Is dat niet gewoon IF?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, dat je een dag overslaat met eten
Nee, jij hebt niet eens aangeboden dat ik mee mag naar Dubaiquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt niet eens aangeboden om te betalen
Malle jongen, die Kiid.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kiid heeft het steeds over ITF...
Had jij het geld gehad dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij hebt niet eens aangeboden dat ik mee mag naar Dubai
Nee, maar jij welquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ating_after_workout/quote:
Ik wil geen dag zonder eten :$quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, dat je een dag overslaat met eten
Hoe dingen kunnen veranderen In korte tijd. :$quote:
Daar heb jij dat schort niet voor nodig hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
voor lul lopen was nog nooit zo makkelijk
Soms even wennen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe dingen kunnen veranderen In korte tijd. :$
Is het dan Intermit Tent Fasting?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ating_after_workout/
hier heet het ook ITF, en andere site ook, maar die ligt er nu uit ofzo
ik dacht, ik spaar fok-it, krijg ik dit terug...quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij dat schort niet voor nodig hoor
Wat moet het voorstellen volgens de HEMA?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel een lul met ribbeltjes. Heb je geen ribbelcondoom meer nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moet het voorstellen volgens de HEMA?
quote:Een bruin keukenschort met een print van een berenbuik en twee poten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |