenten.
quote:
Heyyquote:
Hmm volgende keer iets voorzichtiger doen dan maar.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het door een kaassausje komt die misschien net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.. Maar het zag er nog prima uit, en smaakte verder prima, dus daar twijfel ik wel een beetje over.![]()
Gelukkig niet idd, had echt geen zin om in bed te blijven liggen vandaag.
Uurtje ongeveer. Gisteren iets minder, vandaag iets meer. Doel is 10k per dag, kom ik langzaamaan wel op.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best veel. Hoelang wandel je per dag?
10 km per uur zal lastig worden zonder te rennenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:39 schreef I. het volgende:
[..]
Uurtje ongeveer. Gisteren iets minder, vandaag iets meer. Doel is 10k per dag, kom ik langzaamaan wel op.
Jup.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm volgende keer iets voorzichtiger doen dan maar.
Snap ik, al is het niet echt geweldig weer om buiten te zijn
10 totaal tochquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 km per uur zal lastig worden zonder te rennen
Niet? Wie wordt dat wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dank je. Ik word niet graag weggepest.
I. heeft lange benen, maar per uur is het wel erug snel!quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moet in een uurtje dan ookquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:40 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.Toch die meuk maar eerder weggooien.
Nee true, best frisjes.Mja, met een beetje doorlopen krijg je het vanzelf warm.
Waarom Fokkie? Wat heeft hij misdaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je graag een user wegpesten?
Dan nomineer ik Fok-it natuurlijk meteen.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon niet boos blijven op deze manier![]()
heyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |